Huh huh, tätä muuttopakkaamista

v
Vuosi sitten muutettiin. EI koskaan enää. Meillä oli vuokralaatikoita ja muuttomiehet. Mutta silti. Ihan kaikki kama ei ole löytänyt paikkaansa vieläkään, ja tosiaan vuosi sitten muutettiin... Tsemppiä. Mulla tuli itku, kun käytiin vielä useana iltayönä vinttiä ja kellaria raivaamassa. Huh huh. Se jälkeenjäävä pikkusälä oli kaikkein aikaavievintä. Eli kerralla mahdollisimman tyhjäksi.
 
Minä oon aloittanut jo hyvissä ajoin myös! =) Maaliskuussa muutto uuteen kotiin ja käytin 3 lomapäivää pakkaamiseen ja siivoamiseen, laitoin kaikki mitä ei enää tuossa kodissa tarvita, laatikoihin. Ihana oli kirjoitella laatikkojen päälle mitä missäkin on ja mihin huoneeseen ne kuuluu kantaa. Kätevää sit muuton aikaan.
Minä rankkasin aika rankalla kädellä joutavaa tavaraa pois; meiltä lähti 7 jätesäkillistä tavaraa, roinaa ja vaatetta roskiin ja neljä pelastusarmeijalle! :D
 
Me muutetaaan tulevana perjantaina ja peräti yksi laatikko on jo melkein valmis :snotty:
Muutetaan tohon kolmen kilsan päähän, joten ei paha matka mutta noin muuten tää muutto on ehkä kamalin ikinä kun joutuu muuttamaan ihanasta, riittävän tilavasta rivariasunnosta liian ahtaaseen kerrostaloasuntoon. 4krs, ei hissiä, ei omaa saunaa, ei omaa pihaa :(
 
Kiitos tsempeistä! Me ollaan nyt tehty niin, että pojan huoneeseen ollaan kasattu kaikki laatikot yms. jotka voi suoraan kantaa autoon. Astiat ollaan pakattu, yksi lautanen ja muki jätetty jokaiselle, nyt käytetään kaapeista löytyneitä kertakäyttöastioita pois.

Kaksi kaappia on vielä jäljellä joissa tavaraa ja sen lisäksi on kaksi kaappia joita en ole vielä pessyt. Oon siis pyyhkinyt kaikki sitä mukaan kun on tyhjäksi saatu niin ei tarvitse sitten muuton keskellä alkaa niitä vielä pesemään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ei juma, nyt tajusin että mehän muutetaan YLIHUOMENNA!!! :eek:
Oi saakeli, nyt pakkaamaan!
Oi ei! Onko vielä paljon kaapeissa tavaraa?
On, kaikki :| Yksi laatikollinen viinilaseja on pakattu, sitten loppui into :snotty:
Noooh, ehtiihän sitä, vähän myöhemminkin :D
Me viedään tavarat kahteen osoitteeseen, joten hankala sinänsä miettiä nyt, että mitä tarvitaan tulven syksyn, talven ja kevään aikana ja mitä voi viedä toiseen osoitteeseen varastoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
On, kaikki :| Yksi laatikollinen viinilaseja on pakattu, sitten loppui into :snotty:
Noooh, ehtiihän sitä, vähän myöhemminkin :D
Me viedään tavarat kahteen osoitteeseen, joten hankala sinänsä miettiä nyt, että mitä tarvitaan tulven syksyn, talven ja kevään aikana ja mitä voi viedä toiseen osoitteeseen varastoon.
Suosittelen, että peset hyllyt sitä mukaan, kun tyhjentyvät. Ei tarvitse sitten erikseen alkaa niitä pesemään, kun tavaroita kannetaan autoon =)
 
Kyllä tää viimesin muutto oli aivan järkyttävä rupeama, enkä ihan heti ala siihen uudestaan :) Jotenkin se on aina helpompaa sitten kun ollaan siellä uudessa asunnossa ja kotia saa laittaa kuntoon, mutta toi pakkaaminen on niin peestä... Koitahan jaksaa ja kaikkihan se on eteen päin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
On, kaikki :| Yksi laatikollinen viinilaseja on pakattu, sitten loppui into :snotty:
Noooh, ehtiihän sitä, vähän myöhemminkin :D
Me viedään tavarat kahteen osoitteeseen, joten hankala sinänsä miettiä nyt, että mitä tarvitaan tulven syksyn, talven ja kevään aikana ja mitä voi viedä toiseen osoitteeseen varastoon.
Suosittelen, että peset hyllyt sitä mukaan, kun tyhjentyvät. Ei tarvitse sitten erikseen alkaa niitä pesemään, kun tavaroita kannetaan autoon =)
Hyvä idea!! Se onkin ärsyttävää palata siivoamaan tyhjiä kaappeja!
Toivottavasti teidän muutto sujuu hyvin :)

Meillä onneksi aikaa poistua täältä 31.8 asti, joten kaikkia tavaroita ei saada (eikä mitenkään ehdittäiskään ) muutettua nyt perjantaina.Ne tärkeimmt ainakin kun saisi mukaan niin se riittää alkuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Hyvä idea!! Se onkin ärsyttävää palata siivoamaan tyhjiä kaappeja!
Toivottavasti teidän muutto sujuu hyvin :)

Meillä onneksi aikaa poistua täältä 31.8 asti, joten kaikkia tavaroita ei saada (eikä mitenkään ehdittäiskään ) muutettua nyt perjantaina.Ne tärkeimmt ainakin kun saisi mukaan niin se riittää alkuun.
Meillä muuttomatka on niin pitkä, että kaikki on saatava kerralla. Teillä vissiin ei hirveen pitkä tuo väli ole?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Voi, kun mäkin haluaisin muuttaa ja pakata :D
Tervetuloa meille! Saat pakata ja kantaa ihan niin paljon kuin mieli tekee :D
Tsemppiä vaan muuttopuuhaan, minä olen jo päättänyt, että en muuta enää ikinä mihinkään... vanhainkotiinkin saavat kirkuvana viedä jos semmosta aikovat, sen verran karseeta puuhaa tuo muuttaminen :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Hyvä idea!! Se onkin ärsyttävää palata siivoamaan tyhjiä kaappeja!
Toivottavasti teidän muutto sujuu hyvin :)

Meillä onneksi aikaa poistua täältä 31.8 asti, joten kaikkia tavaroita ei saada (eikä mitenkään ehdittäiskään ) muutettua nyt perjantaina.Ne tärkeimmt ainakin kun saisi mukaan niin se riittää alkuun.
Meillä muuttomatka on niin pitkä, että kaikki on saatava kerralla. Teillä vissiin ei hirveen pitkä tuo väli ole?
Aika tasan 3km :)
Kuinka pitkälle te muutatte?
 

Yhteistyössä