Hoidot jatkuu 2012

***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF .................. Helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI .................. helmikuu
Katjuska-81 ........... 2.IVF .................. maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI .................. maaliskuu
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ........... maalis-huhtikuu?

Pyykki .................. 2.ICSI ................ huhtikuu
Leonita79 ............. 2.ICSI ................. huhti-toukokuu
Dreamer1 ............. 4.ICSI ................. huhti-toukokuu
InMyDreams ......... 3. IVF 1.pas ........ huhti-toukokuu
Vanil ................... 2.IVF ................... huhti-toukokuu
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas ............ huhti-toukokuu
Nuppuska ............ 2.ICSI/2.pas .......... toukokuu
Onlyer.................. 2.ICSI ................... toukokuu
Moto76 ................ 2.IVF/1.pas .......... Toukokuu
Karpalo ................ 1.IVF/ICSI 1.pas ... toukokuu
Napsuneiti ............ 2.IVF ................... toukokuu
Kaarne ................. 3.IVF ................... toukokuu
Pepponen ............. 4.IVF/ICSI .......... touko-kesäkuu
Almina ................ 4.ICSI .................. touko-kesäkuu
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Sintu74 ................ 5.IVF .................. kesäkuu
Sannuliinu ........... 1.IVF ................... kesäkuu
Johkunen ............. 3. IVF/1.pas ........ kesäkuu
Marianne1971....... 2. IVF/1.pas ......... kesäkuu
HaaveissaToinen ... 2.IVF ................. kesä
Hautomo76 ......... 1.ICSI/1.pas ........... Kesä/elokuu
Mörkötys ............. 3.IVF/ICSI/ ............. elokuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... elo/syyskuu
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Jadekivi ............... 2. IVF................... syksy
Lumetar .............. 2.IVF/ICSI ............ syksy
Kukkanen81 ......... 2.ICSI................... syksy
Syssy .................. 4.ICSI/2.pas ........ ??
Joku_päivä .......... 7.IVF ................... ??
Seline ............... ( 2.IVF) .................. ??
Pioni70 ................ 3.ICSI ................... ??

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Leppäkerttu-77 .... 3.IVF/ICSI 2.pas ..... 1 ................... 19.4.
Mequ .................. 2. IVF ................... 1 ................... 29.4. (+)
TanZZZku ............. 1. IVF .................. 1 ..................... 30.4.
Lion33 .................. 2.IVF ................... 1 ..................... 4.5.
Tiinuli81 ............... 1IVF 1.pas ............ 1 ..................... 6.5.
Miles ................... 3.ICSI................... 2 ...................... 7.5.
HalleB................. 5.ICSI .................... 1 ..................... 11.5.
Mariq ................... 3. ICSI 1.PAS......... 2 ..................... 16.5.?
Emma81 .............. 2.IVF .................... 1 ..................... 16.5.

***PLUSSANNEET*** :heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............ 6.10.2012
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu .......... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........
Kebri82 ................ 1.IVF ........... helmikuu ............ 23.10.2012
Kehrä .................. 4.ICSI .......... helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ........... 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ...........
Alexsandria ........... 3.IVF ........... toukokuu .......... 7.1.2013
 
Viimeksi muokattu:
TanZZZku ei ole todellista että menee huomiseen ennenkö saat tietää. voisko sieltä vielä joku soittaa vai monelta labra menee kiinni?

siitä km:sta...
mulla meni kesken rv 7+0 eli ehdin sen pari viikkoo olla raskaana plussatestin jälkeen ja raskausoireitakin ehti jo olla kaikenlaisia mm kauhee nälkä eikä makea maistunut ollenkaan ( ja mä olen oikea herkkupylly).
mut mun teoria on se että keskenmeno "alkoi" jo aiemmin rv 6+3 koska siitä päivästä alkoi verinen vuoto (suht saman verran kun menkkojen aikaan) ja kovat alavatsakivut. 6+6 sit käytiin varhaisultrassa ja siellä pikku sydän sykki. Ultran jälkeen ajateltiin että kyllä kaikki menee hyvin, eiköhän me se lapsi saada pitää ja oltiin onnessamme. Mut sitä onnea kesti tosiaan vaan sen yhden vuorokauden, 7+0 iltapäivällä alkoi vuoto tulla todella runsaaksi ja sen myötä supistukset koveni. Ultralla vielä varmistivat sairaalassa että oli km, ei näkyny sykettä ja pikkunen oli jo liikkunut kohti kohdun suuta. :(

sori tulikohan liian yksityiskohtanen selostus...

niin ja sellanen tuli vielä mieleen ku kirjotit että kivut on vähän helpottanu... ei ne km:ssa helpota vaan kovenee "loppua" kohti et mun mielestä sulla sen suhteen ihan hyvin asiat...
 
