Hyväksyttekö viinanpolton?

Joo, totta kai.
Täytyyhän ihmisillä olla harrastuksia. Ja jos ei muuten, niin ihan meidän alkoholilakia protestoidakseni. Voitteko kuvitella, että me emme saa tilata kotimaiselta viinin valmistajalta postitse toimtettavaksi viiniä. Muista maista voidaan tilata vaikka kuinka paljon. Tosi tyhmää!
 
Minä ajattelin tuomita ihan helvetisti ihmisiä, joiden tekemiset eivät haittaa minua henkilökohtaisesti mitenkään. Jos kuulen, että joku vanhempi polttaa viinaa, teen lastensuojeluilmoituksen! Rawr! Olen helvetin oikeudenmukainen moraalinvartija!
Ja valtio kiittää kun ilmiannat moiset veronkiertäjät! Muista ilmiantaa myös punkkarit, joiden kiljupöntössä on liian pieni prosentti sitruunaa! Saatanan rikolliset!
 
Kyllä hyväksyn.

Pari hyvää ystävääni (ammatiltaan menestyvä pk-yrittäjä, pankinjohtaja ja yhden yliopistollisen sairaalan ylilääkäri) polttavat joka kesä isoisänsä muistoksi.
Hänen kieltolain aikaisilla poltoillaan aikoinaan hankittiin tila ja talo ja saatettiin perhe ja pari seuraavaakin sukupolvea elämän alkuun.

Mutta vietävän pahaa se kotipolttoinen kyllä on.
Lahjapulloissakin.

:)
 
Kyllä hyväksyn.

Pari hyvää ystävääni (ammatiltaan menestyvä pk-yrittäjä, pankinjohtaja ja yhden yliopistollisen sairaalan ylilääkäri) polttavat joka kesä isoisänsä muistoksi.
Hänen kieltolain aikaisilla poltoillaan aikoinaan hankittiin tila ja talo ja saatettiin perhe ja pari seuraavaakin sukupolvea elämän alkuun.

Mutta vietävän pahaa se kotipolttoinen kyllä on.
Lahjapulloissakin.

:)
Mutta viinan polttaminenhan on väärin, koska se on laitonta! Miten voit hyväksyä vääryyden?
 

Yhteistyössä