Hoidot jatkuu 2012

johkunen ainakin tuo rintojen turvotus ja kipuilu vaikuttaa lupaavalta!:)
Hyvä, että sulle ei oo sitä nestettä alkanu kertymään. Vaikka vois luulla, kun hurja määrä oli sulla niitä folleja..

Peppi sinun hoitoja pitkään seuranneena voin todeta, että ihanaa kun olette nyt tuossa tilanteessa! Onnea:flower: Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti :)

onlyer toivottavasti vuoto sieltä alkaa! Mulla Synarela venytti kerran viikon vuodon alkua..

Pyykki onnea uuteen koitokseen! :)

Tiinuli kiitos! Muista, että jokainen raskaus on erilainen..:)

jadekivi lääkäri kertoi, että heillä on kaikille aina se käytäntö, että testipäivä on pp16. Kaikilla ei välttämättä näy vielä pp14 kotitestillä. Toki mä testaan sit virallisena testipäivänä, mutta alottelen jo varmaan viikkoa aikasemmin:whistle:;):D

alexandria löytyiskö googlen kautta? Mä oon pitäny hoitojen alusta asti blogia. Sieltä on näppärä ja aina tarkistaa miten on menny aikasemmin..
Toivotaan, että tuo rauhallisuus meinaa hyvää! :)

marianne:hug: voi blaahh..: /

Onnea Rödluvan:flower:

on: Äähh..tyhmä kroppa. Siellä se neste killu vieläkin masussa, joten en saanut lupaa Pregnylin pistämiseen. Lääkäri oli kuitenkin sitä mieltä, että limakalvo pysyy kasassa, jos raskaus on alkaakseen. Luotan häneen :) Viikonloppu ja vappu töitä, ni saa vähän muuta ajateltavaa :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rödluvan
***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF .................. Helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI .................. helmikuu
Katjuska-81 ........... 2.IVF .................. maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI .................. maaliskuu
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ........... maalis-huhtikuu?

Pepponen ............. 3.IVF/ICSI/2.pas ... Huhtikuu
Pyykki .................. 2.ICSI ................ huhtikuu
Mariq ................... 3. ICSI 1.PAS......... huhti- toukokuu
Leonita79 ............. 2.ICSI ................. huhti-toukokuu
Dreamer1 ............. 4.ICSI ................. huhti-toukokuu
InMyDreams ......... 3. IVF 1.pas ........ huhti-toukokuu
Vanil ................... 2.IVF ................... huhti-toukokuu
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas ............ huhti-toukokuu
Nuppuska ............ 2.ICSI/2.pas .......... toukokuu
Onlyer.................. 2.ICSI ................... toukokuu
Moto76 ................ 2.IVF/1.pas .......... Toukokuu
Emma81 .............. 2.IVF ................... toukokuu
Karpalo ................ 1.IVF/ICSI 1.pas ... toukokuu
Napsuneiti ............ 2.IVF ................... toukokuu
Kaarne ................. 3.IVF ................... toukokuu
Almina ................ 4.ICSI .................. touko-kesäkuu
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Sintu74 ................ 5.IVF .................. kesäkuu
Sannuliinu ........... 1.IVF ................... kesäkuu
HaaveissaToinen ... 2.IVF ................. kesä
Hautomo76 ......... 1.ICSI/1.pas ........... Kesä/elokuu
Mörkötys ............. 3.IVF/ICSI/ ............. elokuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... elo/syyskuu
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Jadekivi ............... 2. IVF................... syksy
Lumetar .............. 2.IVF/ICSI ............ syksy
Kukkanen81 ......... 2.ICSI................... syksy
Syssy .................. 4.ICSI/2.pas ........ ??
Joku_päivä .......... 7.IVF ................... ??
Seline ............... ( 2.IVF) .................. ??
Pioni70 ................ 3.ICSI ................... ??


