Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

AAM
tarkistin kalenterini ja tyhjää täynnä se torstai olikin :D sanoin tästä hatarasta päästä.. oli ke se rokotesysteemi...
voisin mennä bioon mutta se on aina karsee lähteminen rattailla hesan keskustaan ko noi bussiyhteydet on mitä on jännäks menee jos ehtii ajoissa kun/jos mahtuu kyytiin :/ niin sitä jännitysmomenttia välttääkseni voisin mennä Ompussa babybioon. Seuraan saa tulla jos jaksaa mut nyt passaan hesan bion :)
 
meille ei passaa tuo 22.10 eli jätämme väliin.

Kiitos muuten mannalle viimeisestä! :)

Ja ajattelin ehdottaa meille treffejä sitten seuraavan viikon tiistaiksi tai torstaiksi, eli 27. tai 29.10. Länsi-Helsingissä siis, hyvät kulkuyhteydet ;) Passaisko jompikumpi jollekulle? :) Ja varmaankin samalla nyyttäriperiaatteella. Ja kaikenkukkuraksi vieläpä aamupäivätreffejä 1,5 v isoveljen päivärytmiin sopien eli vaikka 10 maissa sais tulla (ja n. klo 12.30-13 päiväunille). Muutkin isot sisarukset myös tervetulleita.
 
Ruttana ja Manna, me nähdään näillä näkymin Itiksessä torstaina 22.10., eiks vaan? Luulisin, että Liljan flunssa lähtee siihen mennessä. Oisko klo 13 ja jokin kahvilla siellä? Muutkin tietenkin ovat tervetulleita mukaan!
 
hemuli me ollaan tulossa itikseen torstaina. klo 13 ok. nähdäänkö vaikka stokkan edessä ja siitä johonkin kahville?

emmie me joudutaan valitettavasti jättään väliin treffit 27./29.10. koska ollaan pohjanmaalla mummuloimassa koko ensi viikko... :|
 
AAM, sillon kun mä olin viimeks ompussa, niin siellä oli tosi vähän porukkaa. Ihan sai leveillä siellä salissa miten tykkäs.

Manna, Hemuli, Ruttis ja oliko muitakin. Voisin tulla teidän kaa huomenna itikseen. Bongasin tossa suoran bussin meiltä sinne. Itis on kyllä ihan vieras mesta, mutta yritän löytää Stockan. Hemulin puhelinnumero mulla ainakin on turvana.. Toivottavasti sä siis löydät ainakin sinne. :LOL:
 
hieno bussibongaus, nappi =) stokka on siinä ihan keskellä itistä. kun kävelee busseilta/metrolta kohti piazzaa niin löytyy kyllä. mulla on vissiin teidän kaikkien puhelinnumerot joten soittelen kadonneiden lampaiden perään jos ei teitä näy :D sii juu :wave:
 
Nappi, loistavaa, että pääset mukaan! Ja samat sanat tietty Mannalle ja Ruttikselle. Meidän Liljanen on parantunut flunssastaan, joten uskalletaan hyvin tulla teitä tapaamaan ilman tartuntavaaraa. Näkymisiin huomenna!
 
Eli huhuilen taas meille porukkaa näköjään siis torstaiksi jos se sopi ihmisille paremmin, eli to 29.10. ja klo 10:sta eteenpäin saapi tulla. Hemulille ja tutsalle sopi, Säde? Muita? :) Ja isosisarukset welcome :)
Mä voin leipasta taasen jotain muffineita ja kahvit/mehut/vissyt ja maissinaksut tarjoon. Tuokaa mukananne jotakin syömistä jos haluatte :)
Laitan yhteystiedot sit yv:llä ilmottautuneille, mutta koska kello on taas mitä on, en jaksa nyt alkaa naputtaa, huomenna/tiistaina varmaan ehdin :)
 
Me ei ikävä kyllä päästä kun mun on pakko mennä kouluun.. Mies jää Konstan kanssa kotiin ja sille mainitsin, että olis vauvatreffit ja se ei kauheesti innostunu asiasta :LOL: :LOL: Kuulemma jättää väliin tällä kertaa :LOL: .

Juu, ens kerralla sit.

Nappi ja liian touhukas Konsta (taas ihan virkkuna kello 5.30)
 

Yhteistyössä