Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

moi!

meille kyllä sopii treffit klo 12 tai vaikka jo klo 11 jos vieraat vaan pääsee "aamutuimaan" liikenteeseen :D ja saa tuoda ystävän, aam ja muutkin. ja unohtui mainita aiemmin, että myös isosiskot ja -veljet ovat tervetulleita =)
 
Moi

Meille sopii kanssa to 15.10. Kellonajalla ei niin väliä, eiköhän me ehditä.

Silja on nukkunut pari yötä tosi huonosti, joten olis varmaan parempi painua itsekin pehkuihin, kun kerran talossa on hiljaista. Silja on alkanut ryömiskellä, ei mitenkään pitkiä matkoja, mutta vähän kyllä. Ehkä se häiritsee öitäkin, tai sitten hampaita taas... tai sitten muuten vaan itkettää.. huoh. :/

Määrää, Manna, joku sopiva aika, niin kyllä me tullaan. B)
 
mä luulen kans että klo 12 voisi olla keskimäärin hyvä aika monelle... eli huomhuom! ½-vuotistreffit ois nyt sitten to 15.10. klo 12. oon ihan hämmästynyt et näinkö pienellä säädöllä tällä kertaa päästään :eek: :D

pistän myöhemmin yv:nä lähestymisohjeita et miten tänne pääsee autolla ja julkisilla :wave:
 
moi!!

mä pistin just teille sähköpostilla saapumisohjeet meille itä-helsinkiin torstaita varten!! ilmoitelkaa jos ei tullut jollekulle :attn: :attn: saatto jäädä joku vahingossa väliin :( en myöskään jaksanu opetella tota yksityisviestin käyttöä :ashamed: :whistle:

mut nähdään torstaina ja vinkkailkaa tosiaan jos ei oo tullu saapumisohjeita mailiin ja/tai tarvitsette vähemmän sekavia ohjeita tänne meille... :D

t. manna + elsa
 
Tää on niin tätä.
Mä joudun perumaan tulemiseni kun poika joutui ambulanssilla sairaalaan ja sitä ongelmaa tutkitaan edelleen.
Meillä poika on niin huonona etten voi tuoda sitä mukaani. Ottakaahan kuvia ja pitäkää kivat treffit
Huolesta suunniltaan oleva Superheppuli ja Pikku Inke-Minke tänään 6kk
 
sädeI tarjottavista ei sovittu, paitsi hemuli aikoi tuoda patonkia ja levitettä ja mä varmaan leivon jotain suolasta :p saa tuoda mitä haluaa, ainaki jotain makeaa leivonnaista ja esim hedelmiä/dipattavia porkkiksia/kurkkua tmv. mitä nyt on yleensä ollut...? mä tarjoon tietty myös kahvit ja teet mutta muuta juotavaa saa tuoda jos haluaa.

emmie pistän sulle ohjeet, kiva kun pääsette =)
 
AAM
kurkku/porkkana + dip tulossa ja vähän omppuja raaaàlteen ja voin tuoda omaa omppupiirakkaa muutaman siivaleen eiliseltä jos jollekin kelpaa :) moon syönyt sitä niin että napa ruskaa... lämpimänä parasta..
kaverilleni ohjeistin tuua vaikka jotai keksejä jaffa yms ..

tulossa kaksi ja beibet
 
AAM
mainiota :p kun katsoo ruokalistaa taaas, ei pääse laihtumaan :LOL: *ja by the way vetästy juuri tässä dumlenappirulla äsken* yöpalaks.. :headwall:
ja herranjee unohdin kilppari-iltalääkkeni :eek: äkkiä ottamaankin se ja sänkyyn...
 
Itis-treffit! :attn:

Oli eilen puhetta, että kynnelle kykenevät voisivat joskus törmätä päivävaunuttelun aikana Itiksessä. Miten sopisi torstai 22.10. vai aikooko porukka mennä Babybioon? Olin itsekin suunnitellut leffaan menoa, mutta oikeesti, ei tuo enää viihdy paikallaan niin kauan... Myös kaikki päivät sitä seuraavalta viikolta (26.-30.10.) sopivat.

 

Yhteistyössä