Hurrikaani Ike

Meni meista kaukaa ohi Meksikon lahdella viime yona. Aiheutti kuitenkin sadetta,meilla satoi nelja senttia vetta.
Pari naapurikuntaa tulvii,risteykset ihan veden peitossa,mutta siella sita vetta tuli paljon enemman.
Vetta satoi koko yon kovaa ja oli myrsky. Ihmettelen ettei tehnyt mitaan vahinkoa,vaikka "nurkissa vinkui"
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Meni meista kaukaa ohi Meksikon lahdella viime yona. Aiheutti kuitenkin sadetta,meilla satoi nelja senttia vetta.
Pari naapurikuntaa tulvii,risteykset ihan veden peitossa,mutta siella sita vetta tuli paljon enemman.
Vetta satoi koko yon kovaa ja oli myrsky. Ihmettelen ettei tehnyt mitaan vahinkoa,vaikka "nurkissa vinkui"
Missä päin olette?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Meni meista kaukaa ohi Meksikon lahdella viime yona. Aiheutti kuitenkin sadetta,meilla satoi nelja senttia vetta.
Pari naapurikuntaa tulvii,risteykset ihan veden peitossa,mutta siella sita vetta tuli paljon enemman.
Vetta satoi koko yon kovaa ja oli myrsky. Ihmettelen ettei tehnyt mitaan vahinkoa,vaikka "nurkissa vinkui"
Missä päin olette?
Floridan lansirannikolla,lahin isompi kaupunki on Fort Myers.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä mietinkin, kun uutisia olen lukenut, että kuinkahan teidän käy. Onneksi meni kauempaa ohi =)
Kiitos :flower:

Siis todella,ensin naytti etta tulee suoraan meita kohti! Onneksi suunta muuttui,harmi tietenkin niita ihmisia minne se hurrikaani osuu :/
Mun talo on vanha jos hurrikaani kohdalle osuisi,lahtisin 'evakkoon."
En uskaltaisi jaada kotiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
onko sulla armeijan/ilmavoimien palveluksessa oleva mies :saint:
Meinaatko jos han lentaisi koneessa mitka ajaa ilmoissa tutkien hurrikaaneja?
Eli vastaus on ei ole.

Mieheni nukkui pois 8kk. sitten. Silla on valilla jannat paikat hurrikaanien suhteen kun olen nyt kaikesta vastuussa ihan itse.
 
otan suuresti osaa suruusi...ei kun ajattelin vain kun olette lähellä Fort Mayersia...itse olin aikoinani naimisissa ilmavoimien miehen kanssa ja asuttiin Fort Walton Beachilla..ja nyt jäbä pääsi eläkkeelle 39-vuotiaana...täysin palvelleena ;) :flower:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sillä kyselin kun myös tätini asustelee Floridassa, mielenkiinnosta siis. :D
Saanko kysya missa pain tatisi asuu?
Samoilla korkeusasteilla teidän kanssa mutta toisella puolella niemimaata. West Palm Beachilla asustelevat. Tästä myrskystä ei nyt ollut heille uhkaa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
otan suuresti osaa suruusi...ei kun ajattelin vain kun olette lähellä Fort Mayersia...itse olin aikoinani naimisissa ilmavoimien miehen kanssa ja asuttiin Fort Walton Beachilla..ja nyt jäbä pääsi eläkkeelle 39-vuotiaana...täysin palvelleena ;) :flower:
aaaa...ok. Sorry, yritin kuumeisesti ymmartaa mita kysymyksella tarkoitit :LOL:
Saanko kysya etta kuinka kauat asuit taallapain?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
kyllä mä tykkäsin...noh ihmiset vähän sisäänpäin vetäytyneitä jne...mut ihanaa kun oli niin lämmin...kyl mä takasin ulkomaille lähtisin jos olis mahdollisuus :whistle:
Musta amerikkalaiset ovat niin sosiaalisia etta "vaikka puulle puhuisivat" koko elaman stoori voidaan kertoa ihan ventovieraalle. Mutta eihan kaikki ihmiset sellaisia kuitenkaan ole,joukkoon mahtuu jos minkalaista kengan kuluttajaa.
 

Yhteistyössä