***Huhtikuussa hikoilevat***

Jos nyt joskus lipee vähän käpälästä Chef, niin ei lasketa sitä....

Vaaka näytti 60kg ja lohduttaudun sillä, että menkat turvottaa ja nostaa painoa. Että ensviikolla vaakan on paree näyttää alle 60 :snotty:

Salilla en käynyt keskiviikon jälkeen(mutta kävin kuitenkin ma-ti-ke), vaan kävin eilen sauvalenkin heittämässä lisänä molemmissa nilkoissa ylimääräset kilot kiinni. Sanoisinko että kohtuu tehokasta kävelyä. Ja huomenna aamulla normi salireissu edessä.

Nyt mua tuolla jääkaapissa odottaa pieni purkki mämmiä kera vanillasoosin :p Enkä laske mitään kiloja tai kaloreita. Niitä tulee, mutta poltetaan ne pois sitten huomenna salilla.... :xmas:
 
Aamulla BodyCombat, sitten kävin uimassa. Tunnustan, että uin vain 40 minuuttia. Syöty kukkakaalia ja kesäkurpitsaa, vissiin kuusi omenaa, banaani, juustoa kaksi siivua sekä proteiinipatukka. Vaa'alle ens kerran varmaan vasta seuraavien menkkojen loputtua. Kerran tai kaksi kuussa punnitus riittää miulle.
 
"hippo"
Läskikilo nro 11 on virallisesti poissa. Voittajafiilis! Painoa 73,5kg tänä aamuna. :) Viikkopudotus 800g.


Treenannuthan mä en ole yhtään koko viikolla. Me oltiin ensin koko sakki vuorotellen kipeinä ja nyt kaikki yhtä aikaa ja sillä tiellä ollaan edelleen. Muutamankin yön valvomisen jälkeen ja itsekin epämääräisen ryytyneenä ei suuremmin jumppa kiinnosta. Mutta kun tästä tokenemme, kirjaan välistä jääneet harjoitukset harkkaohjelman jatkeeksi.

Tuo 73,5 kiloa ei tokikaan ole 70 kiloa eikä varsinkaan mitään kutosella alkavaa, mutta hirmu kiva tunne mulla silti on. Juurihan mun painoni oli vielä 85-86 kiloa, ihan äskenhän mä vasta tappelin sen 82:ssa kilossa olleen jumalattoman hankalan kynnyksen kanssa itku silmässä ja nyt yhtäkkiä vaaka näyttää ihan ihmismäistä lukemaa enkä mä muista tehneeni sen eteen juuri mitään. Olin jossain vaiheessa, viimeksi loppuvuodesta jo ihan varma, että en pääse koskaan niistä liikakiloista eroon enkä pääse ikinä edes 79 saati 75 kiloon.

Hyvää mieltä on jaossa muillekin ketjulaisille, täältä tulee! Tsemppiä koko porukalle oikein lapiokaupalla! :D
 
Jeeeee Hippo ihana kuulla, onneksi olkoon! Alat näyttämään varmaan jo oikein mukavan näköiseltä noilla kiloilla sun pituudessa :) Minäkin olen varmaan tosi tyytyväinen sitten kun olen siellä 63 kg:n kieppeillä, pituus siis 160 cm.

Omaa napaa: painon lasku selkeästi hidastunut tai hidastumaan päin, mutta periksi ei anneta. Aamupaino on koko viikon junnannut samassa lukemassa, huomenna katson sitten viikkosaldon...liikuttu on kuten ennenkin, eikä pääsiäisen herkuttelu ole mitenkään ryöstäytynyt käsistä. Pashassa toki paljon kaloreita, mutta kun sitä saa periaatteessa vain kerran vuodessa niin....:D
 
IhanaValo
Wau, hippo...
Aika rohkaisevaa tekstiä, itelläni on nyt juurikin se 82kg joka jumittaa vaa'assa. Kun vaan sais jostain jotain lisäpotkua tosiaan, että sen sais liikkeelle (tai miut) :)
 
"hippo"
Kiitokset ilon jakamisesta kanssani! :)

Ennen tammikuun ketjuun liittymistäni yritn lukuisia kertoja pudottaa painoa omin nokkineni, aina se putosi reiluun 82 kiloon ja siihen jäi. Alimmillaan se taisi olla 82,2, muutamaankin otteeseen, mutta koskaan en päässyt sen alemmas vaikka 80 kiloa näytti olevan hirmu lähellä. Joka kerran lihoin takaisin ärsyynnyttyäni siihen junnaamiseen. Loppuvaiheessa en päässyt enää kuin 83:lla alkaviin lukemiin. Kyllä mä kymmenkunta kertaa yritin, ennen kuin jokin loksahti kohdalleen ja homma lähti sujumaan. Muutin siinä välissä painonpudotustyyliä ja suutuin ihan kunnolla. Kenties kiukku kulutti ne liikakalorit? ;)

