***Huhtikuussa hikoilevat***

Kiitos. Yritän tässä ensi viikon tekemisiä päivitellä. Tahdon saada farkut normaalisti jalkaan, kun nappi alkoi kirraamaan. Kolmenkympin paremman puolen iloja? Eilen ja sitä edellisenä päivänä molempina kymmenkilsan reippaat ja puolijuoksuiset kävelylenkit.

Aikasemmin viikolla lähinnä kotijumppaa.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
"hippo"
Viikkosaldo -700g :)

Toivottavasti ensi sunnuntaina luku on sitten 72.x kg. Parinsadan gramman viikkopudotus riittäisi, toki en panisi hanttiin, jos paino tahtoisi välttämättä tippua vielä lisää. ;)

Tilasin verikokeet, haluan saada kolesteroliarvot selville ja otattaa paastosokerin. Viimeksi mun kävi tyhmästi ns. aamunkoittoilmiön takia, raja-arvolukema tuli. Tällä kertaa mun ei onneksi tarvitse huoltaa lapsia ennen lähtöä, niin jos vaikka arvo olisi ok ja terkkakin tulisi tyytyväisemmäksi?
 
Kilojen kera
Hei vaan! En olekaan ollut täällä sitten joulukuun (jolloin siis pääsin tavoitteeseeni). Nyt olisi kuitenkin tarkoitus jälleen kiinteytyä kesää varten. Pari kiloa ehti taas jo paino nousta kevään aikana, joten liityn joukkoon jälleen :)
 
Tervetuloa uusille!

Mun aamupaino oli 72,6 kg eli viikossa lähtenyt 1,1 kg. Jos ollaan tarkkoja, eräänä helmikuisena aamuna painoni oli 83,6 kg, joten siitä aamusta on paino pudonnut 11 kg. Myös lantiolta on lähtenyt 11 cm. :)

Mukavaa! Tsemppiä jokaisen viimeiselle huhtikuun viikolle. Kylläpä aika menee nopeasti:O
 
"MaMa"
Tervetuloa uusille!

Mun aamupaino oli 72,6 kg eli viikossa lähtenyt 1,1 kg. Jos ollaan tarkkoja, eräänä helmikuisena aamuna painoni oli 83,6 kg, joten siitä aamusta on paino pudonnut 11 kg. Myös lantiolta on lähtenyt 11 cm. :)

Mukavaa! Tsemppiä jokaisen viimeiselle huhtikuun viikolle. Kylläpä aika menee nopeasti:O
No menee tosiaan! :eek: Ja mä en oo saanu vielä mitään tulosta aikaiseksi koko kuukautena! :headwall: Toivottavasti pääsen edes samaan kuin kuun alussa, olisi edes hieman kannustavampaa. Vaikka eihän tästä voi ketään muuta syyttää kuin itseään. Sitä on lusmuiltu melkein koko kuukausi, liikuntakin on jäänyt kokonaan pois.

Toisaalta tässä laihdutetaan nyt viimeistä kertaa mun elämäni aikana, joten ehkä tämmöiset suvantovaiheet kuuluu asiaan? Mulla on aiemmin paino ollu tosi pitkään tässä 92-93kg:n paikkeilla, joten ihmekään, että viihtyy siinä nytkin.

Onneksi tulee kevät ja lämpimät säät, niin innostaa taas lähteä lenkille. Ja kesällä ois paljon mukavampi olla vähissä vaatteissa, kun ei tarttis vatsamakkaroita piilotella. :) Oon päättänyt myös lähteä mukaan siihen superdieettiin, mikä alkaa 7.5. tuleepahan oltua ainakin 6 viikkoa ruodussa. :)
 
[QUOTE="MaMa";26128500]No menee tosiaan! :eek: Ja mä en oo saanu vielä mitään tulosta aikaiseksi koko kuukautena! :headwall: Toivottavasti pääsen edes samaan kuin kuun alussa, olisi edes hieman kannustavampaa. Vaikka eihän tästä voi ketään muuta syyttää kuin itseään. Sitä on lusmuiltu melkein koko kuukausi, liikuntakin on jäänyt kokonaan pois.

