Hyvän painon ystävät

Onko joku jo käynyt kyseisessä painonhallinta ryhmässä? Millaisiin oppeihin perustuu? Siis lasketaanko kaloreita/pisteitä? Mitä? Näköjään entiset PV ryhmänohjaajat vetätävät näitä.
Kokemuksia?
Kiinnostusta olisi, josko ensi viikolla kävis kurkistaan?
 
"maija"
Aloitin täällä Tampereella HPY ryhmässä viime viikolla kun aloittivat toimintansa.
Tuttua Painonvartijat henkilökuntaa siellä on, ihanaa kun jatkavat jollain muotoa ja toi ryhmän tuki kun on niin tärkeä, ainakin minulle.
Muutaman päivän ohjelmalla menneenä voin sanoa että pirteeltä tuntuu, ohjelma laittaa syömään paljon terveellisemmin kuin mitä pv ohjelma.
Pisteitä ei lasketa vaan yksiköitä eli samaa tyyliä kuin pv, mutta terveellisemmin tulee syötyä.
Ryhmäpaikat muuten näkyy niiden nettisivuilla www.hyvanpainonystavat.fi
 
"maija"
Päinvastoin!!! Nyt pitää syödä tosi terveellisesti, että saa kaikki vitamiinit, kivennäisaineet ym tärkeät ravintoaineet.
Mulle tuli heti sellainen fiilis että tuleepa syötyä tosi puhdasta, terveellistä ruokaa. Muistan kun pv ohjelmalla pystyin joskus syödä tosi epäterveellisesti nami ym roskaa, nyt ei ole sitä mahdollisuutta. Pitää valita päivittäin proteiinia, hyviä hiilihydraatteja, hyviä rasvoja, marjoja, hedelmiä, kasviksia, eikä ole kovasti mahku syödä epäterveellistä ja ei minulle ole tullut edes halu syödä epäterveellistä, ainakaan vielä :)
 
Anne Haikonen
Hyvän Painon Ystävät-ryhmänohjaajana haluan toivottaa kaikki innokkaat painonpudottajat mukaan ryhmiini! Painonvartijoiden entinen henkilökunta viihtyy teidän kanssanne ja opastaa matkalle kohti kevyempää elämää! Idea pääpiirteittäin sama. Pisteet ovat vaihtuneet yksiköiksi ja kukin ohjaaja saa asiakkaidensa kanssa tehdä ryhmästä omannäköisen ja sellaisen mihin kaikilla on kiva tulla ja missä viihtyy! Tutustukaa nettisivuihin, ne aukesivat eilen, Hyv t.Anne H.
 
"Heidi"
Moi! Mulla jäi pudotus kovasti kesken PV:ssä ja olin hirveen tyytyväinen, että jotain korvaavaa saatiin tilalle. Kahdessa viikossa on nyt reilu kolme kiloa pudotusta, että oikein kivasti on lähtenyt näillä opeilla liikkeelle. Tosiaan keskitytään tasapainoisempaan ja terveellisempään syömiseen, mikä on ainakin mulle mieleen. Nyt täytyy vaan unohtaa vanha kaava, keskittyä uuteen ja katsoa mihin se pystyy mut viemään! :) Suosittelen!
 
"Kerttu"
Aluksi tuntui vaikealta luopua pisteiden käytöstä ja aloitta taas "alusta" yksiköitä käyttäen. Samoin hankaluutta aiheutti kaiken syömisen punnitseminen, kun PV:ssa käytettiin enemmän kappale-määriä kuin grammoja. Mutta olen kuitenkin saanut painoa putoamaan, vaikka "rajan ylityksiä" on pari käynytkin.. Mutta uskon, että Hyvän painon ystävät toimii! :) Mukaan vaan!!
 
"Tiituska"
kokemuksia kaivataan lisää tuosta HPY:stä. Itse ilmoittauduin mukaan ns.ystäväjäseneksi koska ryhmässä ei ehdi säännöllisesti käymään.Nyt ootan sieltä postia.
 
"Mietiskelijä"
Onkohan kenelläkään tästä Hyvän Painon Ystävät ryhmästä kokemuksia? Vantaa myös kiinnostaa minua... Näyttäisi sivujen mukaan alkavan 1.8. klo 18. Hakeuduin keväällä Espoon keskuksen ryhmään, mutta siellä ei ollutkaan ketään ja vahtimestari sanoi, ettei ko. ryhmää ole pidetty siellä aikoihin. Kumma, ettei heidän nettisivut ilmeisesti ole ihan ajantasalla.
 
Oikea asenne
Kuukausi takana Hyvän painon ystävissä ja - 5 kg (alussa lähti kait paljon nesteitä, siksi hurja alku), olo mitä parhain. Itse tällä painonpudotus kerralla keskityn vaan syömään terveellisesti ja kohtuudella ja tuntuu että sen opin sivutuotteena on paino pudonnut, ihan eri fiilis. Ryhmän tuki on mulle tärkeä ja hienosti ohjaaja sanoi alussa että nyt lähdet sillä asenteella liikkeelle että keskity valitsemaan ja syömään terveellisesti ja unohdat sen "nyt mä laihdutan" asenteen. Ohjelma on minusta tarpeeksi "vaativa" sillä se ohjaa minut hyvin terveellisiin valintoihin ja unholaan on täysin jäänyt epäterveelliset kevyt ja light tuotteet. Kyllä minulla on nyt oikeasti sellainen tunne että nyt tää homma on etenee oikealla raiteella, on vaan sellainen varma olo, mitä ennen en ole kokenut. Tsemppiä muille kesäkilojen karistajille :)
 

Yhteistyössä