Hooyo & Drakonia ja muu sekalainen seurakunta pohtii ja jaarittelee...

Hihi, onpas teidän "hullujen" keskustelua hauska lukea näin yömyöhään. Tulee niin mieleen omat ajatukset pari viikkoa sitten... Ja joo, miehän se luulin, että olin myös saanut nämä kuuluisat valemenkat, kun kuukautiset kesti 2 päivää totutun 5 päivän sijaan ja tein sitten testin ->puhdas nega (olin vieläpä niin noloissani, etten meinannu kehata sanoa miehelle tulosta, vaikka mies tiesi, että testasin)... Mutta EIEI, mie en halua lannistaa sinua Hooyo! Kyllä ne on nyt valemenkat, ONON! :D jepsis, mutta takaisin taka-alalle....
 
No riippuu millaset sun menkat on normaalisti. :snotty: :eek:

Mul kyl ainaki tollanen ettei tulis siteeseen nii olis epanormaalia :D
Tosin ma en kyl kayta siteita, mut tiian kuitenki mika omal kohdal on normaalia ja mika epanormaalia.
 
musta tuntuu että mä laitan nyt koneen kiinni ja yritän koht mennä nukkumaan, muuten luen täällä näitä juttuja ja sekoan täydellisesti :p mä aamulla kirjoitan sitten miten sen testin suhteen on käynyt :x en enää edes tiedä mitä ajatella... :kieh: sormet,varpaat ja kaikki mikä taipuu ni ristiin ja toivotaan että tilis edes haamujen haamu :)
 
Pahoittelut negasta :hug: :hug: Toivottavasti sulla tarppaa heti ens vuonna :heart:


Ma nain sellasta unta, etta ma olin raskaana, mut ku mun piti kattoa kalenterista mun laskettu aika, niin ma mielessa ajattelin etta 6.9.2009 (eli nyt tassa kuussa tulisin raskaaks), mut jostain syysta se kalenteri naytti et joulukuu 2009 :eek: :D Jaa et maaliskuussako vasta tarppaa :LOL:
 
no mä olin kans reilu viikko sit näkevänäni testissä viivan, mä olin niin onnellinen ja nous vedet silmään mutta kun uudestaan katoin niin ei siinä mitään ollut, mä olin niin pettynyt :headwall:
ja nyt on vanhaan testiin tullut haamujen haamu viiva mutta tuski se enää mitään tarkoittaa....... :'(
 

Yhteistyössä