Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

mulle sopis treffaillut taas ens vkosta eteenpäin! lähteeks hemuli mun kaa vaunulenkille jos ei kukaan muu ehdi lomailun keskellä mukaan? tai piknik jos ok keli ja saadaan enempi porukkaa? tai kahville tai leffaan tai mitä vaan... nimim *kaikki käy kunhan pääsee kotoa ulos* :whistle: :D
 
Ilmatieteen laitos lupaa sen verran kivaa keliä, että meidän perhe häipyy mökille heti alkuviikosta. Mistä johtuen pääsisin treffeille vasta ensi viikolla. Mies on silloin palannut töihin, joten aikaa olisi... Esim. tiistaina 4.8. tai keskiviikkona 5.8. Mites se teidän muiden suunnitelmiin sopii?
 
Moi, löysinhän sitten tänne pinoon vihdoin :) :xmas:
Mulle sopis kanssa treffit, kesälomareissut on tehty ja kotona oleillaan liiaksikin, eli treffit sopii oikeastaan milloin vain :)

Piin: yv:tä laitoin
 
moi

mulle sopis kans ens vko oikein hyvin. tää viikko meneekin vieraiden kanssa + neuvola + rokotetutkimus ja vaikka mitä lomien jälkeistä juttua.

oisko kahvit tai piknik kiva sitte ensi vkolla? se töölönrannan piknik viimeks oli kiva ja puistoon ainaki mahtuu hyvin jos oon useemmat vaunut, mammat ja vauvat paikalla. viimeks tais olla jotain kymmenet =)
 
Voisiko piknik olla tiistaina 4.8.? Meillä menee neuvolassa maanantai... Ja jos ei ole piknik-kelejä, niin tavattaisko kahvilassa?

t. Hemuli, jonka Lilja on viikon lakon jälkeen kakannut SEITSEMÄN kertaa kahden päivän aikana :kieh:
 
meille sopii myös mikä vaan, esim ke hyvä jos sopii muilleki =) oisko klo 11 hyvä ja piknik, jos kelejä, ja jos ei, niin sit kahvilaan esim sinne kampin yläkertaan? vai uskaltaako joku kutsua kotiinsa tän köörin? :D
 
Mä tulsin kans mielelläni mukaan.. Meille käy ke piknik tai mikä vaan.. mutta... SAAKO MYÖS 1v10kk POITSU TULLA MUKAAN :ashamed: ja löytyskö sille mahdollisesti joltain kaveria sinne.. jos ei siel voi oikeen vikkelän taaperon kaa olla niin sit jää välistä.. :|
 
Meinasin just kirjottaa että meille sopii myös ke, mutta muistin että meillä onkin neuvola just kymmeneltä... mut jos siellä ei mee kauaa niin mikä ettei :)

mulla on myös sitten 1,5 v ikäinen mukana.
 

Yhteistyössä