Ikävöittekö puolisoanne?

  • Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti
Rokkivosu
Siis tuleeko teillä ikävä häntä esim. työpäivän aikana?
Ajattelin vaan kysäistä, kun itse kaipailen ja ikävöin kainaloon jo muutaman tunnin eron jälkeen :heart: :heart:
 
Rokkivosu
Oli tuskaa muutama vuosi sitten kun mies oli reissuhommissa ja oli ma-to muualla.
Nytkään ei mielellään olla montaa yötä erossa. Mut on se ihana tunne kuitenkin, se ikävä :heart:
 
Joo useasti kun mies tekee pitkää työviikkoa ja tulee iltaisin vasta klo 20 kotiin, niin kyllä on jo kova ikävä ja ihana päästä halaamaan miestä.
Nyt on onneksi tehnyt lyhyempää viikkoa kun olen raskaana rv 37+4 :heart:
 
mussu
ikävöin. olen nyt lapsemme kanssa kotona ja toisinaan on päiviä jolloin en edes ajattele häntä ja toisinaan niin julmettu kainalokyhnäämis ikävä. niin kuin nyt.

olen läheisriippuvainen.
 
No en normaali työpäivän aikana, on yleensä niin hässäkkää töissä että ei siinä ehdi ikävöidä ja ollaan oltu niin kauan yhdessä ja muutenkaan ei enää kainalossa kyhjätä edes joka päivä välttämättä. Mutta kyllä jos se on työmatkalla tai on lähtenyt aamulla aikaisin duuniin ja mä itse vastaavasti olen iltavuorossa...
 
S
En ole laheisriippuvainen, vaan hyvin itsenainen nainen. Kestan oikein hyvin miehen parinkin viikon tyomatkoja ja samoin han kestaa minun. Jalleennakeminen on kylla sitten aivan ihanaa :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Kyllä minä ikävöimättä työpäivän verran sentään kestän.
peesi..

pisimmillään ollaan oltu erossa 2vkoa ( viime kesänä ) siinä vaihees voin sanoa et kyllä oli ikävä molemminpuolin!

Mutta kyllä mä parin pvän eron selviän ihan ongelmitta ja sit onki mies saada jo kotiin.
 
No jo vain tässä päivän aikana ehtii miettiä toista kaiholla. Kun muutenkin tahtoo olla tylsää- :snotty:
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja S:
En ole laheisriippuvainen, vaan hyvin itsenainen nainen. Kestan oikein hyvin miehen parinkin viikon tyomatkoja ja samoin han kestaa minun. Jalleennakeminen on kylla sitten aivan ihanaa :).
En minäkään läheisriippuvainen ole :) Mutta me viihdytään niin hyvin keskenään :)
Kestäisin kyllä pitkiäkin aikoja miehestä erossa, jos olisi pakko. Onneksi ei ole.
Ja jälleennäkeminen työpäivän jälkeen on myös ihanaa kun on kaivata :D
 

Yhteistyössä