***Huhtikuussa hikoilevat***

Bikini
Viikonloppu meni ja puunitus koitti... 73,9 eli muutama sata grammaa alaspäin...
Mutta suunta on kyllä oikea. Tuli nimittäin viikonloppuna syötyä vähän pizzaa ja sen sellaista :/

Pääsiäinen viikon päästä, ja TAAS yhdet juhlat viikonloppuna. Ei tätä laihdutusta ole ainakaan helpoksi tehty. Mutta eteenpäin mennään!
1.5 vaa'an lukema alkaa kuutosella
1.6 67 kg
1.7 65kg
ettäs tiiätte :D
 
Teillä on niin hauskoja juttuja....vaakasta tulee frisbie yms:LOL: Kyllä mullakin on meinannut lentää vaaka seinään, mutta se alkaa oikeesti pelittää viimeisiään eikä näytä numeroita kunnolla. Meinasin saada slaagin, kun se näytti 79 kiloa aamulla. Laitoin vaakan "kiinni" ja kokeilin uudestaan. Sitten se suostui olemaan armollisempi ja näytti lukua 75,6:D Eli viikkopudotus 1,6 kg.

Pitää vissiin ostaa uusi vaaka tosiaan, ei tuollaiset numeroiden heittelyt oo kivoja. Onhan se monta vuotta mua jo palvellutkin, on vissiin saanut tarpeekseen ja haluaa eläkkeelle.

Tänään oli kuntosalitreeni ja nyt suklaanmakuista Dietmixia, nam:p
 
Viimeksi muokattu:
Ihan lukea että muillakin tuo vaaka on lentävää tavaraa :) Täälläkin se on meinannut muutaman kerran lentää parvekkeelta alas :LOL:

Pohdin tossa että miten hitossa mun kintut on taas näin jumalattoman kipeet... No selvishän se syy tänään. Lisäsin itsekseni treeniini takas sen jalkaprässin ja siihen tokinkin painot.. Lätkäsin tellinkin molemmin puoli enempää ajattelematta 35kg. Eli painoa telineessä oli 35+35+35.. Yhteensä siis 105kg. Että en enään ihmettele miksi jomottaa ja jumittaa :LOL: Edellisessä ohjelmassahan mun painot yhteensä ei tainnu olla kuin nippanappa 80kg (tai sinnepäin) Vaan kyllä se tuo uusikin paino nousi ylös... Töitä vaan saa taas tehdä ja se on hyvä =) Napa selkärankaan ja puristetaan ne kintut suoriksi :LOL::kieh:

Joskus olisi kiva tietää paljonko mä kulutan tuolla salilla noita kaloreita kun vedän tota treeniä läpi. Juoksumatolla ja crossillahan ne näkee , mutta itse toi salin puoli...

Ja arvatkaas mikä on ollut ihanaa? ..... Uusi D.A.D:n levy ämpäriin ja napit korviin ja eikun matolle juoksemaan :cool: Menee nyt lämmitelyssä vartti hujauksessa... Ja samalla tsemillä ja hyvällä musalla menee salinpuolikin tosi hyvällä fiiliksellä.
 
Kaikki tieto löytyy Fitfarm mutta laitan tähän sen mitä muistan. Eli se superdieetti alkaa 7.5 ja kestää kuusiviikkoa. Sieltä saa ruokavalion ja sali tms kunto-ohjelman ja muistaakseni siinä ohjelmassa oli nyt mukana joku tehorasvanpoltto. Hintaa tolle paketille tulee 49€.
Mun hyvä duunikaveri pudotti 15kiloa puhdasta rasvaa sillä fitfarmin Go Fat Go-ohjelman avulla ja alkuun siinä ei ollut edes liikuntaa mukana...eikä se mimmi ollut mikään sairaalloisen lihava, vaan hänellä oli lähinnä sitä keskivartalolihavuutta.
Joten sen takia mä pidän tota ihan toimivana ja olen päättänyt tän viikon torstaina liittyä siihen...torstaina siksi, kun se ilmoittautuminen alkaa silloin.
Niin ja siellä fitfarmin sivuilla on sitten näille laihduttajille oma palsta jost saa jeesiä niiltä ohjaajilta ja sitten siellä tais olla vielä niin, että jumppaliikkeet näytetään videona kaikille ryhmään kuuluville eli pitäis mennä sit liikkeet oikein.
 
