IIIK! Katsokaa, mitä mä löysin kirpparilta

Status
Viestiketju on suljettu.
iert
[QUOTE="vieras";24489730]No kyllä sinä ne johonkin ylös laitat kun tännekin laitat aina väliaikatietoja :)[/QUOTE]

Bloggerissa on tilasto-ominaisuus, ei niitä minnekään tarvitse ylös laittaa, sieltä näkee vaikka tunnin välein tilaston.
 
[QUOTE="sss";24489733]niimpä. oli pirun vaikee laittaa ne kuvat tähän sen kummempia lurituksia, ekan jaksoin puoliks lukee ja yhen loppua "Esineeltä pitää kysyä, minne se itse haluaa." WTF
[/QUOTE]

Miksi kuvat pitäisi ladata vielä tänne? Mitä eroa on keskustelupalstan lurituksilla ja vänkäämisellä blogiin? Mä kyllä katsoin vain kuvat :)
 
  • Tykkää
Reactions: HEI! ja chef
Miksi kuvat pitäisi ladata vielä tänne? Mitä eroa on keskustelupalstan lurituksilla ja vänkäämisellä blogiin? Mä kyllä katsoin vain kuvat :)
Mä en kans tajua tätä, että siitä pitää oikein erikseen nyt tehdä ongelma, että laitoin linkin blogiini, jonne olin ehtinyt löydöistäni kirjoittaa. Syykin siihen on varsin pragmaattinen: aijaa ei toiminut, en jaksanut tapella sen kanssa. Ajattelin, että sama se, kun blogista kuvat löytyvät kuitenkin.

Ihme tyyppejä liikkeellä, kun kaikesta pitää tehdä ongelma.
 
[QUOTE="sss";24489733]niimpä. oli pirun vaikee laittaa ne kuvat tähän sen kummempia lurituksia, ekan jaksoin puoliks lukee ja yhen loppua "Esineeltä pitää kysyä, minne se itse haluaa." WTF
[/QUOTE]

:D
 
"mä vaan"
Sulla ap on varmasti mielenkiintoinen koti. Siellä varmaan saisi päivän kulumaan hyvin, kun katselisi kaikkia mielenkiintoisia esineitä! Ja kirppiksiltä löytää kyllä aarteita kun oikeen hyvä säkä käy.
 
"sss"
[QUOTE="mä vaan";24489830]Sulla ap on varmasti mielenkiintoinen koti. Siellä varmaan saisi päivän kulumaan hyvin, kun katselisi kaikkia mielenkiintoisia esineitä! [/QUOTE]

joo, sikinsokin kaikkee, sillisalaatti. toi loota viel seinälle ja se täyteen posliiniukkoo ja maatuskaa nii hyvä tulee :x
 
Anteeksi, mutta mua naurattaa ihan kauheasti tämä lause: Esineeltä pitää kysyä, minne se itse haluaa.

Ja sitten tulee mieleen sun uuninpelti seinällä. Sinnekö se halusi?
Joo-o :D.

Ei vaan, kyllä se olin minä joka halusi sen uunipellin sinne seinälle.

mutta mulla on yksi peili, ja sitten se ikkunapoka, joita suunnittelin ihan toisiin paikkoihin. Mutta ne eivät selvästikään halunneet niille paikoille. Nyt ne ovat molemmat haluamillaan paikoilla, ja hyvin sopii, paljon paremmin kuin ensimmäinen suunnitelma oli.

Suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että olipa kyseeessä taulu tai mikä tahansa, niin ei välttis kannata pultata kiinni sitä heti siihen paikkaan, mikä tulee ekana mieleen vaan makustella rauhassa.
 
poopi
Kirjapainokasti on hauska ja helmitaulu myös. Ja oikeastaan purkkikin :) Totta tuo tunne mikä tulee kun tekee hyvän löydön. Noiden vuoksi sitä tuleekin kierreltyä kirppuja vaikka useimmiten ei löytöjä teekään.
 
  • Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
[QUOTE="vieras";24489453]Onko tällainen edes sallittua, että aloittaja huijaa palstalaiset blogiinsa olemalla kertomatta itse asiaansa palstalla? Enpä usko. Eli nyt aloitukseen laita asiasi![/QUOTE]

Miksi kopioida tänne kaikkea, kun voi helpommalla vain laittaa linkin? Minä olisin laittanut samalla tavalla linkin.

Kirjasinlaatikko oli hieno :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Minni harmmaana
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24489886:
Hauskoja romppeita. Tykkään tosta hyllyköstä tai mikä pikkulipasto liekään. Hauskoja ruudukoita noi sen kolot.
Kirjapainoissa oli ennen 'lipastoja', jossa oli tuommosia laatikoita ja niiden lokerot täynnä kirjasimia. Ne taas ladottiin tekstin muotoon ja sit vaan alettiin painaa lehteä huoneen kokoisella koneella.
On ne ajat muuttuneet...
 
[QUOTE="sss";24489733]niimpä. oli pirun vaikee laittaa ne kuvat tähän sen kummempia lurituksia, ekan jaksoin puoliks lukee ja yhen loppua "Esineeltä pitää kysyä, minne se itse haluaa." WTF
[/QUOTE]

Jos tuollaisen tekstimäärän lukeminen tuottaa ongelmia, niin
 
  • Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä