»»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

Iltoja!

Joo meillä on kans kaikki joululahjat ostettu. Vanhimmalle pojalle annetaan rahana,ku ton ikäselle 17v. on niin vaikee ostaa mitään,ni ostakoon sit ite. Saa muutaman paketinkin. Miehen veli ostaa vielä keskimmäiselle pojalle jääkiekkomailan. Meillä on lapsille muistaakseeni 7 lahjaa per noukka. Vaikka sovittiin et max. 5lahjaa/lapsi mutta se lipes taas :whistle: sit vielä kummien tuomat lahjat. Tai siis kummit tuovat nuorimmalle,ku muilla laittaavat rahaa tilille. On sovittu sillei kun ovat jo sen ikäisiä.

Kotona ollaan joulu. Miehen veli tulee meille on poikamies oli viime joulunkin. Joulukirkossa käydään aattona ja miehen vanhemmilla varmaan sit joulupäivänä.

Kiva juttu Anu tollanen kutsu saa tutustua muihin kyläläisiin. Onko miten pieni paikkakunta mihi muutitte?

Omaan (.) ei ihmeitä hentoja potkuja tuntuu :heart:

Mut mukavaa viikonloppua nyt tulikin kiva pikkupakkanen.

baby dream ja Topi 1v.7kk. ja masuasukki 16+5
 
Anu :hug: toivottavasti äitisi pääsee jouluksi kotiin!

Katariinalle pipsa possua löytyy meiltä ainakin Robinhoodista ja reilusti onkin :D

Muistinpa taas tämänkin pinon :ashamed: piti heti tulla lukemaan mitä tänne kuuluu ;) meillä ois tänään eessä ruokaostokset ja viimeiset lahjat jos toi mies sais ostettua,omille sisaruksilleen ei oo viel mitää hommannu,mut muuten meil alkais olemaan kaikki kai kasassa :) huomataa varmaa sit ke iltana et hitto toltahan puuttuu paketti kokonaan :whistle:
Tänään ois taas neuvola eessä,ahistaa jo se puntari,mut viel enemmän se ahistaa ens viikol tai sit alkuvuodesta,ku on ehtiny kinkkuu ahtaamaan ittensä täyteen :p

Rauhallista joulua kaikille :xmas: ihanaa kun tuli valkoinen joulu :D

Piiuli,1v8kk ja toukka 34+4
 
Heissan!

Anu toivotaan et äitisi pääsee jouluksi kotia :hug:

Me tehtiin eilen joulusiivous ja lauantaina käytiin jyväskylässä jouluostoksilla.

Käytiin eilen illalla kuuntelee ja laulaa kirkossa joululauluja.

Tänään on keskimmäisen pojan joulujuhla ja huomenna saavat sit todistukset.

Mulla on kurkku vähän kipee toivottavasti en tuu kipeeks. Miehellä on ollu muutaman päivän paha yskä.

Mut nyt pyykit kuivuriin ja pojun kanssa ulos.

Oikein mukavaa ja rauhallista joulua kaikille :xmas:

baby dream ja Topi 1v.8k.. ja masuasukki 18+1
 
Hello :wave:

Anu minäkin täällä toivon että äitisi saisi viettää joulun kotona :hug:


Mä kävin tänään sokerirasituksessa ja äsken vedin varmuuden vuoksi pizzan, et jos huomenna on hälyyttävät tulokset, niin sain ainakin viimeisen lohtu pizzan syödä :LOL:

Muuten ei ihmeempiä....masu kasvaa, hiljalleen. Itsellä pinna välillä kireellä miehen kanssa, mut kait niiden kanssa sitten vaan pitää opetella elämään. Välillä tosiaan tulee hetkiä, kun miettii, et miks joku hullu haluaa miehen itselleen. Mies oli viikon kertaamassa ja ihan hyvin pärjättiin kahden pojan kanssa, onneks tosin koira ei ollut kotona. Oon yrittänyt ehdottaa koirasta luopumista, mut se ei miehelle käy. Mä en jaksais kahta pientä lasta ja koiraa...mut minkäs teet. Pakko se vaan on. Koira varmasti kuolee sitten kun se kaikista rankin vaihe on ohi (lasten kanssa siis)

Kohta mä lähde kilpailuttamaan vakuutuksia.

Oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille :xmas:

Hysteerinen, poitsu ja masuvauva 25+1
 
Hei! ompa kiva huomata että tuttuja nimimerkkejä näkyy täällä edelleen :) olen välillä käynyt lueskelemassa juttuja mutta en oo pystyny kirjautuun ku unohdin tunnukseni...siitä syystä nimimerkkini "rakastava äiti" on nyt "rakkaudesta äiti" Voisikohan joku vaihtaa sen tuonne listaan 8.4.2008 kohdalle =) kiitos! Meillä pikkumies on kovasti kasvanut ja kehittynyt.Puhetta tulee vähän,ihan vaan joitain yksittäisiä sanoja,mutta ymmärtää selvästi kaiken mitä sanotaan.Isänsäkkin alkanut myöhään puhumaan joten ajattelin että ehkä menee samaa kaavaa.tytöt meillä taas alkoi aikaisin puhumaan.tässä iässä tuli jo lauseita.Kun poika on jo noin iso niin neljännestä olemme alkaneet haaveilemaan.oikeastaan jo pojan täyttäessä vuoden mutta vähän piti jarrutella kuumeilua oman jaksamisen vuoksi.ja myös sen vuoksi että jaksaa hoitaa kaikki lapset.nyt tuntuu että pieninkin on jo niin reipas että tervetuloa vaan raskauspahoinvointi(joka muuten mulla on ollut kamalaa.(esikoiselta oksensin viidennelle kuulle ihan kaiken).Jospa pian tärppäis jollei oo jo tärpännyt ;)
 
Kylläpäs se aika vierähtää nopeasti vaikka onkin kotona. Sairaslomaa olisi vielä jäljellä pari päivää ja sitten näkee jatkuuko vai pääseekö töihin...

Meillä joululahjat on ostettu ja vietiinkin jo, kun käytiin kotipuolessa. Ollaan nyt molemmat vapaalla joulu, mutta pysytään ihan kotosalla.

Sanoina meillä tulee äiti, isi, kakka, tonttu ja karkki.
 
Kiva kuulla [/b]Anu et äitisi pääsi jouluksi kotiin ja paranemisia hänelle :hug:

Mulla on kurkku tai oikeestaan kitalaen perä kipee :headwall: eilen illalla meni osittain äänikin :kieh: jalat kyl kylmetty pikkukegissä ku käveltiin parkkipaikalta koulun joulujuhliin. Nyt juon kuumaa mehua ja jos se tästä.

baby dream ja Topi 1v.8kk. ja masuasukki 18+2
 
Terve!

Joulusta selvitty. Onneksi oltiin kolmisin (tai neljästään jos koira lasketaan :D ) ei tarvinnut turhasta stressata. Tapsana molemmat veljeni kävivät perheineen ja kiva oli olla koko remmi koossa. Vaikka aika säätämistä se pienien lapsien kanssa olikin.

Anu hieno kuva Sakusta uuden pyörän kanssa. Meidän jätkä sai sellaisen muovisen pyörän millä treenailla, katsotaan sitten keväällä saako oikean pyörän vaiko sitten vasta seuraavana kesänä.

Ei tässä sen ihmeempiä...töissä taas ja onneksi saankin olla huomisen ja torstain pojan kanssa kotona, Tai huomenna mennään ystävääni moikkamaan, mutta pääasia että kuitenkin pojan kanssa saapi viettää aikaa :heart:

Rakkaudesta äiti onnittelut plussasta :flower:

Tää jatkais töitä :wave:
 
Pitkästä aikaa tulin tänne kurkkimaan ja kiva huomata, että pino on edelleen pystyssä. Mun vanha nimimerkki "Lilja-76" oli sanonut sopimuksensa näköjään irti, joten piti luoda uusi tunnus. En ole ikuisuuksiin kirjautunut, joten ylläpito on varmaan poistanut nimmarin käytöstä.

Pikalukemisella huomasin, että täällä onkin paljon uudelleen vauvautuneita ja raskautuneita, onnea :flower:

MB ihmettelinkin, mihin oot kadonnut, kun ei aikoihin olla törmätty! Ei sitten kauan ehditty olla naapureita ;) . Onnea uuteen kotiin!

Jos kaikki menee hyvin, meillekin tulee vauva ensi kesänä. Heinäkuussa olisi laskettu aika, niin kuin taisi Apsi Deisilläkin olla. Olin jo ilmoittanut töihin, että menen ensi syksynä töihin, kun pikkunelosta ei ruvennut kuulumaan. Noh, täytyy sitten ilmoitella muutoksista tuossa kevät puolella.

Kuopus kaipailee, yritän palata paremmalla ajalla :wave:

Lilja + poju 1v8kk + maha rv 11+jotain?
 
Heips :wave:

Anu Saku on niin ison pojan näköinen ton uuden pyörän kanssa =)

Lilja Onnea plussasta :heart:

Meillä meni joulu ihan mukavasti mitä multa nyt joulupäivänä meni ääni :kieh:
Nyt alkaa olemaan tää räkätauti voiton puolella :D

Eilen käytiin pojan kanssa neuvolassa kun sai sen kausiflunssa tehoste piikin. Samalla oli mun neuvola käynti. Kaikki oli ihan hyvin. Painoa tullu 1100g./viikko ja hemppa oli 109 eli rautakuurille jouduin.
Sit seuraavalla kerralla saakin ne kelan paprut täytettäväksi. Pakkausta ei oteta otetaan rahana,vaikka se rahasumma onkin naurettavan pieni mut tota vaateta on nyt jo ihan riittämiin.
Käytiin eilen ostaa vauvan vaatteita varten lipasto. Jyskistä löyty sopiva. Viiden laatikon valkea lipasto ja makso vain 65,- ku ennen joulua maksoi 99,- On tosi tilavat laatikot ja aukeaa kunnolla.

