Hooyo & Drakonia ja muu sekalainen seurakunta pohtii ja jaarittelee...

gutu yritin tihrustaa sun tikkua hyvin hartaasti ja EHKA nain sellasen viivanpaikan, mut en tiia kyl viiraaks mun paassa. Joka tapauksessa hyyvin haalea.

Mut ma en oo ikina saanu ees tollasta haaleeta viivanpaikkaa :ashamed:
 
AAM
gutu jeps eli ihaaaaaaan härskin haalean olin erottavinani (?) onko tuo sana.. :xmas: ? joo siis näin lyhykäisyydessään.

sanottiin että poiketa sai joten ----> *porhaltaa etiäpäin* :D :wave:
 
:LOL: No sitä mieki et se on joku jos oikein,oikein kovasti tihrustaa.... :ashamed: Mut siis se näkyi kyl luonnos vähän toisel viisii,mut ei siinä viel väriä ollunna...
:LOL: Kuha lepattelen taas... :whistle: ja kiva et tämmöttisen hullunki huolitte remmiin kaikkine olemattomine viivoinee.. :LOL: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hooyo88:
senkus tunget mukaan vaan :hug: ei tämä privaattia ole =) näitkö mistä mitään???
No tuosta miun yhestä testistä...tuol jouluaatto pinkas.. :D

Kuolette nauruun ku näätte kuin paljon on ovis ja raskaustestejä täs kierros menny... :LOL: Hävettää jo valmiiks! Niinku ei ois parempaa käyttöö rahoille... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hooyo88:
mä en mun mielestä kyllä nähnyt mitään :hug: mutta uudestaan testaamalla sen näkee, eikö ne yleensä parin päivän päästä tehdä?
Siis oon testannu vissii kp 6 lähtie millo milläki tikulla... :LOL: Täl hetkel menos vast kp25/25-32(yleensä ain 29 tai 30) ja tikkuja menny enemmä ku kierros on päiviä.... :LOL: Et kyl mie taijan sen hullun leiman otsaani ottaa... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
gutu yritin tihrustaa sun tikkua hyvin hartaasti ja EHKA nain sellasen viivanpaikan, mut en tiia kyl viiraaks mun paassa. Joka tapauksessa hyyvin haalea.

Mut ma en oo ikina saanu ees tollasta haaleeta viivanpaikkaa :ashamed:
:hug: no hitto!! Ootko tähä kiertoo viel testannu? Jospas et saakkaa ja tuleeki tumma plussa vaan suoraa!! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hooyo88:
no kyllä sitä itse kukin on tuhlannut rahojaan testeihin vaik melkein tietää ettei oo tärpänny :LOL:
ja tälläseen asiaan ihan mielellään rahaa laittaa :heart:
No totta tietysti sekin mut,uskaltasinkoha laittaa väliaikaraportin<- niitähän varmaan täl viikol menee ainaki tupla määrä viel.... :whistle: Ääh ehkä huomenna,nyt pakko lähtee maate,4.30 ylös ja töihin... :kieh:
Mut pitäkäähän työ muut hullut pinot kasas sil aikaa,tää lähtee uneksii haamuista! :whistle: ;) :wave: ÖITÄ KAIKILLE!
 
onkohan se muuten ihan normaalia kun pötköttää vatsallaan niin vatsassa tuntuu oudolle?kyl muuten vahvasti siltä näyttää että tän tädin vierailu jää siihen kolmeen päivään :LOL: normaalisti kesto n.5 päivää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hooyo88:
ootko muuten drakonia varma että testaat vasta jouluaattona?? =) vai onko sit vast hyvä ajankohta?
Oon ma varma, taitaa olla jopa liian aikasta :ashamed: Mut pakko yrittaa edes! Teen sit viela sunnuntaina testin jos menkat ei oo alkanu :D :saint:

Mullahan on tanaan vasta 26/31. Ja en ees tiia millon mahd. ovis ois tapahtunut jos sellasta on olemassa... :snotty:
 
mäkin käyn kurkkimassa mun vanhoja mutta niihin ei ole edes haamuja tullut :(
kyllä ne valemenkat taitaa aika yleisiä olla kun kävin kattelemassa niin aika paljo samantyylistä ku mulla mutta kivut oli aika kovat mut mun kivut loppu tänään kun seinään!!! :eek:
 

Yhteistyössä