Viimeksi muokattu:
Kyl tää tiukkaa tekee napsuneiti huomiseen venailla mut ei voi mitään!!!
Ja Miles, siis ku mä oon ollu siin uskos et mun mensut olis alkanu jo tyylii viime pe... Eli oon vuotanu jo viime viikon tyyliin ke lähtien ja siitä se vaan on voimistunu :( Mä en ihan tarkkaa päivää muista mut viime viikosta puolen välin tietämillä..

Sithän toi et kivut voimistuu loppuu kohden osuis muhun :( la alkanu kivut koko ajan voimistuu, sillon oon eka kerran ottanu särkylääkettä. Ma illal alko oikee kunnol voimistuu, ja eilen ti päiväl ollu voimakkainta oikeestaa. Tänää oli tosiaa se yx kipukohtaus mut ei sen jälkee enempää. Ja tosiaa, ihan ku tänää olis ollu hieman vähemmän sitä vuotoo..
AAAARRRGHHH!!! Mä niin ehin sekoo ennen huomista varmaa joku sataziljoona kertaa!!
Voisin aamul tehä huomen testin.

Ja mä yritin sielt naikkarin vaihteesta kovasti kysyy et enx mä sais jotaa hoitsuu kiinni ja eix oo mitää nroo mist voin kysyy ni ei, ni ei!! Ovat kaikki labrapyynnöt kuulemma osastokohtasii... :ashamed:
Ja ei ollu Miles liian yksityiskohtanen sepostus, parempi tosiaa noi ni menee tähänki jakeluun :LOL:
Toivottavasti sulle ei tullu paha mieli puhuu siitä :ashamed:
 
ON: ekassa ultrassa käyty, lääkäri totes että rakkuloita on yhden pienen komppanian verran, saas nähdä minkä verran on munia sit tällä kertaa, ja toivottavasti eivät taas laske annostusta liian pieneks.(viimeks meni muistaakseni 50iu/pvä)

hoitaja näytti yhden lapun jossa oli että pregnyliä ei saa tai on toimitus vaikeuksia ja puhu jostain toisesta irrotupiikistä joka on noin 50e hintanen mutta valmiina kynänä? tietääkö joku nimen tälle kun on huono muisti.
 
TanZZZku ei tee pahaa puhua/kirjottaa km:sta enää, se on vaan sitä elettyä elämää ja huonoa tuuria eikä sille voi tehdä mitään... tietty harmittaa mut näitähän on.

onlyer ovitrelle mun mielestä. käytin sitä inseminaatioissa ja tykkäsin kun valmis piikki!
ja meinaan käyttää jatkohoidoissa (jos tarvii viel hoitoihin mennä) kun viimeks säädin sen pregnylin kanssa. sulla varmaan punktio sit ens viikol vai jo tällä viikolla?
 
Viimeksi muokattu:
pakkanen tyhjä....
kp19 pp0
1 oli yksin top-alkio ei selvinnyt sulatuksesta
2 oli yhdessä ja ne selvis sulatuksen, olivat samassa jamassa ku ennen sulatusta
8soluinen 3luokkaa ja 7 soluinen 2 luokkaa...ne nyt on mun sisällä

sain lutinus tbl kaveriksi 3tbl/päivässä
jos tärppää niin alan pistelee lisäksi klexane..näillä mennään
 
Vähän päivitystä omaan tilanteeseeni: maanantaina oli punktio, jossa saatiin taas vain kolme solua, joista kaksi kypsää. Ne kaksi hedelmöitettiin tällä kertaa varmuuden vuoksi ICSIllä ja toinen alkoi jakaantua, eli tässä toisessakin hoitokerrassa kävi niin, että pakkaseen ei mennyt mitään ja yksi alkio saatiin. Tänään tämä top-alkio sitten laitettiin kyytiin ja testipäivä on 16.5. Olen kuitenkin onnellinen siitä, että päästiin siirtoon saakka, jotenkin olin nämä pari päivää niin varma, että ei olisi mitään siirrettävää. Nyt sitten piinaillaan ja koitetaan ottaa rauhallisesti. 1. IVF päättyi keskenmenoon rv. 7+3 (todettiin ultrassa rv. 8+3, eli ei tullut spontaanisti pois), nyt kuitenkin positiivisin mielin eteenpäin. Meillä muuten myös ohjeistetaan jatkamaan Lugesteronia muistaakseni rv. 9 (tai sinne päin) saakka.

