Huvittaa kun huomasin yhden fb-kaverin liittyneen näihin "Rikostaustan omaavat ulkomaalaiset heti pois suomesta!"

"YKSI rikos ja matkalippu kotimaahan!" jne ryhmiin. Itse tämä suomalaissyntyinen kaveri asuu Ruotsissa, aivan kuin serkkunsa joka parhaillaankin on istumassa rötöksistään (joihin tietenkään ei ollut syyllinen vaan vika on kaveriporukassa...).

mahtaakohan tämä kaveri olla oikeasti sitä mieltä että rakas serkkukin pitäisi nyt karkoittaa ruotsista heti kun hän vapautuu? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mikset kysyä asiaa hältä?

Mua puolestani huvittaa seläntakana naureskelijat joilla ei ole pokkaa kysyä asiaa ihmisiltä suoraan, vaan pitää ilkkua ja pilkata takanapäin.
No, kyseisen ihmisen kanssa en enää jaksa noista puhua, meillä menee näkemykset sen verran pahasti ristiin näissä jutuissa.

Mutta onhan se kiva että saan kuitenkin jostain huvia. :D
 
Pee
Mun mies sai kunnon rähinän aikaseks äärirasististen sukulaistensa kanssa facebookissa tuosta ryhmästä, mua alkoi jo hirvittää niiden viestien sävy, lopulta mies poisti kasan kavereitaan jotka tuohon ryhmään liittyivät.
Nyt sen sisko tekstailee että ethän sä nyt tollasesta voi välejä poikki pistää. Miehellä on kova työ selittää että jos naamakirjassa ei olla kavereita niin oikeassa elämässä voi kyllä silti olla tekemisissä :D Mutta kun toisille se facebook on yhtäkuin elämä...

Mutta eikö olis muuten hienoa jos saatais myös rikostaustan omaavat SUOMALAISET pois Suomesta? =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Entäs minä sitten? Mihin mä menen, vai kuka menee, ja minne, kun mä olen maahanmuuttajana tullut alkuperäisväestön pahoinpitelemäksi täällä Suomessa?
Takaisin mistä olet tullut, väkivalta kuuluu vain suomalaisille!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Entäs minä sitten? Mihin mä menen, vai kuka menee, ja minne, kun mä olen maahanmuuttajana tullut alkuperäisväestön pahoinpitelemäksi täällä Suomessa?
Takaisin mistä olet tullut, väkivalta kuuluu vain suomalaisille!
Mitä se hyödyttäisi? Väkivaltaa sielläkin, enkä osaa kieltä.
Ei väliä meille, ratkaiskaa ongelmat maassanne ja antakaa meidän elää tavallamme.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Pee:
Mun mies sai kunnon rähinän aikaseks äärirasististen sukulaistensa kanssa facebookissa tuosta ryhmästä, mua alkoi jo hirvittää niiden viestien sävy, lopulta mies poisti kasan kavereitaan jotka tuohon ryhmään liittyivät.
Nyt sen sisko tekstailee että ethän sä nyt tollasesta voi välejä poikki pistää. Miehellä on kova työ selittää että jos naamakirjassa ei olla kavereita niin oikeassa elämässä voi kyllä silti olla tekemisissä :D Mutta kun toisille se facebook on yhtäkuin elämä...

Mutta eikö olis muuten hienoa jos saatais myös rikostaustan omaavat SUOMALAISET pois Suomesta? =)
ois aika tyhjä maa, iteki joutuisin pois :D Vaikka nykyisin jo ihan kiltti kyllä olen....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Entäs minä sitten? Mihin mä menen, vai kuka menee, ja minne, kun mä olen maahanmuuttajana tullut alkuperäisväestön pahoinpitelemäksi täällä Suomessa?
Itseesi?
:LOL:

muttasiis Mrs Shillelagh, minkäsmaalainen sie olet sitte alkuperältäsi?
En minkään.
no okei.

eli siis missä maassa sie oot syntyny ja minkä maan passi siulla on? =) tai siis oli ennenku muutit suomeen ja ilimeisesti siulla on suomen kansalaisuus nytten vai?

 
MintunKukka
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Vähän asian vierestä, mutta miksi suomalainen rikollinen tuntuu turvallisemmalta kuin ulkomaalainen rikollinen :whistle:
Ja mä en tätä ulkomaalaisvihaa tässä yhteydessä ymmärrä kun sen teon minkä se mies teki niin olis voinu tehdä ihan kuka vaan kieroutunu SUOMALAInenkin. Ja tämä mieshän oli ihan töissä täällä ja ansaitsi itse elantonsa. En mitenkään häntä halua puolustella, mut sanon vaan et ku itsekkin kuuluun vähemmistöön täällä suomessa vaikka suomalainen olenkin. Niin ärsyttää tällänen koko sakin leimaaminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Entäs minä sitten? Mihin mä menen, vai kuka menee, ja minne, kun mä olen maahanmuuttajana tullut alkuperäisväestön pahoinpitelemäksi täällä Suomessa?
Takaisin mistä olet tullut, väkivalta kuuluu vain suomalaisille!
Mitä se hyödyttäisi? Väkivaltaa sielläkin, enkä osaa kieltä.
Ei väliä meille, ratkaiskaa ongelmat maassanne ja antakaa meidän elää tavallamme.
Mä en ole vastuussa muiden ihmisten tekemisistä. Ja mä annankin teidän elää tavallanne, pysyttelemällä kotona.
 
MintunKukka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Entäs minä sitten? Mihin mä menen, vai kuka menee, ja minne, kun mä olen maahanmuuttajana tullut alkuperäisväestön pahoinpitelemäksi täällä Suomessa?
Takaisin mistä olet tullut, väkivalta kuuluu vain suomalaisille!
Mitä se hyödyttäisi? Väkivaltaa sielläkin, enkä osaa kieltä.
Ei väliä meille, ratkaiskaa ongelmat maassanne ja antakaa meidän elää tavallamme.
Mitä olisit tuumannu jos olisit elänyt sota-aikaan täällä Suomessa ja olisit lähteny pakoon, niin sinulle olis sanottu samalla lailla. Mene takas sinne mistä tulis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Entäs minä sitten? Mihin mä menen, vai kuka menee, ja minne, kun mä olen maahanmuuttajana tullut alkuperäisväestön pahoinpitelemäksi täällä Suomessa?
Itseesi?
:LOL:

muttasiis Mrs Shillelagh, minkäsmaalainen sie olet sitte alkuperältäsi?
En minkään.
no okei.

eli siis missä maassa sie oot syntyny ja minkä maan passi siulla on? =) tai siis oli ennenku muutit suomeen ja ilimeisesti siulla on suomen kansalaisuus nytten vai?
On Suomen kansalaisuus, ja miksi kertoisin alkuperäni, kun ei se teidän kaaliin kuitenkaan mene? Ei ole ennenkään mennyt. Suomen kouluissa on vaan niin helvetin huono maantiedon opetus.
 

Yhteistyössä