Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

mulle käy ensi viikolla ke 3.2. mut tilia lupaili vähän että pe 5.2. voitaisiin päästä heille myös =) ja aam:lle tais käydä noi 4./5.2. saatasko yhdistettyä jotenki? laittakaa viestii te joilla tiukempi aikataulu, meille käy melkein millon vaan =)
 
AAM
jeps ja meille sitten vesirokko saapuikin :) :D yesh ! ei sillei että ei ois kiva tulla treffeille mutta te tuskin vielä tietoisesti haluatte nupuillenne sitä ?!

joten nähdään sit joskus.. :/ :wave:
 
Tais jäädä pulkkamäkipäivä pitämättä.. mut ei se mitään, onkin jotenkin ihan superlöysä olo. ja pitäis siivotakin |O Mut jos ens viikon loppupuolelle to tai pe järjestyy jotain niin ollaan kyllä mukana. alkuviikosta mummi ja pappa on käymässä niin ei varmaan raaskita lähtee mihkään.
 
tilia huhuu, kutsut sä meitä kylään perjantaina? :wave: ja kyllä meillekin saa tulla, jos tilialla muita menoja. nyt ois kyllä niin kiva jotain keksii, kun oltu täällä neljän seinän sisällä masutaudin ja lumen vankina ihan riittävän pitkään... :| ja huominen vauvajumppakin peruuntui, pöh :( olitteko piin ja säde muuten vielä treffaamassa ja saisko ängetä mukaan JOS sattusin saamaan auton lumen alta kaivettua?
 
no niin, täällä taas. Joo, tervetuloa meille pe 5.2.. Kellonaika on aika sama, älkää ennen kymmentä tulko. Silja varmaan menee yhdentoista aikaan nukkumaan, mutta parvekkeelle sen saa sujuvasti. Tarjolla kahvia, teetä ja sympatiaa sekä mehua, kiva jos jaksatte tuoda jotain. Katotaan jos jaksan jonkun keiton tehdä lounaaksi... En lupaa kuitenkaan.

Paikkana Meri-Rastila hurjassa Itä-Helsingissä. Laitan tulijoiksi ilmoittautuville yksärillä tarkemmat osoitetiedot.

Mä en muuten päässyt aikaisemmin tänään enkä johonkin aikaan eilen kirjautumaan tänne sisään, enkä siksi kirjoittamaan. Kummallista.
 
No voihan hemmetti, rouvat! Mä joudun (taas) peruuttamaan!! :kieh: :ashamed:

Meillä on ollut auton vaihto pitkään tapetilla ja nyt sellainen löytyi. Perjantaina pitäisi mennä uutta (käytettyä) hakemaan ja mun olla mukana, koska olen vanhan auton omistaja ja uudenkin maksaja. :D

Mutta hei, tarjoan heti seuraavaa aikaa: ensi viikon torstai 11.2.. Sama aika, sama paikka. Kuinka monelle sopisi?

Kuittaisitko Manna, että olet nähnyt tämän, koska olet ainoa jolle ehdin lähettää tulo-ohjeet? Ettet ole sitten turhaan kopistelemassa ovella perjantaina. Toivottavasti ehditte näin nopeasti kokoontua muualla... vaikka Mannalla, joka jo kotiaan tarjosikin.

Anteeksi. :ashamed:



(mutta kiva saada uusi auto.. :D B) )
 
no harmi mut kiva tilia kun saatte uuden auton!! =) ja kuittaan samalla että ensi viikon torstai sopii hyvin myös.

mites tämän viikon perjantai, haluisko kukaan vaikka kahville lähteä? kamppi, itis tmv? mä kun nimittäin haluan siivota meidän kodin tän sairasteluputken jälkeen oikeesti hyvin ennenkuin uskallan päästää tänne vauvoja konttaileen ja sisustusta maisteleen...
 
Mä haluun kahville ainakin. :D Ja liputan Kampin puolesta ihan itsekkäästä syystä kun olen siellä Meikussa niin olis sopivasti matkan varrella ja ehtisin (ehkä ) ajoissa paikalle. :wave:
Mut toki itis käy myös. B) (Muualle voipi olla vaikea ehtiä )
Riippuu tietty moneltako kahviteltaisiin.

Ens to, mukana ollaan jos jaksetaan neuvolan jälkeen tulla. On aika just tuossa klo 11 maissa. Ja sit meneekin loppuaika pakkailuissa sunnuntaita varten. :D
 
Nou hätä Tilia.. olis vaan kiva nähdä teitäkin taas pitkästä aikaa. Mulle käy Kamppi. Itikseen ei kyllä varmaan oikein keretä. Meinasin just tulla laittaa viestiä että ei me varmaan oikein keritä sinne itä-Helsinkiin asti, kun ei oo perjantaina autoa käytössä. Me oltais paikalla joskus 12.30 pintaan? Käykö kelleen sellanen aika? Tai sit voitte tulla taas meille 12 ->, jos kahvila tuntuu huonolta vaihtoehdolta. Meillä on taas avoimet ovet, teistä kun ei ole mitään vaivaa :heart:
 
AAM
Babybio Omppu ke 10.2. kukaan seuraksi ? menis toi leffa..
http://www.finnkino.fi/show/106336/

'muoks* voi kökkö kun meiltä menee kaikki treffit ohi... :|

emmä kuite tän kanssa ihmisten ilmoille uskalla tällä viikolla lähteä ja ens torstai Napilla, hmm no sitä vois harkita :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja AAM:
Babybio Omppu ke 10.2. kukaan seuraksi ? menis toi leffa..
http://www.finnkino.fi/show/106336/

'muoks* voi kökkö kun meiltä menee kaikki treffit ohi... :|

emmä kuite tän kanssa ihmisten ilmoille uskalla tällä viikolla lähteä ja ens torstai Napilla, hmm no sitä vois harkita :)
Muuten joo, mut ehdittiin katsella toi leffa jo toissa iltana. Oli ihan hyvä :)
 
meille sopii kamppi hyvin myös huomenna =) nähdäänkö 12.30 niin ehtii ruttis ja nappi paremmin mukaan myös?

aam meillä alkaa jumppa ensi ke joten jää leffa taas väliin (mä tarvin ehdottomasti jumppaa pitkästä aikaa) mut TOIVOTTAVASTI te pääsette torstaina treffeille!! pitäähän meidän nähdä sua ja anskua vielä ennenkuin töihin palaat.
 

Yhteistyössä