***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Leppäkerttu-77 .... 3.IVF/ICSI 2.pas ..... 1 ................... 19.4.
Mequ .................. 2. IVF ................... 1 ................... 29.4. (+)
Marianne1971....... 2. IVF ................... 2 .................... 30.4.
TanZZZku ............. 1. IVF .................. 1 ..................... 30.4.
Johkunen ............. 3. IVF ................. 1 ..................... 30.4.
Alexsandria ........... 3.IVF ................... 2 ..................... 5.5.
Tiinuli81 ............... 1IVF 1.pas ............ 1 ..................... 6.5.
Miles ................... 3.ICSI................... 2 ...................... 7.5.
HalleB................. 5.ICSI .................... 1 ..................... 11.5.

***PLUSSANNEET*** :heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............ 6.10.2012
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu .......... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........
Kebri82 ................ 1.IVF ........... helmikuu ............ 23.10.2012
Kehrä .................. 4.ICSI .......... helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ........... 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ...........
 
Viimeksi muokattu:
peppi1981 oi, ihanaa!! loistavia uutisia ! Onnea! :heart: tsemppiä mahan kasvatteluun!! ;)

mariq
tsemppiä passiin ja hyvä että saat pistoshoidon tueksi niin jotain erilaista kokeilevat!
jospa se nyt tärppää kun hoitoon lisätään ne pistoksetkin.

pyykki
tsempitykset hoitoon!!

rödluvan sulla myös mahtavia uutisia! onnittelut! :heart: tsemppiä loppuraskauteen! :)

marianne mut tässähän on vielä 3 päivää viralliseen testipäivään, jospa se yllättääkin vielä.. tsemppiä!

marianne, tanZZZku, johkunen
teillä onkin jännimmät paikat, kohta testaus...joko jännittää? :)

ON miksei vois tietää jo nyt heti että onko kiinnittyminen tapahtunu...
vielä 9 päivää ja sit testaan. rinnat kipeenä lugeista, ärsyttää kun ne "sotkee" raskausoireita.. no, nyt pitäs vaan yrittää ottaa rennosti ja odotella. helpommin sanottu kun tehty. Kova hinku olis jo päästä urheileen, mutta maha on vielä turvoksissa ja mies meinas että pitäs malttaa olla raskaustestiin asti ilman hikitreeniä, plääh.
 
  • Tykkää
Reactions: Rödluvan
Rödluvan: Hirmuisesti onnea pikkuisesta ihmeestä :heart:

alexsandria: Lueskelin itse just vuoden 2009 ketjua jossa piinailin tuore siirrosta... löysin ketjun niin että kirjoitin tuonne yläkulman hae kenttään nimimerrkini niin ketju tuli aika äkkiä vastaan :) täällä kans normaali olo...ei mitään oireilua :)

Marianne: Voi ei :( voimia :hug:

Miles: Jännää jännää :) mulla oli plussakierrolla aikalailla ainoana oireena tosiaan rintojen arkuus :) Jospa sullakin se olisi raskausoire

juups tosiaan lueskelin vanhaa 2009 vuoden ketjua jossa piinailen plussakierrolla... oireita ei silloinkaan ollut juuri ollenkaan paitsi rintojen kipua pari päivää siirrosta (nyt ei ole) ja joskus menkkamaisia tuntemuksia (ollut pari kertaa nyt), sitten on ollut sellainen paineen(?) tuntu alavatsalla..niin kuin olisi kohdun tuntenut(!) nyt on samanlainen paineen tuntu aina välissä. Silloin 2009 on testannut pp9 selkeän haamun.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rödluvan
tiinuli81 joo, jännää tää on. mulla ei viime hoidosta saadussa plussassa ollut oireen oiretta, ne tuli vasta myöhemmin kun raskaus jatkui. Olin sillon ihan varma etten ole raskaana. eli oireet saattaa tosiaanki vaihdella tosi paljon..
piinaillaan melkein samoissa, mut luulen että ekan testi teen jo 6.5. eli sun virallisena testipäivänä ;)

mequ hauska kuulla sinustakin.. ja hieno uutinen että näytti plussaa jo 2 päivää ennen virallista testipäivää.. se ei voi olla muuta kuin hyvä merkki! koskas sut saa plussanneisiin siirtää??
 