Toisaalta tässä laihdutetaan nyt viimeistä kertaa mun elämäni aikana, joten ehkä tämmöiset suvantovaiheet kuuluu asiaan? Mulla on aiemmin paino ollu tosi pitkään tässä 92-93kg:n paikkeilla, joten ihmekään, että viihtyy siinä nytkin.

Onneksi tulee kevät ja lämpimät säät, niin innostaa taas lähteä lenkille. Ja kesällä ois paljon mukavampi olla vähissä vaatteissa, kun ei tarttis vatsamakkaroita piilotella. :) Oon päättänyt myös lähteä mukaan siihen superdieettiin, mikä alkaa 7.5. tuleepahan oltua ainakin 6 viikkoa ruodussa. :)[/QUOTE]

Hienoa MaMa! Uskon että superdieetti antaa sulle potkua jatkoakin ajatellen :) Ja näin keväällä kun ilmat lämpenee ja aurinko paistelee kauniisti, on mukava taas lenkkeillä. Kyllä se siitä lähtee taas:hug:
 
Tervetuloa uusille!

Mun aamupaino oli 72,6 kg eli viikossa lähtenyt 1,1 kg. Jos ollaan tarkkoja, eräänä helmikuisena aamuna painoni oli 83,6 kg, joten siitä aamusta on paino pudonnut 11 kg. Myös lantiolta on lähtenyt 11 cm. :)

Mukavaa! Tsemppiä jokaisen viimeiselle huhtikuun viikolle. Kylläpä aika menee nopeasti:O
Paljon on senttejä lähtenyt ja paljon kilojakin. On iso saavutus.
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
Bikini
Tervetuloa uusille minunkin puolesta!

Almandiinilla hieno viikkopudotus! :)

Itsekin kävin aamulla vaa'alla, ja viikossa on paino pudonnut 1,4 kg! Olen kyllä käynyt lenkillä ja salilla, ja lisäksi syömiset on pysynyt kurissa. Motivaatio parani entisestään! Aurinko paistaa ja läskit sulaa :D Illalla juoksemaan, huomenna salille.
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
Sivusta seuraava ministyjä
Onpas "hieno" huomata, etten oo ainoo, jolla on motivaatio tipahtanut maaliskuun jälkeen. Hienoo siinä mielessä, ettei oo niin suuri morkkis, "kun muutkin"..On koko kuukauden ollut enemmän ja vähemmän sellenen "huhtikuun hölläilijä" olo.. Noh, joskos sitä sais itteensä taas pikkuhiljaa niskasta kiinni. Se olis enää toukokuun tsemppaukset ennen kesää. Tulee kiire pikkuhiljaa. Joten ei kai tässä auta muu, kun alkaa kadonnutta motivaatioo metsästään, että saa jotain aikasekskin. Tällänen löysäily alkaa masentaan ja väsyttään.
 
Mie en oo höllännyt. Oon tässä käynyt sekä uimassa, että salilla useampana päivänä. Ihana ihana hikitreeni!

Äiti toi sellasta herkkuruokaa eilen, että oksat pois! Oli joku suvun vanha resepti, jonka mukaan teki jauhemaksapihvejä. Kroppani huutaa maksaa tällä hetkellä (anemiaako pukkaa?) ja olivat tosi ihania. Niihin tuli vain jauhettua naudanmaksaa, vähän korppujauhoja, kananmuna, valkopippuria ja suolaa sekä nesteeksi tilkka maitoa. Korppujauhon kun jollain osaatte korvata niin sopii tiukallekin karppaajalle.

Ai että miten herkkua!
 
Sivusta seuraava ministyjä
Mie en oo höllännyt. Oon tässä käynyt sekä uimassa, että salilla useampana päivänä. Ihana ihana hikitreeni!
No juu, sinet kyllä oo hölläilly! :) Ihan kateeks käy toi teikäläisen reenitahti! :) Mä myönnän olevani niin uninen ja laiska, että en kyl ikinä sais itteeni revittyä sängystä niin, että ehtisin ennen töitä reenaan mitään. Mutta nyt otin niskasta itseeni kiinni ja tein tunnin kotitreenin. Tästä se tsemppaus taas lähtee! :)
 
"MaMa"
Leivoin sit juuri toisen juustokakun tälle viikkoa. Tää synttärijuhlinta on hieman uuvuttavaa, kun monena päivänä pitää olla tarjottavaa ja sit tulee ite syötyä kaikki ylimääräinen pois. :ashamed: Mutta ei saa lannistua, pidän mielessäni jo toukokuun superdietin ja koitan ajatella positiivisesti lenkille lähtöä, eiköhän tämä tästä. :D
 
Mä hain siihen ohjelmaan jo aikaa sitten, mutta en ole saanut mitään vastausta. Eli todennäköisesti en ole tullut valituksi. Mutta ei siinä pyydetty muuta kuin sähköpostiosoite laittamaan, joten siihen olen odotellut jonkinlaista vastausta :(
No voi höh, ettet ole saanut mitään vastausta. Siellä fitfarmin sivuilla oli kait ensi alkuun joku viallinen ilmoittautumislinkki. Tai ainakin muistan monen asiasta maininneen facen puolella.
 
MaMa: huippua et lähdet myös Superdieettiin. Voidaan sitten täälläkin käydä hieman läpi jos tulee jotain mitä ei tajua. Toki heillä on meille superilaisille joku oma keskustelufoorumi, mutta kyllä mulla on vakaa ajatus olla kirjoittelemassa täälläkin siitä miten homma etenee.

Aloitin maanantaina fillaroimaan duuniin, matkaa on per suunta sellaiset reilut seitsemän kilometriä. Tänään painelin fillaroinnin jälkeen suoraan salille ja sitten töiden pariin. Huomenna sama kuvio. Jos tässä nyt saisi pikkuhiljaa tuota rasvaa sulateltua ja lihasta kasvatettua.
 
Eiköhän ne minunkin housut mene kirraamatta kiinni jossain vaiheessa, inhoan sitä, kun vaatteet puristaa.

23.päivä vietettiin lapiointihommissa ja kaivelin ylös omat ja naapurinkin puskat... luvalla. Haravoitu ja pihaa pistetty kuntoon. Selkä kestää näköjään ihan hyviin lapion kanssa heilumisen. Siltä päivältä jätin treenit väliin.

24.päivä pidin kunnon lihastreenin. Tänään ajattelin pitää taukopäivää etenkin vatsalihasten kanssa, mutta näyttää siltä, että on mentävä kirveshommiin. Ei hätää, ei yksilöidysti kohdistettuna keneenkään tiettyyn. Ihan pitäisi puupöllien ryhmätappoa mennä tekemään kiilan ja lekan kanssa. Jonka jälkeen pääsee vasta kirvesvartehen heilumaan.

Kestävää kuntoa on kohotettava rajusti ja varmaan huolehdittava paremmin siitä, että saan varmasti proteiinia.

Almandiini: vuoden typerin kysymys. Ymmärsinkö oikein, että hait Jutan superdieettiin? Noh, mihin haitkaan, toivottavasti jonkinlaista vastausta laittavat.

Tsempit kaikille liikkujille ja onnea pudotuksesta. Heillekin innostusta, joilla on vähän tahti höllännyt.
 
"MaMa"
Eiköhän ne minunkin housut mene kirraamatta kiinni jossain vaiheessa, inhoan sitä, kun vaatteet puristaa.

23.päivä vietettiin lapiointihommissa ja kaivelin ylös omat ja naapurinkin puskat... luvalla. Haravoitu ja pihaa pistetty kuntoon. Selkä kestää näköjään ihan hyviin lapion kanssa heilumisen. Siltä päivältä jätin treenit väliin.

24.päivä pidin kunnon lihastreenin. Tänään ajattelin pitää taukopäivää etenkin vatsalihasten kanssa, mutta näyttää siltä, että on mentävä kirveshommiin. Ei hätää, ei yksilöidysti kohdistettuna keneenkään tiettyyn. Ihan pitäisi puupöllien ryhmätappoa mennä tekemään kiilan ja lekan kanssa. Jonka jälkeen pääsee vasta kirvesvartehen heilumaan.

Kestävää kuntoa on kohotettava rajusti ja varmaan huolehdittava paremmin siitä, että saan varmasti proteiinia.

Almandiini: vuoden typerin kysymys. Ymmärsinkö oikein, että hait Jutan superdieettiin? Noh, mihin haitkaan, toivottavasti jonkinlaista vastausta laittavat.

Tsempit kaikille liikkujille ja onnea pudotuksesta. Heillekin innostusta, joilla on vähän tahti höllännyt.
Voi kuinka onnistuinkaan lukemaan nimimerkkisi väärin! Luin meinaan, että Paatunut REPSAHDUS :D Miten niin ihminen näkee kaikkialla sen mikä pyörii mielessä?? ;)

Mun oli pakko tulla tänne teille kertomaan, että kuka nyt siellä himoitseekaan sortumista johonkin roskaruokaan, niin ei kannata! Minä söin eilen pitsaa ja vähän kebebiakin (miehen jämiä) ja voi että mulla on nyt huono olo! Tuntuu, et oon ihan tukossa. :X No onneksi voi nyt hyvillä mielin sanoa, ettei enää ikinä!

Mieli halajaa jo hieman lenkille. Voi kunpa tulisi vielä aurinko esiin, niin mikään ei enää pidättelisi kotona! Nyt on vielä liian helppo antaa sisäiselle laiskimukselleni valta, kun ei aurinko paista.. :ashamed:

Meilläkin riittäisi noita puutarhahommia. Tosin odotan edelleen, että saatais remontti tehtyä (lisäsiipi taloon), niin ei kannata alkaa puutarhassa rehkiä ennen sitä. Se kun jää väkisin sitten työmaan alle, niin pitäis laittaa kaikki sit kuitenkin uusiksi. Suunnitelmia voi onneksi kyllä tehdä. :D

Yksi asia on mua nyt viime viikot vaivannu. Nimittäin ihan tolkuton jano! Normaalisti juon vettä n. 2 litraa päivässä. Nyt on mennyt kevyesti kolmaskin ja iltaisin janottaa silti vielä ja tekis mieli juoda vielä lisää. Mut jos juon enemmän, niin pitää ravata yöllä vessassa (tuo 3 litraakin aiheuttaa jo kerran käynnin). Mistähän vois moinen jano johtua?

Mun täytyy kyllä kiittää teitä aktiivisia, jotka pidätte tän pinon elossa. :) Itekin käyn täällä monta kertaa päivässä lukemassa teidän juttuja, vaikken aina kirjoittaisikaan mitään takaisin. Ja sit huhuilen samalla muita, jotka ovat hieman höllänneet! Taikaisin vain pinoon aktiivisesti jutteleen, eihän tälläisessä seurassa voi kovin kauaa lusmuilla. :)
 
[QUOTE="MaMa";26141591]

Mun täytyy kyllä kiittää teitä aktiivisia, jotka pidätte tän pinon elossa. :) Itekin käyn täällä monta kertaa päivässä lukemassa teidän juttuja, vaikken aina kirjoittaisikaan mitään takaisin. Ja sit huhuilen samalla muita, jotka ovat hieman höllänneet! Taikaisin vain pinoon aktiivisesti jutteleen, eihän tälläisessä seurassa voi kovin kauaa lusmuilla. :)[/QUOTE]

Onko sinulla ollut sokereissa mitään häikkää?
 
"MaMa"
Onko sinulla ollut sokereissa mitään häikkää?
Ei sit yhtään mitään, vaikka sitä on monesti epäilty ja testattu! Mulla on kaikki arvot aivan normaalit, jopa vähän alakantissa. Mistäs muuten sulle tuli mieleen asiaa kysyä?

Täytyy muuten tässä samalla hehkuttaa, että se aurinko kuunteli mua ja tuli esiin, joten kävin juuri lasten ja koiran kanssa lenkillä. :D Lapset tuli polkupyörillä, niin päästiin ihan hyvää vauhtia eteen päin. Ja hienosti jaksoi tuo neitikin, vielä viime vuonna väsähti kesken lenkin. Nyt helpompaa tietenkin, kun ei enää ole apupyöriä. :)
 
Eiköhän ne minunkin housut mene kirraamatta kiinni jossain vaiheessa, inhoan sitä, kun vaatteet puristaa.

23.päivä vietettiin lapiointihommissa ja kaivelin ylös omat ja naapurinkin puskat... luvalla. Haravoitu ja pihaa pistetty kuntoon. Selkä kestää näköjään ihan hyviin lapion kanssa heilumisen. Siltä päivältä jätin treenit väliin.

24.päivä pidin kunnon lihastreenin. Tänään ajattelin pitää taukopäivää etenkin vatsalihasten kanssa, mutta näyttää siltä, että on mentävä kirveshommiin. Ei hätää, ei yksilöidysti kohdistettuna keneenkään tiettyyn. Ihan pitäisi puupöllien ryhmätappoa mennä tekemään kiilan ja lekan kanssa. Jonka jälkeen pääsee vasta kirvesvartehen heilumaan.

Kestävää kuntoa on kohotettava rajusti ja varmaan huolehdittava paremmin siitä, että saan varmasti proteiinia.

Almandiini: vuoden typerin kysymys. Ymmärsinkö oikein, että hait Jutan superdieettiin? Noh, mihin haitkaan, toivottavasti jonkinlaista vastausta laittavat.

Tsempit kaikille liikkujille ja onnea pudotuksesta. Heillekin innostusta, joilla on vähän tahti höllännyt.
=) Joo, hain siis Jutan superdieettiin heti toisena päivänä, kun hakemus oli ilmaantunut heidän sivuilleen. Ihmettelen kun vastausta ei ole kuulunut, mutta kuten joku aiemmin mainitsi, voi olla että hakemus oli siinä vaiheessa jotenkin viallinen eivätkä ehkä saaneet sitä sitten ollenkaan. Mutta aika hyvinhän tässä olen saanut itseäni ruoskittua hoikempaan kuntoon... tosin kyllä se lisätsemppi ja toisen kova patistus vierellä sekä henkilökohtainen kuntoiluohjelma eivät olisi lainkaan pahitteeksi.

Sulla on oikein reipasta hyötyliikuntaa, ja varmasti tehokasta!
 
[QUOTE="MaMa";26144110]Ei sit yhtään mitään, vaikka sitä on monesti epäilty ja testattu! Mulla on kaikki arvot aivan normaalit, jopa vähän alakantissa. Mistäs muuten sulle tuli mieleen asiaa kysyä?

Täytyy muuten tässä samalla hehkuttaa, että se aurinko kuunteli mua ja tuli esiin, joten kävin juuri lasten ja koiran kanssa lenkillä. :D Lapset tuli polkupyörillä, niin päästiin ihan hyvää vauhtia eteen päin. Ja hienosti jaksoi tuo neitikin, vielä viime vuonna väsähti kesken lenkin. Nyt helpompaa tietenkin, kun ei enää ole apupyöriä. :)[/QUOTE]

Lähinnä vain tuosta janon lisääntymisestä tuli mieleen, tosin sokereissa jos on jotain vialla niin usein on muitakin oireita. Hyvä jos ei ole mitään häikkää, todella hyvä :)

Ihana, että on kevät ja pian kesä. Siitä saa puhtia liikkua ulkona. :) Tsempityksiä jatkoon ja mukavia ulkoiluja perheen kanssa.
 
=) Joo, hain siis Jutan superdieettiin heti toisena päivänä, kun hakemus oli ilmaantunut heidän sivuilleen. Ihmettelen kun vastausta ei ole kuulunut, mutta kuten joku aiemmin mainitsi, voi olla että hakemus oli siinä vaiheessa jotenkin viallinen eivätkä ehkä saaneet sitä sitten ollenkaan. Mutta aika hyvinhän tässä olen saanut itseäni ruoskittua hoikempaan kuntoon... tosin kyllä se lisätsemppi ja toisen kova patistus vierellä sekä henkilökohtainen kuntoiluohjelma eivät olisi lainkaan pahitteeksi.

Sulla on oikein reipasta hyötyliikuntaa, ja varmasti tehokasta!
Harmi jos ei mennyt perille. Olisihan se henkilökohtainen kunto-ohjelma sellainen lisäpotku. Tsempitykset ainakin minulta nyt jatkoonkin. Hyvinhän tuo sujuu, vaikkei Jutta olekaan pakottamassa hikoilemaan :D

Jäi tänään väliin puutyöt, harmi sinänsä, päivä oli hyvä. Huomenna mentävä, tänään kävin kevyellä lenkillä tuossa illalla.
 

Yhteistyössä