Hyviä kuvia viikonlopun kunniaksi?

"vieras"
En ole käynyt Bathissa, Englannissa vain Lontoossa pari kertaa, Brightonissa ja sitten Thorpe Parkissa, mikä on noin puolen tunnin junamatkan päässä Lontoosta.

Haluaisin kyllä lähteä Englantiin sellaiselle matkalle, että olisi aikaa kierrellä eri puolilla maata.
Minusta olisi myös kierrellä siellä, pitkäänkin. Olen käynyt vain Hadrianuksen vallilla asti. Olen vähän anglofiili:)
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Beep
Akaatille piti laittaa kuviin viestiä, no, laitan irrallaan. Huomaatkos kun ekassa kuvassa lukee Palace Pier nykyisen Brighton pierin sijaan ja toisessa kuvassa on vielä West Pier paikallaan, eli aika ennen tulipaloa. ?? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
[QUOTE="höh";27415664]en kyll tajua miksi suzieta on haukuttu/kiusattu näissä kuvaketjuissa joskus?todella ihanan näköinen nainen,aito ja kaunis hymy.[/QUOTE]

Kiitos. :flower: Suurin osa kuvaketjujen ns. vakiokasvoista saa ennemmin tai myöhemmin kakkaa niskaansa, näin se vaan on. En minä ota sitä mitenkään henkilökohtaisesti, joistakin on vaan viihdettä haukkua ihmisiä. Ja tuskinpa kukaan jolla ei ole terve itsetunto, uskaltaa kuviaan tänne edes laittaa. Mutta ei haukku haavaa tee, koirat haukkuu ja karavaani kulkee. =)
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
Beep
[QUOTE="höh";27415664]en kyll tajua miksi suzieta on haukuttu/kiusattu näissä kuvaketjuissa joskus?todella ihanan näköinen nainen,aito ja kaunis hymy.[/QUOTE]


Harva sitä tajuaakaan, luulisin. Eiköhän se ole joku yksi tyyppi vain joka sitä tekee.
 
"moi"
Kiitos. :flower: Suurin osa kuvaketjujen ns. vakiokasvoista saa ennemmin tai myöhemmin kakkaa niskaansa, näin se vaan on. En minä ota sitä mitenkään henkilökohtaisesti, joistakin on vaan viihdettä haukkua ihmisiä. Ja tuskinpa kukaan jolla ei ole terve itsetunto, uskaltaa kuviaan tänne edes laittaa. Mutta ei haukku haavaa tee, koirat haukkuu ja karavaani kulkee. =)
Sepä se,ei kaikki,esim.MINÄ uskaltaisi tänne kuvaansa laittaa,muiden arvioitavaksi:)
Eli peukutus sulle siitä suzie ja siitä ettet tosiaan anna niiden haukkujien lannistaa,itsensä vaan
nolaavat:)Ja mitäpä syytä ois niistä haukuista välittää,ei tarvihe kun kuvaasi katsoa ja tietää
että olet kaunis ja jo kuvasta katsoen mukavan tuntuinen nainen:)

Jos jollain on kateutta tai puhtaasti vain k.päisyyttä ilmassa niin antaapi olla vain,toivon vain
että löytäisivät sen verran käytöstapoja että eivät täällä hauku toisia.

Toisaalta,huvittaa huomata(vaikken haukkumisesta pidäkään)se että nämä ilkeilijät
varmasti kihisevät kun huomaavat että et kakan vertaa heistä välitä-olet hyvin
asennoitunut!:)mutta siltikin,et oo ansainnut niiden k.päiden ilkeitä kommentteja.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
[QUOTE="moi";27415781]Sepä se,ei kaikki,esim.MINÄ uskaltaisi tänne kuvaansa laittaa,muiden arvioitavaksi:)
Eli peukutus sulle siitä suzie ja siitä ettet tosiaan anna niiden haukkujien lannistaa,itsensä vaan
nolaavat:)Ja mitäpä syytä ois niistä haukuista välittää,ei tarvihe kun kuvaasi katsoa ja tietää
että olet kaunis ja jo kuvasta katsoen mukavan tuntuinen nainen:)

Jos jollain on kateutta tai puhtaasti vain k.päisyyttä ilmassa niin antaapi olla vain,toivon vain
että löytäisivät sen verran käytöstapoja että eivät täällä hauku toisia.

Toisaalta,huvittaa huomata(vaikken haukkumisesta pidäkään)se että nämä ilkeilijät
varmasti kihisevät kun huomaavat että et kakan vertaa heistä välitä-olet hyvin
asennoitunut!:)mutta siltikin,et oo ansainnut niiden k.päiden ilkeitä kommentteja.[/QUOTE]

Kiitos, sanasi lämmittivät todella.:hug: :heart:

Luulen että tavallaan osin tiedostamattakin olen karaissut itseäni ottamaan kaikenlaista palautetta vastaan laittamalla kuviani tänne. Se on tuottanut tulosta, enää pitkään aikaan eivät haukut ole hetkauttaneet minua pätkääkään, ainoastaan huvittaneet. :D Sivutyöni johdosta olen nimittäin melko paljon esillä ja joudun ottamaan kaikenlaista palautetta vastaan. (musiikki) Mitä enemmän karaistun täällä, sitä vapautuneempi olen lavallakin, olen huomannut. Koska itsetuntoni on parantunut, ei tarvitse jännittää /tuntea oloaan epävarmaksi esiintyessäänkään. Suurimmaksi osaksi voin kiittää siitä tätä palstaa. :D
 

Yhteistyössä