huomenna keskeytykseen ..

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen pahoillani, voimia huomiseen.

Täällä kans jännätään onko yllärikolmonen tulossa, kun menkkoja ei kuulu ei näy. Meillä ei ole kolmanteen lapseen varaa, voimavaroja, aikaa, motivaatiota.... Yhtään mitään.
 
vierailija
Mikä mulla särähtää korvaan, niin miksi ajattelet muiden sanomisia? Ei ne sukulaiset tai työnantajat joudu sinun ratkaisun kanssa elämään, vaan sinä itse. Ei muiden takia kannata tehdä tuollaisia päätöksiä.

Entä jos nuorin menisikin hoitoon muiden kanssa heti vanhempainvapaan loputtua? Ei kaikkien kanssa tarvitse olla kotona 3-vuotiaaksi asti ja niistä tulee silti ihan täysipäisiä ihmisiä.
 
vierailija
Oksettaa koko alotus, tai paremmiki se, että ap noin tuollasten syiden takia on keskeyttämässä yhden ihmisen elämän. Ja miten ajattelee pienestä ihmistaimesta oman sydämensä alla. Pienen sydän sykkii eikä menisi kauaa että liikkeet alkaisi tuntua. Tee edes sterilisaatio itsellesi tämän jälkeen. Meille syntynyt "yllätys" vauva todella VAIKEAAN ja raskaaseen elämäntilanteeseen ja pelkäsin miten selvitään mutta vauva antoi paljon voimia vaikeuksien keskellä vaikka toki vie osan huomiosta ja ajasta yms. Nyt lapset 4v 9kk, 2v 1kk ja 1v1kk.
Peesi tälle!
 
vierailija
Ei käy kateeksi. Oli jo tieto että perhe ei kestä lisää lapsia mutta vanhemmat silti lykkii ilman kunnon ehkäisyä. Miehen sterilisaatio on helppo ja nopea toimenpide.

Meillä on vuokra-asunto, tulot yhteensä 2000 €/kk, tosi tiukkaa, silti pärjäämme lasten kanssa. Esikoinen refluksioireinen koliikkivauva, itketty ja valvottu paljon. Ei sukua, ei tukiverkkoa. Silti en koskaan pystyisi ottamaan henkeä ihmisalulta vaan siksi ettei huoneet riitä tai kun haluaisin jo töihin.

Me ihmiset olemme näemmä erilaisia. Suomessa mielestäni aborttiin on kuitenkin harvoin oikea syy huoli pärjäämisestä, tänne ei kukaan kuole katuojaan... Mikset anna lasta adoptioon?? Niin monta lapsetonta pariskuntaa lähipiirissäkin, rukoilevat joka päivä omaa adoptiolasta!
 

Yhteistyössä