dodii tehäänpäs taas oma hoitolista..voi sitten ittekkin kurkkia taas yritetään erilaista hoito
PAS tulossa jos alkiot selviää sulatuksesta... 3 pakkasessa...ovat 2+1 oljessa.
1 lähdetään sulattaa
14.4 kp1-5 menkat
25.4 kp12 uä katsotaan johtofollin koko, päätetään koska aletaan tikuttaa ovista.
jos raskaaksi niin aletaan pistoshoito tueksi.......
kp12 ja yks folli oikealla, eli ei luomu mahista,vain vasemmalla munatorvi
folli oli 13,5mm ja limis 6,3mm
ovistestejä perjantaista lähtien......
jos launtaina PLUSSA niin keskiviikkona siirto jos selviävät sulatuksen.....mihin en oikeen usko.....
lh.testi negaa kp12kp13kp14...haloo ovis miss oot
 
mequ..onnea!
hyvä nyt kuitenki huhtikuussa plussia. :)
saako sen sairaslomapäiväksi, ku menee PAS jos ne ei selviäkkään sulatusta....kyllä se niin vituttaa että ei kyllä töihin tee mieli.........tietääkö kukaan
 
Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa.

Ekaksi onnea plussanneille ja pitkää pinnaa piinailijoille =)

Itsellä edellinenkierto men vähän pitkäksi (34) joten sen takia tää hoito siirty muutamalla päivällä.Eilen ois kuulunu ol eka ultra jos kierrot ois ollu kohillaan,mut nyt alko piikitykset vasta toissapäivänä joten eka ultra on vapun takia maanantaina.
Kauheeta millai noi hormonit muhun vaikuttaa,nyt oon kaks päivää piikittäny gonalia 300 iu ja eilen jo oli mielialat miten sattuu.Pomo soitti ja pyys tekeen ylimäärästä ja puhelun jälkeen purskahdin itkuun,syy on tuntematon...

Mua on nyt ruvennut kauheesti mietityttään et vaikuttaako tää mun työnraskaus jollain tavalla näihin hoitoihin.Työni on fyysisesti raskasta ja lisäks yöunet on mitä sattuu.Mun normi yöunet on nyt viimeset 2 viikkoo ollu noin 5-6 tuntia.Ja seuraavat pari viikko ne on samaa luokkaa tai vielä lyhyemmät.
Monet on mulle sanonut et tarvis levätä ja ottaa rauhassa kerran hoidot on rankkoja,mut milläs otat kun töitä on enemmän kun tekijöitä :attn:

En tiä sit ,nyt ainakin väsyttää niin paljon et taidan mennä hetkeks maate vaiks hommaa ois taas vaikka kuinka ja paljon,teen sit illalla...
 
joo nythän ne alko, tosin nyt toivon että ei olis alkanu ollenkaan, ei prkl kun sattuu, neljän aikaa yöllä heräsin siihen et alko valumaan, ei muuta kuin kuukuppi paikalleen ja takas sänkyyn. tähän mennessä olen ja kolmesti tyhjentäny kupin, on aika runsaat noi menkat. mutta jospa se ottaa nyt kiinni niitä myöhästyneitä päiviä.. mullaku on normaalisti kellon tarkka kierto.
 
Marianne :hug:

miles mitkä on tuntemukset?

Tiinuli vaikee kai noista oireista on mitää päätellä..toivotaan, että plussa sieltä kuitenkin paukahtaa!:)

Mequ Onnea:flower: tsemppiä ekan ultran odotteluun!

Vanil mulla ihan samanlainen työtilanne..:hug: Mulle sano yks hoitaja sano, että melkee ainut keino vähentää stressiä hoidon aikaan, on olla pois töistä.. Mä kysyin lääkäriltä mielipidettä tuosta työn vaikutuksesta..hän oli vähän epäileväinen.. Luulis kuitenki, et kroppa stressaantuu liiallisesta fyysisestä ja psyykkisestä rasituksesta sekä huonoista yöunista. Jo pelkästään 3-vuorotyö itsessään aiheuttaa terveysriskin.. Tsemppiä hoitoon!:)

onlyer hyvä, että vuoto alko, ni pääsette eteenpäin!

on: Onko muille tullu lugeista hikoilua? Mulla alko jo eilen pp3 tää hikoilu.. Eilinen meni töissä yllättävän hyvin ja ihana oli kun sai muuta ajateltavaa. Kaikki on varmaan vapun vietossa. Mä en juhli sitä mitenkään, kun oon töissä.
 
Huomenta ja mmukavaa vappua kaikille! Ihanaa, tänään vapaapäivä :)

Onnea Mequ plussasta, toivottavasti tästä lähtee liikkeelle tämän ketjun plussa-aalto!!

Mites meidän tämänpäivän testaiiljat, Johkunen ja TanZZZku? Joko olette testailleet?

ON: täällä on ihan hiljaista, ei oikein mitään oireita suuntaan eikä toiseen..oikeastaan huolestuttavan liian rauhallista, molemmissa aiemmissa pluusakierroissa tähän aikaan on jo selkeästi huommanut että kierto ei ole ihan "normaali". Huomenna pitäisi menkkojen alkaa jos ovat alkaakseen.. Toivotaan tietty että ei :)

alexsis pp11
 
Ohhoh, onpas tänne tullu tekstiä!!! :) Onnea plussan saaneille, ja meillepahoittelut neganneille :hug:
Mullahan vuoto vaan voimistui ja voimistui, ja pe jätin lutinukset pois omin päin, koska käytännössä vain hidastivat kunnolla alkamista. . La on ollut jo ihan kunnonn vuoto sit ja eilen ja tänään jo tuttuja kipujakin... Eli mä oon pois pelistä.
Kävin viel aamul labras varuix ku ne vissii naikkaril vaatii sen, kotona en oo testannu ollenkaa. Nyt vaan jännätään pääskö ne kax pakkaseen. iltapäiväl tulee vissii soitto..
Eli Miles, minut voi poistaa piinailijoista.
Mites muut, oottexte testaillu??? johkusen kuulumisia odotan täällä jännityksellä :)
 
TanZZZku Phoittelut vuodon alkamisesta :hug:

alexsandria Koskas meinaat testailla..? Hyvin oot jaksanut odottaa testaamista :)

HalleB Mulla ei oo ollut lugeista hikoilua..joten vaikea sanoa johtuuko lugeista :)

Mequ nHurjasti onnea plussasta :flower:

miles: Plussapuhureita sinne suunnalle :)

Itse hätähousuna oon jo aloittanut testailun :whistle: Siis vain siksi että haluan nähdä onko edes tapahtunut mitään.. kiinnittymisen yritystä, kemiallista tai jotain..en siis vakavissani testannut, eilen pp6 aamulla testatessa täysin nega erittäin herkällä testillä, joka muutui roskishaamujen haamuiksi ( siis testiajan jälkeen ) ja tänä aamuna pp7 täysin nega, ei roskis haamuakaan. Plussakierrolla testasin pp9 selkeen plussan vaikkein ollut mikään extraherkkötestikään kyseessä....

tiinuli pp7
 
Mä sain just äsken puhelun polilta...
Hoitaja onnitteli että onneksi olkoon, olet raskaana!! Hcg oli 82,8, johon tokasin että en voi olla, et mul on mensut!! Hoitaja siihen et tää on sitten varmaan keskenmeno.. :'(
Seuraavan kerran verkokeeseen pe tsekkaamaan et ox arvo laskenu. Sillee ei o nii paska fiilis ku vois olla, mä en ees tienny kuitekaa et oon yrittäny tulla raskaax/ ollu raskaana, tai et siis et alkio on yrittäny kiinnittyä, ja tää oli kuiteki 1. siirto. Et jos jotai positiivista pitää löytää...
Molemmat alkiot oliat selvinneet pakkaseen ja ovat vissiin omissa oljissaan. Niitä sitten jossai kohti varmaa aletaa siirtää..
huoh. Kuulemma voi olla edelleen et oon raskaana mut ei hoitaja paljoo halunnu luvata. aika tyhjä olo... kirjaimellisesti.
 
