Hyväntahtoinen look-alike-ketju

[QUOTE="vieras";26944682]No joo, on se vähän, mutta pakko huomauttaa että tarkoitat varmaan Jon Bon Jovi, Bon Jovi kun on neljän jäsenen bändi ;)[/QUOTE]

Joo tarkoitan, mut en jaksa ikinä kirjoittaa sitä Jonia siihen. :D
 
Minulle saa myös kertoa, että ketän muistutan. Tosin mäkin huomioin vain sellaisten arviot, ketkä ovat livenä nähneet. Ja oikeasti en taida edes muistuttaa erityisesti ketään, olen niin kummallisen näköinen.
 
Minulle saa myös kertoa, että ketän muistutan. Tosin mäkin huomioin vain sellaisten arviot, ketkä ovat livenä nähneet. Ja oikeasti en taida edes muistuttaa erityisesti ketään, olen niin kummallisen näköinen.
Jos ajattelen sarjismaailmaa niin Darian ja Nemin yhdistelmä? Toisaalta minusta näytät hieman Dita von Teeseltä, mutta pehmeämmät kasvonpiirteet, ts. kovuus puuttuu. Hmmm... Zoey Deschanel vai miten se kirjoitetaan se yks. :)
 
Ei kyllä haittais yhtään, jos näytän Zoey Deschanelilta tai Dita von Teeselta. :) Nyt kun tuli toi Dita puheeksi, niin joku on sanonut mun näyttävän vähän myös Bettie Pagelta. Tiedä häntä sitten. Kasvojen luustossa kieltämättä saattaa olla jotain samaa.
 
vuosia sitten eräs kampaaja väitti minun näyttävän Kata Kärkkäiseltä ja teininä erään kaverin poikaystävä
sanoi, että olen ihan kuin "se yksi rillipää twin peaksista" muttei muistanut nimeä.. eihän
siinä ole muita silmälasi päitä kuin pölkkynainen :LOL: mutta totuus on, etten taida muistuttaa mitään julkkista


vauva taas on ilmetty vaahtokarkkimies haamujengistä :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä