K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en kestä tätä tarinaa, kun tuntuu, että tässä ei ole päätä eikä häntää. Tää on ihan järjetöntä touhua, mä yritän selvittää seukkaako tyyppi, jota en tunne, yhen toisen kanssa, jota tunnen vielä vähemmän. Tähänkin mennyt pari iltaa. Voi päästäkää minut tästä ikeestä (paitsi en halua kuitenkaan pois😭).
Just minäkin yritin selittää itselleni, että se Bojan on pentu, et kai voi olla kiinnostunut siitä, kenen kanssa se seurustelee. Ihan pitäisi olla samantekevää. Välillä luen hetken jotain Nobel kirjailijaa, että voisin pitää itseäni jotenkin vakavasti otettavana henkilönä, sitten hyppään tänne katsomaan, että joko mysteeri selvisi. Seurusteleeko ne? Keskenään.
 
vierailija
Kieltämättä mä olen nauttinut tästä salapoliisitouhusta, jota täällä harrastetaan. Mikäs sen tyydyttävämpää kuin löytää vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin kuten "kuka aurinkolasien heijastuksessa näkyy" tai "miksi jonkun henkilön ig sijainti näyttää Syyriaa".
 
vierailija
Mä en kestä tätä tarinaa, kun tuntuu, että tässä ei ole päätä eikä häntää. Tää on ihan järjetöntä touhua, mä yritän selvittää seukkaako tyyppi, jota en tunne, yhen toisen kanssa, jota tunnen vielä vähemmän. Tähänkin mennyt pari iltaa. Voi päästäkää minut tästä ikeestä (paitsi en halua kuitenkaan pois).
Hassua tää kyllä on, että miten nämä kuviot niin kiinnostaa. 😅 En oo aiemmin ollut kovinkaan kiinnostunut julkisuuden henkilöiden elämästä, olipa kyse näyttelijöistä, muusikoista, tai muista. Oon saattanut lukea mielenkiintoisen haastattelun jostain aina silloin tällöin, kun on sopivasti osunut eteen. Ei olis tullut mieleen että jossain keskustelupalstalla lukisin kiinnostuneena uusista käänteistä ja vielä kommentoisin niitä. 😂
 
vierailija
Täytyy nyt vähän valittaa, että alkaa todella ärsyttää se BL:n jatkuva haukkuminen vauvalla, kun se alkaa olla jokapäiväistä. Joo se kommentti Kärpästä oli ikävästi sanottu ja hänellä ei ole kovin hyvät pr-taidot, mutta eihän BL nyt hyvänen aika mikään totaalinen mäntti ole. Jokainen hölmöilee välillä, toiset enemmän toiset vähemmän, eikä hän vaikuta yhtään pahantahtoiselta. Lisäksi se haukkuminen alkaa ottaa sellaista suuntaa, että ovatko nämä haukkujat nyt yhtään sen fiksumpia. Ja nyt siellä lytätään BL:n fanit ja hehkuttajat myös.

Mun mielestä BL on ihan symppis, vaikuttaa vähän epäitsevarmalta ja kokemattomalta vaan. Biisi ei ole mun makuun, mutta ei se huonokaan ole. Tykkään sen aiheesta ja niistä asuista, kun ammentavat alueen perinteistä.

Jos tämän kommentin kirjoittaisi vauvalle niin heti tulisi 10 alapeukkua. BL:stä on tehty siellä totaalinen pahis ja K:n puolesta loukkaannuttu superverisesti. Ei se kommentti munkaan mielestä ollut ok, mutta kyllä mä ymmärrän, miksi ihmiset fanittaa häntä. Vauvalla kaikkea hänen suosiotaan ihmetellään ja kauhistellaan jatkuvasti.
 
vierailija
Just minäkin yritin selittää itselleni, että se Bojan on pentu, et kai voi olla kiinnostunut siitä, kenen kanssa se seurustelee. Ihan pitäisi olla samantekevää. Välillä luen hetken jotain Nobel kirjailijaa, että voisin pitää itseäni jotenkin vakavasti otettavana henkilönä, sitten hyppään tänne katsomaan, että joko mysteeri selvisi. Seurusteleeko ne? Keskenään.
Mun elämä on tällä hetkellä sellaista, että nämä palstat edustaa mulle Nobelin tasoista kirjailijaa.
 
vierailija
Täytyy nyt vähän valittaa, että alkaa todella ärsyttää se BL:n jatkuva haukkuminen vauvalla, kun se alkaa olla jokapäiväistä. Joo se kommentti Kärpästä oli ikävästi sanottu ja hänellä ei ole kovin hyvät pr-taidot, mutta eihän BL nyt hyvänen aika mikään totaalinen mäntti ole. Jokainen hölmöilee välillä, toiset enemmän toiset vähemmän, eikä hän vaikuta yhtään pahantahtoiselta. Lisäksi se haukkuminen alkaa ottaa sellaista suuntaa, että ovatko nämä haukkujat nyt yhtään sen fiksumpia. Ja nyt siellä lytätään BL:n fanit ja hehkuttajat myös.