Hyvää vappua kaikille!

Tänään oli eka ultra piikityksen alottamisen jälkeen,ja oikeen nyt ottaa päähän!!!!
Oli eri lääkäri kun yleensä ja ekana totes et pieniähän ne follit nyt vielä on kun 3 ja puolen päivän piikitykset vasta näkyy,mut katotaan nyt kuitenkin.Juu,limakalvo on ihan hyvä ja tääl oikeel munasarjas on 4 pientä follia ja vasenta munasarjaa en nyt löydä mut kyl se siä jossain on,katotaan perjantaina uusiks.Täs on sulle orgalutran resepti,heihei!

Tuli oikeen tosi hyvä mieli.Aina ennen kyl on lääkäri löytänyt sen vasemman munasarjankin kun on kohdun takana,mut mahtoko tää ees viittiä ettiä.Ajattelin et ois ollu kiva saada tietää et kui pal niit follei siä on kasvamas,mut nyt tiedän vaan et oikeella on neljä pientä.

Grrr,toivottavasti perjantaina on eri lääkäri.Ens viikolla pitäs olla punktio.
 
Tiinuli, mä olin tuhma ja lopetin sen jo pe :ashamed: Ja hoitaja sanoi et se olis loppunu tänää enivei.. Ja ei ollut vihainen ja torunu ku kerroin. Käski ottaa rauhallisesti. Nyt vasta alkoki ärsyttää!! Koska nyt tuli toivoa ja pitää jännätä et hcg laskee :( On tää perseestä. Ei käytännössä ollu mitää oireita, ja olin niiiiiiiiiiiiiiiin varma et ei viel onnistunu ja sit olinki raskaana. Ja nyt ku olin jo asennoitunu et noni, ny ne mensut tuli, ja et vaisto oli oikeessa, ni nyt sit toiveet nouski ihan kauheesti ja toivon et nää oliski jotku valemensut jotka yhtäkkii vaan tuli ja et se ei olis tullu viel ulos. Vittu miten perseestä!!!
 
TanZZZku, harmittaa varmasti! Mutta siis toivotaan että arvot vaan nousee, ja vuodosta huolimatta oletkin tukevasti paksuna :) Mutta jos kyseessä onkin sitten km, niin ajatellaan positiivisesti, hyvä että edes kiinnittymisyritystä on ollut! Se antaa toivoa tuleviin hoitoihin!

Tiinuli,oisin varmaan jo tänään testannut, jos olisi testi millä tehdä ;-) Mä olen ollut vapaalla tänään, ja jumissa kotona vieraiden kanssa ilman autoa! Fiksuna tyttönä en perjantaina käynyt ostamassa testiä töistä lähtiessä (etten turhaan viikonloppuna kiusaa ajatuksella itseäni), ja nyt en pääse lähtemään apteekkiin.. Toivottasti mies tulee töistä ajoissa tänään että ehdin käydä apteekissa (täytyy keksiä joku selitys vieraille mihin lähden). Muuten menee keskiviikkoon, eikä silloinkaan ehdi aamuksi.. No, on tässä se positiivinen puoli, että mä ku en kestä sitä negan näkemistä (se vituttaa enemmän kuin vuodon alkaminen), niin nyt ei ainakaan tule turhia testailtua. Toisaalta iltasella olisi vappupirskeet tiedossa, niin en oikein tiedä miten pitäisi tuon alkoholin kanssa olla..

aksu pp11
 

Yhteistyössä