Onnea plussanneille ja pitkää pinnaa piinailijoille! Negan saaneille :hug:
 
Olen kanssa hoidoissa, kirjottelen tuolla toista yrittävät pinossa, mut joskus lueskelen tätäkin pinoa. Toinen IVF ja siitä tuoresiirto tehtiin kohta 2 viikkoa sitten. Tänään siis pp12 :D

OVITRELLE esitäytetty kynä hinta n. 50 €, ei Kela korvausta eli ei kerrytä kattoa eikä saa resepti hinnalla, jos katto täynnä.
PREGNYL hinta tais mulla olla Kelan korvauksen jälkeen jotain 8 € (2 x jauhe + 1 x neste). Ja jos Kelan katto täynnä saa sen hintaan 1,50 €.
Eli hintaero on huomattava. Mut onhan toi kynä tosi helppo käyttää, jos jotain hyvää haluaa hakea.
 
mariq tosi hieno juttu että alkiot selvis sulatuksesta ja sait jopa 2 kyytiläistä! Tervetuloa piinailemaan! :) koskas saat testata? 16.5. vai jo aiemmin? paljon tarrasukkia matkaan!

emma81 upeeta että sait myös kyytiläisen. nyt sitten tsemppiä pitkään 2 vkn piinailuun ja tarrasukkia mukaan!

Lion33 heips! haluatko myös tämän ketjun listaan mukaan? eli onko sun testipäivä pp14 eli pe?
 
Viimeksi muokattu:
miles voithan sä mut tän ketjun listoille laittaa :) Juu huomenaa perjantaina pp14 ja kauan odotettu virallinen testipäivä. Pari testiä olen netistä tilatuilla liuskoilla tehnyt ja haalean viivan olen saanut näkyviin testiviivan lisäksi :) Huomenna sitten testaan apteekin testillä ja toivottavasti siinäkin kaksi viivaa näkyy!

Tsemppiä piinailijoille, yrittäkää ottaa rauhallisesti vaikka tilanne raastaakin hermoja... :headwall:
 
Kauhean paljon täällä on tapahtunut, muistankohan kaikille kommentoida, lultavasti en. Tasapuolisesti terveisiä ja voimien toivotuksia kaikille. johkunen, Moto76 ja marianne odottavat passia - paljon kärisvällisyyttä teille sekä onnea alkioiden sulatuksen kanssa! Lämpimät onnittelut onnistuneista hoidoista Mequ ja alexsandria! :flower: Joko Tanzzzkun jännitysnäytelmä on ratkennut? oletko saanut tiedon eilisestä verikokeesta? onlyer:lle ja napsuneidille toivottelen oikein hyviä ja solullisia muniksia.

miles ja tiinuli81 vielä muutama päivä piinaa, koittakaa jaksaa!

ON: Tänään oli tarkoitus päästä lääkkeelliseen passiin, mutta se ainoa pakkasessa ollut alkio ei selvinnyt sulatuksesta. Eli kaikki lähtee taas alusta. miles, kun päivität listaa, niin minulle on tulossa 4. icsi/ivf touko-kesäkuussa. Hoidon suunnitteluaika on ensi viikolla ja nyt odottelen, miten kroppa reagoi hormonien lopettamiseen.
 
Voi Pepponen, harmi kun siirto meni mönkään! No toivotaan, että pääsette pian jatkamaan hoitoja eteenpäin.

Miles ja tiinuli81, tuntemuksia? TanZZZku, joko olet kuullut jotain?

Mä varasin tänäan ajan ultraan, 3vkoa pitäisi malttaa..

Aleksis
 
pepponen voimia
marianne1971 mulla sama kokeilu omaan kiertoon pas :)

nyt siis pp1
pakkanen tyhjä
1 top alkio kuoli ja 2 siirretty..samassa tilassa ku pakastattaessa 8soluinen 3 luokkaa ja 7 soluinen 2 luokkaa...
apuna lutinukset 3krt/pv ja jos plussa 2vkk niin klexane piikit avuksi...
ja jos ei onnaa niin sitt 4icsi ja visiin se pitää ite maksaa...prkl paljonko siihen menee rahaa?
nyt on maksusitoumus....mutta 3 ivf/icsi tehty ja ne ei enempää korvaa...:(

on aika toivoton lista...ei ole montaa ekakertalaista :(
eli ei varmaan oikeen plussia ropise...on kaikila jo niin monta hoitoa takana....
 
Lion33 toivottavasti viiva vaan vahvistuu, pidän sulle peukkuja! Saitko kyytiin yksi vai kaksi alkiota?

pepponen pahoittelut ettet päässyt siirtoon! onneksi pääset vielä seuraavaan hoitoon ennen kesätaukoa!

täällä jänskätään myös TanZZZkun kuulumisia... toivottavasti olet kunnossa... :hug:

Tiinuli81 koska meinasit testailla? :) mikä olo?