Jumeja on ollut muitakin, tämä viimeisin kilo oli tiukassa myös, mutta se 82 kilon raja oli ihan järjettömän hankala. Mutta kyllä siitä todistetusti yli pääsee, kun kerran minäkin, niin varmasti sitten muutkin! :)
 
sivusta seuraava ministyjä
Onnea hippo! Niin ne kilot vaan lähtee, vaikka mukamas mitään ei tapahdu vaikka kuinka yrittää kaikkensa! Itsekin kävin tänään punnittemassa itteni ja huomasin, että yht. 4kg lähtenyt urakan alettuani. Mä oon niitten senttien kanssa enemmän paininu, kun varsinaisten kilojen, mutta voi että oli silti kiva huomata, että senttien lisäks ne kilotkin karisee, sittenkin! :D (jatkan täällä samalla nickillä kun maaliskuu-ketjussa)
 
"MaMa"
Voi kun oli mukava lukea Hipon onnistumisesta. :) Antaa uskoa, että ne pienemmät lukemat on oikeasti mahdollista saavuttaa. Itse jumitan tässä 92 kilossa aina vaan. Positiivista siinä on se, että ei ole lähtenyt suurempaan nousuun vaikka syömiset on mitä sattuu.. Huomenna on vielä yksi illallinen tiedossa, en tiedä mitä vaihtoehtoja siellä on tarjolla, mutta mahdollisimman kevyesti yritän senkin mennä. Tiistaina sitten taas kunnon tsemppi päälle. Tässä kuussa on päästävä ainakin alle 90 kilon. :)
 
Mullakin vihdoin laskusuhdanne :) 112,8 eli kilon verran miinusta. Jospa tässä kuussa tavoite täyttyis :) lohtusyöminen vähentynyt, alan olemaan enemmänkin pahoinvoiva kun en ole vielä omaa asuntoa löytänyt.... No tapa se on tämäkin laihtua.
 
Aamupaino oli 74,5 eli viikkosaldo 1,1 kiloa. JOS jatkuisi samaan tahtiin, paino olisi kesäkuun puolessa välissä 65 kiloa, ja siihen olisin suht tyytyväinen. Voi olla että ajattelemistani juhlamekoista ei silloin vielä löydy päälle pantavaa (odottavat rivissä tuolla vaatehuoneessa) mutta jospa kuitenkin kaupasta sitten löytyisi jokin siedettävä mekko juhlatilaisuuteen:D

No ei auta, se on vaan sinnikkäästi mentävä eteenpäin vaikka huimat tavoitteeni eivät ehtisi kesäkuun puoleen väliin mennessä toteutua. Mitäs aloitin liian myöhään tämän projektin:mad:

Tänään taas salille. Mukavaa kun alkaa taas huomenna normaali arki, rutiinit helpottaa syömisiäkin.
 
Unohdin käydä vaakalla ennen aamupalaa.... Viikolla se paino oli 64 ja joku päivä sen jälkeen 64,3. No ehkä hyvä siirtää vaikka huomiseen tuo punnitus, eilen meinaan söin äidin tekemiä ruokia ;) kävin kyllä illalla piiitkän lenkin, ja vähän jumppasinkin. Yöllä heräsin selkä- ja päänsärkyyn. Burana ihan oli äsken otettava. Tänään vähän rauhallisemmin.
 
Bikini
Pääsiäinen meni ja meni vähän suuhunkin herkkuja... Nyt aloitin virallisesti karkkilakon kahden muun ystävän kanssa, joten karkkeihin ja suklaaseen en enää voi sortua. Onneksi tuli myös liikuttua paljon viikonlopun aikana, vaikka paino ei laskenutkaan.

Hipolla hieno painonpudotus, jatka samalla tahdilla niin kohta olet tavoitteessasi!! :)
 
Jos jonkun lenkki voi mennä ketuillee niin ronton. Rontto päätti eilen, että nyt tehdään pitempi lenkki ja eikun vaatteet päälle , painot nilkkoihin, sauvat käteen ja menoksi. Rontto pääsee noin 200 metriä kun alkaa pikkusen sataa lunta. Josta ronto ajattelee, ettei nyt pikkunen sade haittaa. No, rontto pääsee kilsan ja sade vaan yltyy.... Ei kehtaa takasin kääntyä eli suunta eteenpäin.... Mutta kahden kilsan kohdalla sitä sontaa tulee jo niin paljon, että ronton on laitettava silmälasit takin taskuun että näkee eteenpäin edes jotain :O Pikkusen jo siinä kohtaa rontto päättää lenkkiään lyhentää... Jep, lenkin pituudeksi tuli lopulta 3,2kilsaa sen lumisonta sateen takia. Ja miltä sää näyttikään kun rontto tuli kuumasta suihkusta? No siellähän paistoi ulkona aurinko |O Ihan pikkusen otti päähän.

