Hiustyylivinkkejä tällaiselle 3-kymppiselle sporttiselle naiselle...

Pakko mennä kampaamoon, kun tukka on aivan liian pitkä, liian pitkä että osaisin laittaa pysyvälle napakalle nutturallekaan. Juu, nutturaa tarvii töissä ollessa, kun tukka on jatkuvasti tiellä.
Itse ajattelin kynityttää kananperseen, mutta jättää jokseenkin pitkiksi etuhiukset.
Onko parempaa ehdotusta? Lobotomia ja dekapitaatio yms. ehdotukset ovat poissuljetut vaihtoehdot. :xmas:
 
Mähän ajan täältä aina sinne yhteen tiettyyn parturiin koska siellä saa aina mieleisen tukan.. :) Mä olen vaan kertonu suurinpiirtein sinne päin idean ja sit antanu muuten vapaat kädet ja aina on hitsin hyvä! :D Mihin parturiin meinasit mennä?
 
Mähän ajan täältä aina sinne yhteen tiettyyn parturiin koska siellä saa aina mieleisen tukan.. :) Mä olen vaan kertonu suurinpiirtein sinne päin idean ja sit antanu muuten vapaat kädet ja aina on hitsin hyvä! :D Mihin parturiin meinasit mennä?
En muista sen nimeä, siinä Sokkarin lähettyvillä se on, siis radalta katsottuna samalla puolella.
 
gfg
Tuohon korvan alle ulottuva pituus on monelle aika hyvän näköinen ja sopiva, edestä vähän pidemmäksi voi jättää kuin takaa. Sen verran pitkä, että saa vielä kiinni silloin kun haluaa ,mutta voi pitää auki, ilman että häiritsee.
 
Miten pitkä se on? Itselläni on alaselkään ja hyvin tulee nutturatkin kasaan. Esim. ensin kiskaisee ponnarille, siitä toiselle ponnarille ponnarin ympärille ja sitten vielä pinnejä lisäksi.
No melkeis alaselkään mullakin. En vaan osaa laittaa tiukasti, ovat olevinaan niin paksutkin. Pinnejä menee sen miljoona ja työpäivän aikana se alkaa purkaantua lakin alle ärsyttävästi. Sit loppupäivän nyin lakkia paremmin päähän.
 
gfg
Miten pitkä se on? Itselläni on alaselkään ja hyvin tulee nutturatkin kasaan. Esim. ensin kiskaisee ponnarille, siitä toiselle ponnarille ponnarin ympärille ja sitten vielä pinnejä lisäksi.
No ei tuollaista alaselkään ulottuvaa tukkaa ole kellään muilla kun hihhuleilla ja elämäntapataiteilijoilla. Mitään järkeä pitää noin pitkänä, kun on koko ajan vain tiellä ja vaivana.
 
Ai hitsi! Pitäis varmaan kokeilla sitä. Tuo minun "vakkari" aina jotenkin hassusti lopettaa minun lauseet. Käy pitemmän päälle aina ärsyttämään.
Eli se CM paikka, jos menet sinne, kysy Pirjoa tai Emmiä, voin suositella kumpaakin! :) Meillä ravaa koko porukka siellä parturissa kun ne oikeasti osaa hommansa..Emmiltä otan yleensä vielä kulmien nyppimisen ja viimeks värjättiinkin ne, ei tee montaa euroa lisää siihen jos sellasta haluaa.


Muoks.
Hintaesimerkkinä, mä kävin siellä just reilu viikko sitten, leikkaus, värjäys 2:lla värillä, kulmien nyppiminen ja värjäys yht. 78€ ja oli joka euron arvoista. :)
 
Viimeksi muokattu:
Eli se CM paikka, jos menet sinne, kysy Pirjoa tai Emmiä, voin suositella kumpaakin! :) Meillä ravaa koko porukka siellä parturissa kun ne oikeasti osaa hommansa..Emmiltä otan yleensä vielä kulmien nyppimisen ja viimeks värjättiinkin ne, ei tee montaa euroa lisää siihen jos sellasta haluaa.
Jep! Kiitos vinkistä! :)
 

Yhteistyössä