Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

Kerrottiin tosiaan viikonloppuna jo molempien vanhemmille ja äitini halusi välttämättä sponssata parit mammahousut ja paremmat liivit (omat rintsikat jo hieman puristavat). Pistin tänään tilauksen HM:ltä tulemaan ja jo tällä viikolla pitäisi paketin olla täällä!

Lupasin itselleni, että en tee vielä pitkään aikaan mitään hankintoja jos jotain sattuu, mutta ainahan nuo vaatteet voi laittaa kaappiin tulevaisuutta ajatellen talteen. :) Enää 10h 45min aikaa kontrolliultraan, jännittää ihan hirvittävästi! Pelottaa, että molemmille pienille on jo ehtinyt käydä jotain. Kaikki on tähän asti sujunut nii hyvin ja helposti ettei tää voi mennä näin hyvin loppuun asti..
 
Eli ainakin kaksi varhaisultraa tänään, tulkaa heti kertomaan kuulumisia!! itsellä on jännättävä vielä perjantaihin...

Tänään on pakko ottaa itseä niskasta kii ja siivoilla vaikka kuin väsyttäis! Haastavaa tää elämä

Kertomisesta: äiti on arvannu ku oon turvonnu ja pari kaveria tietää

Sandri 7+1
 
Ultrassa käyty ja kyllä vaan, siellä yksi pieni toukka köllötteli ja sydämenlyönnitikin oli säännöllisiä. Yllärinä tuli ainoastaan että oliskin viikon pidemmällä kuin mitä piti. Viikkoja olisikin siis 8+2, joten lasketuksi ajaksi saisikin siis kohdallani korjata 10.4.

Nyt uskallan huokaista helpotuksesta ja aloitan stressaamisen sijaan raskaudesta nauttimisen, enkä myöskään meinaa enää salailla, vaan menen tilanteen mukaan ja kerron, jos se tuntuu järkevimmältä.

Toukka16 & pikku-toukka 8+2
 
Täällä tänään käyty kättärin päivystyksessä tsekkaa tilannetta.. Lauantaista asti vuodellut enemmän ja vähemmän verta, niin viime yö menikin huolehtiessa ja valvoessa. Pakko oli käydä näyttäytymässä.

Omat arviot hedelmöittymisestä pitää aika hienosti paikkansa, pikkuinen vastasi kooltaan viikkoja 9+0. Itse olin laskenut viikkoja olevan 9+2. Neuvolassa kun ei tunneta kuin 28pvä:n kierto, niin heidän mukaan viikkoja olisi jo 10+5.. Niimpä tiesinkin r-testien perusteella noiden olevan väärin lasketut viikot.

Jalkojaan pieni venytteli ja potki, sydän pampatti hurjasti ja kyyneleethän siinä itselle tuli. :love:

Täällä tuntuu myös siltä että voi jo hieman uskaltaa iloita, ja jos ei niin hysteerisesti enää peittäis vatsaakaan vaan antais sen näkyä!

Jos vaikka ensi yönä saisi jopa nukuttuakin..
 
  • Tykkää
Reactions: Sandri ja norappi
Täällä ois eka neuvola ens viikon tiistaina. Ultra sovittiin puhelimitse rv 12. Että vielä pitää malttaa odotella jokunen viikko että "matkustajan" näkee :)

Mahaa turvottaa ja rinnat on ku pallot :D Ruoka maistuu ja pahoinvointia ei ole.. Onneksi. Välillä käy yökötyshetkiä, mutta menee parissa minuutissa ohi..

Ilman tupakkaa jo viikko ja 1 päivä! Ja olo mitä mainioin :)

Kukaan muu ei vielä tiedä (miehen ja minun lisäksi).. Odotellaanhan milloin kyselyt alkaa, kun vatsa pömpöttää ;) tai sitten kaikki vain luulee minun lihoneen :D
 

Yhteistyössä