Kävin tänään alennusmyynneissä ja löysin H&M:ltä Topille 2 yöpukua ja itelleni paidan. Paita on äitiyspaita mutta sitä voi pitää ihan hyvin vaikka ei olisikaan raskaana ja maksoi vaan 5 ekee :D ovh:24,95.

Kohta pitäs mennä käymään kaupassa kohan mies tulee töistä.

Mukavaa loppu vuotta kaikille hippusille.

baby dream ja Topi 1v.8kk. ja masuasukki 19+2
 
Moi,

luultavasti kukaan ei enää muista, että mäkin joskus tähän ketjuun kirjoittelin, viimeksi joskus vuosi sitten... Yllätysero musersi mut siinä määrin, että kaikki meni uusiksi ja palstailu jäi. Täällä kuitenkin vielä ollaan, jospa sitä sais taas joskus pidemminkin käytyä kirjoittelemassa. Aaron on nyt vuoden ja kahdeksan kuukautta, reipas ja vilkas kaveri, joka on hiukan keskimääräistä pienempi tai ainakin veljeään (Antto on nyt 4 v), juttelee ja laulelee paljon :heart: Veikan kanssa leikit sujuvat vaihtelevalla menestyksellä. Antto on varsinainen velikulta, joka piirtelee tapettiin, kun silmä välttää, kertoilee hauskoja tarinoita ja on välillä varsinainen villikko ja sitten taas mitä kultaisin - ikäkysymys?

No niin, sieltä kutsutaan! Hyvää vuodenvaihdetta kaikille,
t. Kalenteri =)
 
Huomenta!

Kyl mä muistan sut kalenteri Olen aina välillä miettiny,et mitähän muille hippusille ketkä ei oo tänne pitkään aikaan kirjoitelleet ni kuuluu.

Harmi juttu se sun ero :hug: mut niinku sitä tupataan sanomaan,et elämä jatkuu :hug:

Mulle ei tuu nyt muuta mieleen ku oikein mukavaa UUTTA VUOTTA KAIKILLE HIPPUSILLE PERHEINEEN.

baby dream ja Topi ja masuasukki
 
Kalenteri ihana kuulla susta :hug: Monesti miettiny mitä sulle kuuluu ja meinasin tuossa ennen joulua täällä kysellä, josko joku tietäisi jotain :)
Ihan ymmärrettävää, että tuo ero otti koville, varsinkin ku se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta..
Toivottavasti nyt voit paremmin ja jaksaisit käydä täällä taas juttelemassa :)


Onnea Lilja- ja rakkaudesta äiti plussasta :flower:


-Faerie-
 
Kalenteri :hug: kyllä sut täällä muistetaan. Just yks päivä mietin sua, sun eroa ja tilannetta. Muistatko kun yhdessä murehdimme kilojamme :D Ois kiva kuulla susta lisää, miten oot pärjäillyt eron jälkeen yms. yms. Tule kertomaan jos vain suinkin jaksat ja haluat asioista näin julkisesti kertoa!!!!

Mavi suakin tässä mietin, että miten oot pärjäillyt. Hyvä, että vauva vielä jaksaa olla yksiössään :hug:
 
Josko minäkin toivottelisin Oikein hyvää uutta vuotta kaikille hippusille!!

Minäkään en ole kirjoitellu pitkään aikaan..muistaneeko kukaan, kun en mikään aktiivi kirjoittaja ollut aiemminkaan..
Meillä on menny ihan mukavasti pojun kanssa. Elokuussa poju meni perhepäivähoitajalle hoitoon kun sain töitä ja tosi hyvin on siellä menny.Pari ekaa viikkoo jäi viedessä itkemään mut itkut oli loppunu ku äiti hävisi näköpiiristä :) Lokaluulla käytiin puoltoista vee lääkärinlassa ja painoa oli reilu 13kg ja pituuttaki jo 88cm!Lääkäri antoi lähetteen allergiatesteihin lähinnä maitojuttuja...ja laktoosi-intoleranssi-diagnoosi saatiin.
puhetta tai sanoja on nyt viime aikoina alkanu tulemaan ihan päivittäin jotain uutta :) ihanan kuulosta...äiti ja isikin osaa sanoo...sanoo nimittäin akka ja äijä.. ;)no ei se välttis noita sano tarkottaakseen ainakaan tuota akkaa...onneks!

Mut pitänee lähtee poksuja katteleen ikkunasta..omat käytiin ampumassa jo tuossa kuuden jälkeen ja poju meinas vähän pelätä..saa nähä miten yö menee..

Niin ja onnea kaikille joilla jo uusi pikkunyytti on ja kaikille raskautuneille.. :flower:

Aippa ja poju 1v8kk
 

Yhteistyössä