Ihonalainen patti näyttäisi muuttuvan luomeksi

Miehellä ollut n. vuoden verran toisen käden hauiksen sisäpuolella sellainen pienenpieni patti joka siis ihan näytti sellaiselle ihon sisäiselle tukkeutuneelle huokoselle tms. Se on alkanut nyt kasvaa kokoa, kohta varmaan tuplasti isompi ja näyttää sille kuin se tekisi sellaista luomen pigmenttiä siihen patin päälle, hui!

Huomenna koitan kovistella tuota miestä työpaikkalääkärille mutta mikähän himskutti se voi olla, ei kai nyt ihon sisäinen finni sentään luomeksi voi naamioitua?!
 
herranen aika
Miula on kans, oikean käden "oletetun" hauiksen sisäsivulla patti, ihon alla.
Rerkkari ihmetteli, ei kai suonikohjua voi siellä olla. Käski seurailla. Miula siis tuntuu kun painaa, ei ole muuttanut kokoaan, pikku piste tullut siihen. Ei oo kipeäkään, paitsi jos kovin painelee.
 
mallutar
:| mullaoli sellanen peukalonpään kokoinen patti kainalossa muutaman viikon se oli siellä ja kävin
arvaus keskuksessa onneks ei ollu mitää vakavampaa vaa joku ärtynyt rauhanen
 
Tänään vasta se mies muisti (ARGH!!) soittaa iltapäivällä lääkärille ja saikin sitten ajan heti huomiselle aamulle, melko nopsaan, kun on kyseessä iso työterveyslääkäri ja joulunalus kuitenkin menossa. Kynnethän olen syönyt jo eka niveleen asti, mutta jos se ei olisi mitään.

Gangbang: Kun se ei oikeastaan ole varsinainen luomi, vaan ihankuin ihon alla olisi kuiva herne kiinni jossain kudoksessa, ei siis irtonainen. Ja kokeillessa kipeä. Mekin ajateltiin että se on joku syvällä oleva finni tms mutta se on nyt kasvanut ja päälle tullut vaaleaa luomipigmenttiä.
 
no selvähän se
Se on tukkeutunut talirauhanen. Mulla ollut samanlainen ja kehittynyt samanlaisin oirein. Leikkasivat pois koska itse halusin, mutta valitettavasti teki vielä rumemman arven siihen tilalle.... nyyh!! Eli jos ei oo heti pakko leikata niin sano etteivät leikkaa, siis jos taipumusta arpikasvuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no selvähän se:
Se on tukkeutunut talirauhanen. Mulla ollut samanlainen ja kehittynyt samanlaisin oirein. Leikkasivat pois koska itse halusin, mutta valitettavasti teki vielä rumemman arven siihen tilalle.... nyyh!! Eli jos ei oo heti pakko leikata niin sano etteivät leikkaa, siis jos taipumusta arpikasvuun.
No toivotaan niin vaikka harvemmin talirauhasella taitaa "juuret" olla? Sehän on irtonainen?
 

Yhteistyössä