Hormonikierukka :(

  • Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on ollu jo pidempään eikä ole ollut mitään mainitsemiasi oireita.

Ja se paino, ei kai kukaan nyt ihan oikeasti usko, että kierukka nostaa painoa, vaikka itse syö ja liikkuu kuten ennenkin? Että se kapistus vetää kiloja puoleensa? Eiköhän se paino-ongelma johdu ihan siitä, että mättää suuhunsa liikaa tavaraa... Toki ruokahalu voi hormonien vaikutuksesta vaihdella, mutta pitääkö sille antaa periksi?!
 
x
Mulla on ollut vajaan kuukauden. Vuodan jatkuvasti. Samaan tapaan jos jatkuu, niin luovutan varmasti parin kuukauden sisällä. En edes tarvitse kierukkaa ehkäisyyn, vaan limakalvon paksuuntumisen estämisen. HYvä puoli tässä on se, että se limakalvo ei nyt ainakaan paksuunnu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mulla oli jatkuvaan alamaha todella kipeä, ja koko ajan oli vuotoa, joten kävin otattamassa pois muutama kk sitten.
Eli siis voi kramppailla kierukasta johtuen? Mulla ne krampit säteilee reiteen asti.
Juu, mulla ainakin ne krampit loppuivat siihen paikkaan kun kierukka otettiin veks.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mulla oli jatkuvaan alamaha todella kipeä, ja koko ajan oli vuotoa, joten kävin otattamassa pois muutama kk sitten.
Eli siis voi kramppailla kierukasta johtuen? Mulla ne krampit säteilee reiteen asti.
Juu, mulla ainakin ne krampit loppuivat siihen paikkaan kun kierukka otettiin veks.
Itsellä vaan sellainenkin olo, ettei kierukka ole edes paikallaan, kun välillä kramppaa niin kovasti. Vuotoja ei kyllä ole, vaikka ihan sellaiselta menkat alkaa just-kivulta tää tuntuukin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Mulla on ollut vajaan kuukauden. Vuodan jatkuvasti. Samaan tapaan jos jatkuu, niin luovutan varmasti parin kuukauden sisällä. En edes tarvitse kierukkaa ehkäisyyn, vaan limakalvon paksuuntumisen estämisen. HYvä puoli tässä on se, että se limakalvo ei nyt ainakaan paksuunnu :)
Mirenasta mullakin oli 4kk RUNSAS vuoto, ihan koko ajan. Ja sitten kyllästyin ja otatin pois. Ei sopinut mulle lainkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mulla oli jatkuvaan alamaha todella kipeä, ja koko ajan oli vuotoa, joten kävin otattamassa pois muutama kk sitten.
Eli siis voi kramppailla kierukasta johtuen? Mulla ne krampit säteilee reiteen asti.
Juu, mulla ainakin ne krampit loppuivat siihen paikkaan kun kierukka otettiin veks.
Itsellä vaan sellainenkin olo, ettei kierukka ole edes paikallaan, kun välillä kramppaa niin kovasti. Vuotoja ei kyllä ole, vaikka ihan sellaiselta menkat alkaa just-kivulta tää tuntuukin.
Kannattaa varmaan käydä tarkistuttamassa asia.
 

Yhteistyössä