Mun mielestä BL on ihan symppis, vaikuttaa vähän epäitsevarmalta ja kokemattomalta vaan. Biisi ei ole mun makuun, mutta ei se huonokaan ole. Tykkään sen aiheesta ja niistä asuista, kun ammentavat alueen perinteistä.

Jos tämän kommentin kirjoittaisi vauvalle niin heti tulisi 10 alapeukkua. BL:stä on tehty siellä totaalinen pahis ja K:n puolesta loukkaannuttu superverisesti. Ei se kommentti munkaan mielestä ollut ok, mutta kyllä mä ymmärrän, miksi ihmiset fanittaa häntä. Vauvalla kaikkea hänen suosiotaan ihmetellään ja kauhistellaan jatkuvasti.
Mä oon yleensä just se wokettava feministiakka joka puuttuu kaikkeen eikä kukaan saa mitään enää sanoa, mutta siitä huolimatta en ihan hirveän pahana pitänyt sitä bl:n sanomista. Kyllä, on ajattelematonta arvostella toisen kehoa. Mutta jotenkin itse tulkitsin siitä jopa jonkinlaisen kehopositiivisen viestin, vaikka se olikin vähän kömpelösti ilmaistu. Että tämänkin näköisenä saa edustaa ja kelpaa silti hienosti. Ei tarvitsekaan olla äärimmilleen treenattu kroppa. Ja sen mahdollisti käärijä!
 
vierailija
Täytyy nyt vähän valittaa, että alkaa todella ärsyttää se BL:n jatkuva haukkuminen vauvalla, kun se alkaa olla jokapäiväistä. Joo se kommentti Kärpästä oli ikävästi sanottu ja hänellä ei ole kovin hyvät pr-taidot, mutta eihän BL nyt hyvänen aika mikään totaalinen mäntti ole. Jokainen hölmöilee välillä, toiset enemmän toiset vähemmän, eikä hän vaikuta yhtään pahantahtoiselta. Lisäksi se haukkuminen alkaa ottaa sellaista suuntaa, että ovatko nämä haukkujat nyt yhtään sen fiksumpia. Ja nyt siellä lytätään BL:n fanit ja hehkuttajat myös.

Mun mielestä BL on ihan symppis, vaikuttaa vähän epäitsevarmalta ja kokemattomalta vaan. Biisi ei ole mun makuun, mutta ei se huonokaan ole. Tykkään sen aiheesta ja niistä asuista, kun ammentavat alueen perinteistä.

Jos tämän kommentin kirjoittaisi vauvalle niin heti tulisi 10 alapeukkua. BL:stä on tehty siellä totaalinen pahis ja K:n puolesta loukkaannuttu superverisesti. Ei se kommentti munkaan mielestä ollut ok, mutta kyllä mä ymmärrän, miksi ihmiset fanittaa häntä. Vauvalla kaikkea hänen suosiotaan ihmetellään ja kauhistellaan jatkuvasti.
Sama tapahtui viime vuonna Loreenin kanssa. Lasagneen ehkä henkilöityy nyt se kaikki viime vuonna koettu pettymys ja harmitus. Ihmiset haluaisivat yhä elää sitä neonvihreää unelmaa ja toivoisivat että alkuperäinen K voittaisi eikä se kopio. Kommenteista paistaa läpi pettymys ja se on tunteena täysin sallittu. Se miten asiat tuo esiin on sitten toinen juttu.
 
vierailija
Mielipide on BL on täysin neutraali ja vauvalla heittelen alapeukkuja niihin dissausviesteihin. En ole juurikaan BL seurannut mutta tullut niistä vähistä kuva ujosta ja hieman epävarmasta henkilöstä. Biisi ei ole ihan kovimpia suosikkejani mutta ihan ok. CCC en siinä näe vaan entisaikojen viisuja. Kirjoitin tästä viisuketjuun jotenkin että hieman kömpelö koreografia ja kansallispukuteemaiset ja sekavat asut jne. Tälläisia lavaesityksiä on nähty monesti ennenkin. K oli ihan jotain muuta ja uutta.

Mitä tulee näihin suurehkot mittasuhteet vauvalla saaneisiin juttuihin niin en näe niitä lainkaan niin suurina. Se bodysheimaus juttu näyttäytyi itselleni lähinnä siltä että siinä oli BL treenattu keho kuvassa, sitten yhä ihan tikissä oleva keho jota vertasi K viisuvartaloon joka oli mielestäni ihan yhtälailla tikissä. Asia olisi ollut eri jos olisi verrannut myöhäisempään tilanteeseen. Virhehän silti on kommentoida toisten kehoja ja poisti sen varmaan saatuaan palautetta.

Ja toiseen sen verran että muistelen että mahdolliset tyttiskommentit on heitetty prepartyilla eli BL työtilanteessa eikä edes täysin yksityisesti niin silloin on kyllä ihan ok kertoa mitä ovat jutelleet. Eikä kukaan kertoilisi puolitutulle salaisuuksia.
 
vierailija
Mielipide on BL on täysin neutraali ja vauvalla heittelen alapeukkuja niihin dissausviesteihin. En ole juurikaan BL seurannut mutta tullut niistä vähistä kuva ujosta ja hieman epävarmasta henkilöstä. Biisi ei ole ihan kovimpia suosikkejani mutta ihan ok. CCC en siinä näe vaan entisaikojen viisuja. Kirjoitin tästä viisuketjuun jotenkin että hieman kömpelö koreografia ja kansallispukuteemaiset ja sekavat asut jne. Tälläisia lavaesityksiä on nähty monesti ennenkin. K oli ihan jotain muuta ja uutta.

Mitä tulee näihin suurehkot mittasuhteet vauvalla saaneisiin juttuihin niin en näe niitä lainkaan niin suurina. Se bodysheimaus juttu näyttäytyi itselleni lähinnä siltä että siinä oli BL treenattu keho kuvassa, sitten yhä ihan tikissä oleva keho jota vertasi K viisuvartaloon joka oli mielestäni ihan yhtälailla tikissä. Asia olisi ollut eri jos olisi verrannut myöhäisempään tilanteeseen. Virhehän silti on kommentoida toisten kehoja ja poisti sen varmaan saatuaan palautetta.

Ja toiseen sen verran että muistelen että mahdolliset tyttiskommentit on heitetty prepartyilla eli BL työtilanteessa eikä edes täysin yksityisesti niin silloin on kyllä ihan ok kertoa mitä ovat jutelleet. Eikä kukaan kertoilisi puolitutulle salaisuuksia.
Ja bojan se varsinkin oli työtilanteessa! Jos se on juontohommiensa ohessa päättänyt kertoa henkilökohtaisia asioitaan niin ei kyllä ole muiden tehtävä ruveta arvailemaan että mitkä niistä kuitenkin pitäisi pitää salassa.

Mutta mun käsitys nyt noitten litterointien ja käännösten perusteella on se ettei siinä ole näin edes käynyt. Myrsky vesilasissa.
 
vierailija
Ja bojan se varsinkin oli työtilanteessa! Jos se on juontohommiensa ohessa päättänyt kertoa henkilökohtaisia asioitaan niin ei kyllä ole muiden tehtävä ruveta arvailemaan että mitkä niistä kuitenkin pitäisi pitää salassa.

Mutta mun käsitys nyt noitten litterointien ja käännösten perusteella on se ettei siinä ole näin edes käynyt. Myrsky vesilasissa.
Voisin kuvitella että jos B on tosiaan tyttiksestä BLlle kertonut niin se on ollut partyjen jatkoilla pari drinkkiä juotuaan.
 
vierailija
vierailija
vierailija
Aika tekopyhää, kun itse teette samaa ja toivotte myös
Täällä on monia kirjoittajia ja kaikkia ei edes B:n naiselämä kiinnosta niinkuin ei minuakaan. Edelleen olen sitä mieltä, että nämä plussan ja vauvan ketjut on aika piilossa ja oletettavasti kukaan näiden kirjoittajista ei ole sellainen, joka hieroisi näitä asioita vasten saagan henkilöiden kasvoja tai ottaisi yhteyttä juorulehdistöön tms.
 

Yhteistyössä