Kävin tsekkaamassa tuon fitfarmin sivun. En oo kovin hyvä seuraamaan ohjeita, enkä käy lainkaan punttiksella, joten en tiedä onko min järkevää lähteä mukaan ohjelmaan. Ruokapuolen ohjeistus ois tietty jees, mutta mitä muuta mie siitä hyötyisin? Toisekseen töissä syön sen lounaan mitä sieltä saan, joten ruokaohjeiden soveltaminen menisi vaikeaksi.
 
Mie muuten sain taas eilen vaatekaupasta uutta motivaatiota. :p

Äitini kanssa shoppailin, äitille piti työvaatteita etsiä mutta mutta...

H&M:sta löytyi sellaset mikroshortsit... ajattelin etten mahdu edes yhteen lahkeeseen (aletuote, vain yksi koko), mutta nehän on vähän löysätkin vöytäröltä! :D Nyt vaan hiukka kiinteyttää reisiä ja kesälook on valmis.
 
No johan mä olen ne ruokaohjeet laittanut esiin kaikkien nähtäville...joten ei niin mitään järkeä liittyä sinne FitFarmiin ja miaksaa sitä viittäkymmppiä ohjeista, jonka saa maksuttakin :)

Ja vertaistuen voin hakea tästä ketjusta.

Sitä salitreeniä mulla ei tada olla tallella, mutta ei se mikään ihmeellinen ollu...siinä käytiin koko kroppaa ja semmoisen ohjelman voi ihan perus petteri kuntosalilta opastaa.

Ja jos niitä kotijumppavideoita meinaat, niin ainakin ennen ne oli netissä ihan kaikkien nähtävillä.

Mä kyllä ymmärrän, että jollekulle tuo on hyvä vauihtoehto. Ja kyllähän se motivoi pysymään ruodussa, kun siinä on rahaakin kiinni. Joten ei välttämättä huono idea lainkaan. Mä jätän väliin, mutta eiköhän se jollekin muulle sovi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
Bikini
minä mietin myös liittymistä, mutta mutta, syön työpaikalla lounaan enka muista saiko tuossa Go Fat Go -dieetissä soveltaa ruokia yhtään. On minullakin 4 eri lounasvaihtoehtoa, mutta tuskin menee yksiin jonkun dieetin kanssa. Ja työpaikalla ruoka on sen verran edullista, että en viitsi kotoa kantaa eväitä mukana.

Minäkin hain eilen vaatekaupoilta motivaatiota. Kävin myös katsomassa Stadiumissa treenivaatteita, nyt ku siellä kaikki -25%. Uudet juoksulenkkarit tarvitsisin ainakin. Täytyykin mennä ajan kanssa katselemaan :)
 
"MaMa"
Minä olen ollut kaksi kertaa mukana siinä GFG-haasteessa ja osaan melkeinpä ulkoa sen ruokavalion. Sillä kyllä tippui hyvin, mutta sitä ei tosiaan saa soveltaa YHTÄÄN! Liikuntaa mä en kummallakaan kerralla ottanut sieltä ohjelmasta vaan liikuin siten, miten mulla on muutenkin tapana. Tuo Litehän on jatkoa tolle ilmaiselle dieetille, sisältää käsittääkseni pari tankkauspäivääkin jossain kohtaa. Itselle tuo ruokavalio ei sovi siksi, että siinä käytetään maitotuotteita ihan älyttömästi ja mulla menee siitä hengitystiet tukkoon. Ja kun soveltaa ei saa, niin en lähde maksamaa ohjeista, joita en voi noudattaa. Mutta mielestäni on kyllä ihan hyvä juttu tuo GFG ja Litekin, joten ehdottomasti suosittelen, jos tietää, että pystyy orjallisesti ohjeita noudattamaan sen 6 viikkoa! Jos tietää, että siellä välissä on esim. jotain juhlia, missä syömiset (ja juomiset) menee sekaisin, niin sit noudattaisin vain omin päin sitä GFG-ruokavalioo, niin ei mene omaa rahaa hukkaan. Ruuat kuitenkin maksavat myös. :)