Tänään huilipäivä ja huomenna salille treenaamaan taas huolella.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Mua ottaa päähän niin moni asia tällä hetkellä, ettei tosikaan. Onneksi kroppani osaa jo pyytää jopa v*tutuksen aikana oikeanlaista ravintoa. Olen mässäillyt muutamalla mantelilla, babyporkkanoilla ja sisäpaistilla. Sali+uinti.
 
"Dee"
Hyvä hippo! Ihan mahtavaa! :)

Täällä yksi, jolla meni pääsiäinen ihan läskiksi. :D Pysyttelen ensi sunnuntaihin saakka kaukana vaa'asta, ainakin virallisen tarinan mukaan. :ashamed: Oltiin pääsiäisenä sekä omien että poikakaverin vanhempien luona ja senhän saattaa arvata, mitä siitä seurasi. Paljon suklaamunia ja järjettömät määrät ruokaa. :D

No, tänään palailin taas ruotuun. Ennen töitä salilla 45min treeni ja loppuun 15min crosstrainerissa. Syömiset on olleet ihan mallillaan. Aamulla smoothie, jossa maustamaton rahkajogurtti, 200g mansikoita, 1rkl pellavansiemenrouhetta, lisäksi 100g raejuustoa. Treenin jälkeen dietmix. Lounaalla purkki tonnikalaa ja 300g wokkivihanneksia. Kaloreita vain vähän päälle tuhat, mutta aion kyllä syödä vielä broileria ja keitettyjä porkkanoita... Juu ei saisi näin myöhään, mutta tulin vasta töistä kotiin ja nälkä on kamala. Kalorit pysyy silti nätisti alle kulutuksen. Kyllä tää tästä taas!
 
"MaMa"
Täälläkin on palattu eilen ruotuun. Ja kyllä kannatti, turvotukset lähti heti, -1,8kg eiliseltä. :) Mutta plussalla ollaan edelleen, ehkäpä huomenna on jo +/-0 tilanne ja pienen pieni toivon kipinä on, että perjantaina vaaka näyttäisi 91,Xkg. Tosin tuo voi olla vain haave, kun perjantaina on tiedossa normaalia varhaisempi herääminen, niin vaa'alle ei pääse siihen aikaan kun normaalisti.
 
"hippo"
Ronttoparka. :hug: :D

Mä täällä seurailen taas sivusta muiden urheilemisia, pikkuisen tekisi jo itsekin mieli päästä lenkille, eikä vähiten siksi, että viikon sisällä olleet lapsukaiset ovat koko ajan toistensa kurkussa kiinni. Vähempikin riittäisi motivoimaan mut ulkoilemaan, YKSIN!
 
Eilen oli hiukka parempi päivä treenin osalta :D Vaikka tein normi salin.

Ensi viikolla pitäs aloittaa rasvanpolttotreenit parikertaa viikossa tehtävänä. Ja muina salikertoina ihan normisalitreeni. Saas nähä kuin käy.....

Ihan kummaa näin aamusta kirjottaa, mutta kun heräsin vaan liian aikasin. Ei voi mitään...
 
Eilen töissä joku kollega kai, mutta en edes nimeä tiedä, kävi kiinni kupeisiini printterillä. Sellanen keski-ikäinen rouvasihminen silitteli lanteitani ja kyseli miten tällaiseen tulokseen päästään. Hän oli ihan varma, että sen takana leikkaus tai jotain. Lievästi sanoen ahdistavaa! Pitäskö pukeutua töissä kaftaaniin?
 
Eilen töissä joku kollega kai, mutta en edes nimeä tiedä, kävi kiinni kupeisiini printterillä. Sellanen keski-ikäinen rouvasihminen silitteli lanteitani ja kyseli miten tällaiseen tulokseen päästään. Hän oli ihan varma, että sen takana leikkaus tai jotain. Lievästi sanoen ahdistavaa! Pitäskö pukeutua töissä kaftaaniin?
:O Onneksi kyseessä oli rouvaihminen, eikä mies. Aika ikävää kyllä, ei yhtään hienovaraisuutta hänellä, mennä nyt näpelöimään toista! Mutta olet varmaan muuttunut tosi paljon alkuvaiheesta, kun oli silminnähden ja käsin kosketeltavan hämmästynyt:D

Mulla oli eilen ruuan mättöpäivä, mies teki taas sairaan hyvää ruokaa ja söin itseni ähkyyn. Onneksi ei näkynyt painossa aamulla, vaikka kaloreita tuli varmaan taas usempi tuhat, ruoka oli erittäin kaloripitoista.
 
Bikini
Keskiviikkona kävin aamulla salilla, ja illalla juoksemassa. Eilen vapaapäivä, ja ostin itselleni uuden juoksulenkkarit :) Tänään menen juoksemaan jos ei sada kaatamalla. Tosin edelleen tuntuu jaloissa keskiviikon treenit, vaikka yritunkin venytellä huolella.

Viikonloppu alkamassa, TSEMPPIÄ SISKOT! :D
 

Yhteistyössä