Hyväntahtoinen look-alike-ketju

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26943417:
kerta se on ensimmäinenki.
kun ei vastaus on ei verrattaessa marilyniin. :O
:D
Varmaan joo, en vaan käsitä sitä kauneutta. Joissain harvoissa kuvissa jossa hänellä ei ole transumeikkejä ja vajaata ilmettä, on ihan nätti toki. En vain näe sitä suurta upeutta. Olen outo varmaan. :D Reidet ja pylly hänellä oli tosi upeat kyllä! Sen pyllyn kun saisin minäkin!!
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
Mä en tiedä keltä mä näyttäisin, enkä luota oikein sellaisten palstalaisten arvioon, jotka on nähneet vaan mun kuvan, koska mähän lisään tänne vaan ne onnistuneimmat otokset. :D

Eli livenä nähneet osais ehkä sanoa, jos sellanen samannäköinen julkisuuden henkilö olisi?

Tiiru muuten EI näytä Marilyniltä (joka ei ole kaunis), mulla tulee Tiirusta mieleen sinkkuelämän Samantha. :D
Tosin tiiru on sirompi ja kauniimpi kun on siniset silmät, Samanthalla noi ruskeat silmät tekee vähemmän tiiruksi.
 
Mä en tiedä keltä mä näyttäisin, enkä luota oikein sellaisten palstalaisten arvioon, jotka on nähneet vaan mun kuvan, koska mähän lisään tänne vaan ne onnistuneimmat otokset. :D

Eli livenä nähneet osais ehkä sanoa, jos sellanen samannäköinen julkisuuden henkilö olisi?

Tiiru muuten EI näytä Marilyniltä (joka ei ole kaunis), mulla tulee Tiirusta mieleen sinkkuelämän Samantha. :D
Tosin tiiru on sirompi ja kauniimpi kun on siniset silmät, Samanthalla noi ruskeat silmät tekee vähemmän tiiruksi.
Tuon olen muuten kuullut aikaisemminkin! :D
Mä en keksi ketään julkkista joka olisi sinun näkönen, tosin tiedän julkkiksia muutenkin tosi vähän. :rolleyes:
 
Mä en tiedä keltä mä näyttäisin, enkä luota oikein sellaisten palstalaisten arvioon, jotka on nähneet vaan mun kuvan, koska mähän lisään tänne vaan ne onnistuneimmat otokset. :D

Eli livenä nähneet osais ehkä sanoa, jos sellanen samannäköinen julkisuuden henkilö olisi?

Tiiru muuten EI näytä Marilyniltä (joka ei ole kaunis), mulla tulee Tiirusta mieleen sinkkuelämän Samantha. :D
Tosin tiiru on sirompi ja kauniimpi kun on siniset silmät, Samanthalla noi ruskeat silmät tekee vähemmän tiiruksi.
|O
 

Yhteistyössä