Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse käytän vain ammattilaisia, kun maksaa palvelusta saa 100% vakuutuksen vaitioloon, ei riskiä että nainen alkaa roikkua. Kaikella on hintansa ja itse mielummin valitsen euro maksutavan
 
Vivian 39
Jos nainen hakee itselleen vakkari rakastelutyyppistä seuraa ei tarkoita se = nyt jaossa on ilmaista pillua. Kun mies käy useamman eri naisen kanssa panemassa niin onko silloin kylillä jaossa ilmasta kullia, vähän kunnioitusta meille naisille. Minusta on hyvä että Mimosa on liikkeellä raikkauden lähettinä kuten joku osuvasti täällä kirjoitti 🙏
 
vierailija
Ehkä kaikki kriteerit ei täyty, Mimosa kun ei ole liikkeellä kuin vain nautinnollisen seksin vuoksi. Ilmoituksessa lukee Nautinnosta ei rahasta. Jos jokin ei häntä miellytä niin karsiutuu pois. Seksiä olen hänen kanssaan harrastanut ja on tiukka pillu ja isot rinnat ja kauniit kasvot. Vatsa ehkä vähän voisi olla kiinteämpi. Pylly on täydellinen. Hänellä on se etu että hän antaa ja sinä saat, jos pääset karsinnasta läpi.
 
Kitta Jyväskylä
Mielummin mies Mimosan kanssa muhinoimaan kuin että alkaa käydä vieraissa. Jos mies ymmärtää hoitaa asian siististi niin en vastusta. Itsellä ollut vuosia fb. 21 vuotta yhdessä tekee lakanoiden väliin ei sytytä ilmiön, siksi olisi parempi että voisi käydä hänkin fb luona ilman että rasittaa taloutta tai suhdetta. Salasuhteessa en ole enkä sallisi sitä mieheltänikään.
 
Anneli 33
Fb taitaa olla nykyään uusi normi. Minulla on, miehelläni on. Tuonut kipinää myös parisuhteeseen. Fb seksi ei ole pelkkää seksiä vaan on siinä tunnetta mutta se rakastumisen tunne tuo niin paljon onnellisuus hormooneita. Itse vaihdan fb:n heti kun alkaa mennä liian syvälliseksi tai jos kiihko laimenee. Normi vai ei? Meillä toimii
 
vierailija
Outoa että koko ketjua luin mutta tylsyyden siivellä, kommentoin että fb on jossei normi niin todella yleinen, elämme hieman kehittyneemmässä evoluutio vaiheessa jossa parisuhteen yllä pitoon voi oikeasti kuulua fb suhteet, olen siis nainen ja kyllä, vieraan miehen kosketus on parempi nuorentaja kuin kalliit ryppyvoiteet
 

Yhteistyössä