Itse aloin eilen taas pusseilla. Tosin söin vähän soveltaen kuitenkin. Tässä eiliset syömiset:
Aamupala: proteiinipirtelö
Pääruoka (n. klo 15): kanaa, vihanneksia ja nuudeleita
Välipala: pussiruoka (mansikkasmoothie, johon lisäsin pari tuoretta mansikkaa), omena ja mandariini
Iltapala: ruisleipä + salaatti, juusto, kurkku sekä viinirypäleitä, yksi kananmuna ja muutama pieni suklaaraemuna :ashamed:

Mutta vaaka kuitenkin palkitsi ja eiliset turvotukset lähti eli -1,2kg päivässä :D Nyt siis paino sama mikä sunnuntaina, tästä on hyvä jatkaa alaspäin. :) Kilo kerrallaan :)
 
Onko teistä kukaan dieetannut noilla pussiruuilla joskus aiemmin ja sitten siitä pikkuhiljaa siirtynyt normiruokaan ? Jos on niin onko tullut paljonkin heilautusta painossa normiruokaan siirtyessä ?
 
"hippo"
Vilkaisin tuossa huvikseni neuvolakortista, mitä painoin vuosi sitten. 92,7 kg. Silloin oli tasan kuukausi aikaa synnytykseen ja olin tyytyväinen, että painoin noinkin "vähän", sillä esikoisesta paino ehti nousta reippaasti yli 100 kilon vaikka lähtöpaino oli melkein sama molemmilla kerroilla.

Tänään painan 19 kiloa vähemmän kuin tähän aikaan viime vuonna. Tosin muistan silloin laskeneeni, että koska meitä kävi puntarilla kaksi henkeä yhtä aikaa, keskiarvopaino per nenä jäi alle 50 kilon. ;)
 
Piiitkästä aikaa kirjoittelen, hirvee mässykausi matkasta asti päällä, että raastaa kun ei pääse irti :mad:
Nyt peräti toista päivää ilman karkkia.. Lenkkeilyä sentään harrastanut 4krt/vk.
Ensi la pääsen (toivottavasti)todella pitkästä aikaa humpalle ,ja mekkoon pitäisi mahtua.
Epäilen/pelkään että jää taas laihdutus parin päivän loppukiriin. Pitäis varmaan uskaltautua koittana sitä mekkoa niin näkis onko mitään toivoa.
Mikä prkle siinä on ettei ole taas minkäännäköstä itsekuria!!!

Onneks sentään monella muulla menee hienosti, Chefkin jo normipainonen :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;26005720:
Piiitkästä aikaa kirjoittelen, hirvee mässykausi matkasta asti päällä, että raastaa kun ei pääse irti :mad:
Nyt peräti toista päivää ilman karkkia.. Lenkkeilyä sentään harrastanut 4krt/vk.
Ensi la pääsen (toivottavasti)todella pitkästä aikaa humpalle ,ja mekkoon pitäisi mahtua.
Epäilen/pelkään että jää taas laihdutus parin päivän loppukiriin. Pitäis varmaan uskaltautua koittana sitä mekkoa niin näkis onko mitään toivoa.
Mikä prkle siinä on ettei ole taas minkäännäköstä itsekuria!!!

Onneks sentään monella muulla menee hienosti, Chefkin jo normipainonen :flower:
Mulla repes tänään taas, elämässä haasteita riittää ja lapsilla ongelmia. Olen vetänyt levyn suklaata ja mietin mitä vielä voisin syödä. Selkeästi täysin tunnepitoista ja lohtusyömistä, siksi kai aina sorrun toistamiseen. Onneksi huomenna pääsee taas salille jotta saa muuta ajateltavaa.
 
Mä voisin liittyä jonkun sortin semijäseneksi tähän pinoon...mä en ole aikeissa tiputtaa painoa vaan saada itseäni kiinteämmäksi. Joten mä pelaan mittanauhalla sen vaa'an sijaan. Toi vaaka antaa aika heilahtavia tuloksia riippuen nestetasapainosta jne.
Joten katsotaan mitä tuloksia saan aikaiseksi tolla fitfarmin jutulla josta jo aiemmin kirjoitin.
Eli projekti on saada rasva lihakseksi.
Ikää on 36v ja lapsia on kolme.
Tarvis ehkä ottaa nyt uudet mitat niin sitten vois verrata tulevien mittojen kanssa.
Mut pöivitän niitä mittoja sit myöhemmin kun saan rauhassa mitattua.
 
Yritin äsken ottaa itsestäni vertailukuvia, mutta sitten se jäi sikseen. Huh, miten ikävää tajuta oma rumuutensa. Mutta tsemppaan, enkä sorru mässäilyyn tämän takia.
Sä ET ole ruma. Sulla on monen naisen ihannevartalo. Ainakin nykykäsityksen mukaan. Mä olen edelleen siellä kivikaudella kehoni kanssa. Ei tästä ruumasta saa muokattua kelvollista sitten millään. Kunhan vain pääsisin sinne saakka, että olisin itse olooni tyytyväinen. Sä olet jo voiton puolella! Tsemiä:flower:
 
Yritin äsken ottaa itsestäni vertailukuvia, mutta sitten se jäi sikseen. Huh, miten ikävää tajuta oma rumuutensa. Mutta tsemppaan, enkä sorru mässäilyyn tämän takia.
Muista että sä olet itsesi kriittisin katsoja ja näet kaikki ne pienetkin mukamas virheet itsessäsi ja muut eivät edes ymmärrä mistä virheistä mutiset. Eli ihan sitä samaa massaa sä olet meidän muiden kanssa...joten leuka pystyyn ja kohti haastetta !
 
Toss Foo
Huomenta nuoret, vieläkö muistatte? Tai eipä sillä väliä, täälläpä ollaan silti :D Eli tilanne on se, että pudotin jo viime vuoden puolella koko tavoitteeni (-15kg, bmi nyt n. 22,3) ja oikean linjan löytyminen tässä pysyäkseni on ollut tämän vuoden tavoitteena. Hyvin meni tammi- ja helmikuu, muttamutta: MAALISKUUSSA +3,5KG!! Wtf? En tajua yhtään, mistä tuo tuli, ja miksei se hävinnyt koko kuun aikana! Ihan selkeää turvotusta oli viimeisellä viikolla, sormet kuin hk:n lenkit (no joo,, malliltaan jos ei sentään kooltaan) ja jaloissa sentin ihonalainen nestekerros. Eikä irronnut millään.

Nyt sentään alkoi tapahtua, enkä edes ole käynyt normaalia enemmän vessassa. Tämän huhtikuun alun tilanne on nyt kuitenkin -2,5kg, eli siis KILO vielä on yli tavoitteeni. Tämän kanssa aion nyt olla tarkkana, ja vaakailen joka aamu. Ihan järkyttävä kokemus tuo maaliskuu, kun jo kesää kohti yritin ajatella.. Mikä lie? Ruoka- ja juomamäärät ja -laadut aivan entisellään, nesteenpoistoa kokeilin lisäämällä juomista ja luontaisilla poistoaineilla (ananas, mansikka jne) mutta ei, pysyi kuin valettu. Kunnes nyt.

Ehkä tämä olikin minun horror-aikani. Nyt sitten painajaisista pois ja kohti keveää kesää?

Kepeitä askeleita kaikille,
(ai vitsit, meidänkin uimahalli olisi auki jo kuudelta! Joku kerta ehkä?..)

Toss Foo.
 

Yhteistyössä