Huh huh, tätä muuttopakkaamista

kinuski
Me muutettiin kk sitten, ja voi jumankauta mitä hommaa. Alotettiin pakkaaminen hyvissä ajoin ja heiteltiin turhaa pois, mutta silti sitä roinaa oli niin perhanasti. Meillä oli entinen asunto täynnä pahvilaatikoita, ja kaikenlisäks siinä häsäs 4 kissanpentua emoineen, siis ihan kamala kaaos! Mä olin välillä niin stressinä että itkin vaan. Kaikenlisäks mun pomo ilmotti etten saakkaan vapaata sinä päivänä kun muutto piti olla (oli jo luvannu) ja meille tuli tosi kiire sitten muuttaa jo aiottua aiemmin, kaikkia kamoja ei oltu pakattu eikä saatu muuttoapua niin lyhyellä varotusajalla. Viikko meni niin etten nukkunut kuin 4 tuntia yössä, en siis kertakaikkiaan kerennyt. Nyt alkaa jo helpottaa, lähes kaikki ollaan saatu purettua ja uutta kotia laitettua. Ainoo helpotus oli että muutettiin isommasta pienempään, joten täällä päässä ei enää ollut niin kamala kaaos.
Mutta siis todella paljon voimia kaikille muuttajille, ei käy kateeks :D!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Viikko meni niin etten nukkunut kuin 4 tuntia yössä, en siis kertakaikkiaan kerennyt. Nyt alkaa jo helpottaa, lähes kaikki ollaan saatu purettua ja uutta kotia laitettua. Ainoo helpotus oli että muutettiin isommasta pienempään, joten täällä päässä ei enää ollut niin kamala kaaos.
Mutta siis todella paljon voimia kaikille muuttajille, ei käy kateeks :D!
Mulla kans vaikuttaa uniin tää. Nukun kyllä, mutta pakkailen sitten unissanikin :D Viime yönä oltiin pojan kanssa molemmat istuttu sängyllä ja mie olin ohjeistanu poitsua laittamaan tavaroita oikeisiin laatikoihin samalla, kun poitsu oli kertonut omista leluistaan mitä ei saa pakata yms. Oli miehellä ollut naurussa pitelemistä samalla kun oli estelly meitä lähtemästä sängystä liikkeelle :snotty:
 

Yhteistyössä