Alexsandria tänään on kyllä tosi paska päivä/fiilis, johtuu varmaan siitä että tänään ei ole ollut enää rinnat kipeenä. eli olo vaan normalisoituu entisestään. ei hyvä. olisin tietty halunnu et oireet olis vaan lisinny, vaan ei. nyt on sit tosi nega olo, vaikka tiedän ettei se välttämättä mitään kerro. viime plussa kierrossa ei myöskään ollu oireita ja silti plussasin.
Mietin nyt vaan sitäkin et eilen tunsin muutaman kerran oikein kunnon repäisyn alavatsassa molemmilla puolilla. tuli mieleen et jos alkiot oliki kiinnittyny mut sit tapahtu aikanen km. en tiedä kaikkee sitä miettii ja hulluks kait tässä ehtii tulla ennen testipäivää. :headwall: :stick: meinaan testaa ekan kerran su.

marianne hyvä että kokeillaan uusia hoitomuotoja/ tehdään passi erilailla.. tsemppiä hoidon odotteluun!

mariq tsempit piinapäiviin!
 
Noniin, täällä ollaan!
Olen ollu koko päivän koulutuksessa ni ei oo päässy nettii..
Mutta, kuten arvata saattaa, arvohan oli laskenu :( eilinen arvo oli vaan 25 ja rapiat..
Ens ke uusinta testiin, tsekkaamaan et arvo kansa laskee. Arvon pitää laskee nollaan, et jatkoo voi suunnitella.
Ja tää hoitsu meinas, et seuraavat mensut olis se välikierto, et sitä seuraavasta pystyis vast aattelee
PASsii. Ja oikeinpa näppärästi se olis heinäkuun alku.
Ja arvatkaas mistä mihin on kesätauko polil?? 9.7.-13.8.
Et voipi olla et menee syyskuulle mahdollinen pas. Mulla siis mensut tulee tosi tarkkaan, ja nyt näyttäs siltä et ne alkaa ain kuun alussa :(
Ihan tyhmää jos joutuu sinne asti oottaa. Ja ku julkisel ollaan, tuskin auttaa mitää toiveita esittää :(
 
miles viikolla 20 on punktio vasta mutta rupesin kyseleen varulta etukäteen tuosta irrotuspiikistä, ja mä sain onneks pregnylin, vaikka se on sellanen v:mäinen litku systeemi onkin mutta se on sentään halpa ja saa kela korvauksen... oman paikkakunnan apteekki sai hankittua mulle sen:)
 
Tanzzzku pahoittelut sulle :(
Mutta kuten aikaisemmin totesit, niin hyvin oli ekalla kerralla kiinnittymistä tapahtunut, joten josko ens kerralla tärppäisi kunnolla!!

Me siis ollaan kanssa naikkarilla (oltiin vissiin samaan aikaan punktiossa) ja mulla tämä kierto välikierto eli kesäkuussa PAS.
En tiedä onko sulla tuon yrityksen takia sitten pidempi väli, niin ja itse asiassa mulla oli sama väli viime kerran jälkeen kun hcg oli noussut, eli tavallaan kahdet menkat välissä ennen seuraavaa hoitoa, joten taitaapi tuolla sellainen olla tapana! Hienoa kuitenkin että saitte 2 alkiota pakkaseen!
Ja hyvä että pääsette hieman irti arjesta viikonloppuna :)

marianne mä toivon myös PASia omaan kiertoon koska se on niin säännöllinen ja jos oikein muistan, niin joskus ihan hoitojen alussa sellaisesta olikin puhetta. En ole vielä saanut ohjeita kotiin passia varten, mutta pitäisi pian tulla, eli samaan aikaan sitten taas jännäillään!!

Muille piinailijoille ja hoidoissa oleville isot tsempitykset !

ON: RUNSAAT menkat menossa, hyvä niin, pääsee paikat kunnolla puhdistumaan hoidon jäljiltä!
 
onnea alexandria:flower: ja pahoittelut TanZZZku:hug:

on: Täällä alko pp6 niin menkkaolot, kun vaan voi olla..Eilen sain tähän matalaan mielialaan ja hikoiluun Estradot-laastarin, joka vaihetaan joka kolmas päivä.. En varmaan jaksa täällä käydä sen kummemmin kirjottamassa, kun olo on niin surullinen..

Tsemppiä muille piinailijoille!

Elvi pp 9
 
Terveyhdys kaikille! Äkkiä kesken työpäivän piti tulla kertomaa, että kaksi viivaa ilmestyi tänäänkin testiin =) Nyt vaan toivotaan, että kaikki sujuu hyvin loppuun asti!

Miles sain kyytiin yhden alkion.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä