Ikävöittekö puolisoanne?

  • Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja S:
En ole laheisriippuvainen, vaan hyvin itsenainen nainen. Kestan oikein hyvin miehen parinkin viikon tyomatkoja ja samoin han kestaa minun. Jalleennakeminen on kylla sitten aivan ihanaa :).
Läheisriippuvuus on täysin eri asia, googleta jos kiinnostaa. :)
 
Limone
En nyt ehkä ihan työpäivän aikana, mutta niinä viikkoina jolloin on iltavuorossa, eikä ehditä näkemään juuri ollenkaan, on ikävä kova. Samoin kuin esim. yhden yön erossa olosta ikävä tulee. Esikoista odottaessani jouduin olemaan 3 viikkoa sairaalassa ja vaikka nähtiin joka päivä, oli ikävä miehen viereen nukkumaan niin kova että itkuhan se iltaisin tuli. Sinällään hämmentävää tämä ikävöiminen, kun aikaisemmissa suhteissani en ole ikävöinyt oikeastaan koskaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Limone:
En nyt ehkä ihan työpäivän aikana, mutta niinä viikkoina jolloin on iltavuorossa, eikä ehditä näkemään juuri ollenkaan, on ikävä kova. Samoin kuin esim. yhden yön erossa olosta ikävä tulee. Esikoista odottaessani jouduin olemaan 3 viikkoa sairaalassa ja vaikka nähtiin joka päivä, oli ikävä miehen viereen nukkumaan niin kova että itkuhan se iltaisin tuli. Sinällään hämmentävää tämä ikävöiminen, kun aikaisemmissa suhteissani en ole ikävöinyt oikeastaan koskaan.


Juu, mulla kans ihan sama. En ole tällalailla aikaisemmissa ikävöinyt.
 
S
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja S:
En ole laheisriippuvainen, vaan hyvin itsenainen nainen. Kestan oikein hyvin miehen parinkin viikon tyomatkoja ja samoin han kestaa minun. Jalleennakeminen on kylla sitten aivan ihanaa :).
Läheisriippuvuus on täysin eri asia, googleta jos kiinnostaa. :)
Kylla mina lasken sen laheisriippuvuudeksi jos ei voi olla puolisostaan erossa, talloinhan hanesta on nimenomaan riippuvainen. Vai miten maarittelisit sitten sen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja S:
En ole laheisriippuvainen, vaan hyvin itsenainen nainen. Kestan oikein hyvin miehen parinkin viikon tyomatkoja ja samoin han kestaa minun. Jalleennakeminen on kylla sitten aivan ihanaa :).
Läheisriippuvuus on täysin eri asia, googleta jos kiinnostaa. :)
Kylla mina lasken sen laheisriippuvuudeksi jos ei voi olla puolisostaan erossa, talloinhan hanesta on nimenomaan riippuvainen. Vai miten maarittelisit sitten sen?
http://www.paihdelinkki.fi/Tietoiskut/415-laheisriippuvuus
 
joo
Jos useampi päivä ollaan erossa toisistamme niin silloin saattaa ikävä iskeä. Oon niin tottunut siihen, että mies on "aina" töissä, alussa oli kyllä vaikeaa viettää pitkiä iltoja kotona..
 
S
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja S:
En ole laheisriippuvainen, vaan hyvin itsenainen nainen. Kestan oikein hyvin miehen parinkin viikon tyomatkoja ja samoin han kestaa minun. Jalleennakeminen on kylla sitten aivan ihanaa :).
Läheisriippuvuus on täysin eri asia, googleta jos kiinnostaa. :)
Kylla mina lasken sen laheisriippuvuudeksi jos ei voi olla puolisostaan erossa, talloinhan hanesta on nimenomaan riippuvainen. Vai miten maarittelisit sitten sen?
http://www.paihdelinkki.fi/Tietoiskut/415-laheisriippuvuus
Epävarma, epäitsenäinen, pelokas ja takertuva ovat adjektiiveja jotka sopivat varmasti tallaisiin ihmisiin jotka ikavoivat jo tyopaivan aikana, eiko niin?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä sitä aika riipuvainen on miehestään,jos työpäivän aikana jo tulee ikävä eri asia,jos on esim. pari viikkoa pois.
Höpöhöpö! Jotkut vaan tykkää siitä puolisosta ja haluaa olla lähellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä sitä aika riipuvainen on miehestään,jos työpäivän aikana jo tulee ikävä eri asia,jos on esim. pari viikkoa pois.
Höpöhöpö! Jotkut vaan tykkää siitä puolisosta ja haluaa olla lähellä.
Mä kyllä rakastan miestäni yli kaiken ja tykkään olla lähellä, mutta en silti ikävöi kovin pian.
 
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja S:
En ole laheisriippuvainen, vaan hyvin itsenainen nainen. Kestan oikein hyvin miehen parinkin viikon tyomatkoja ja samoin han kestaa minun. Jalleennakeminen on kylla sitten aivan ihanaa :).
Läheisriippuvuus on täysin eri asia, googleta jos kiinnostaa. :)
Kylla mina lasken sen laheisriippuvuudeksi jos ei voi olla puolisostaan erossa, talloinhan hanesta on nimenomaan riippuvainen. Vai miten maarittelisit sitten sen?
http://www.paihdelinkki.fi/Tietoiskut/415-laheisriippuvuus
Epävarma, epäitsenäinen, pelokas ja takertuva ovat adjektiiveja jotka sopivat varmasti tallaisiin ihmisiin jotka ikavoivat jo tyopaivan aikana, eiko niin?
Ei välttämättä. :) Ikävöinti ei ole sama asia kuin läheisriippuvuus.
 
anni*
riippuu kuukautiskierrosta :))
mutta kyllä vaikka ei paljoa erossa olla kun molemmat on samassa työpaikassa ja vapaa-aikakin vietetään kotona, mutta nähdään silti tosi vähän ,heh...
ikävä on usein. yhdessä kohta 22.v
 
Tulee ikävä heti jos on yksikin ilta välissä ettei olla ehditty jutustelemaan ja vähän pussailemaan =) Ja kyllä mä odotan häntä kovasti töistä kotiin, yleensä molemmilla on päivän aikana sen verran kertynyt juttua että joristaan aina aikamme kun nähdään illan kähmässä.
Ja en ole läheisriiippuvainen, ikävä kertoo vain välittämisestä. Mies teki ennen reissuhommia, minä tein myös. Teen edelleen mutta vähemmän kun on lapsikin kuvioissa. Mies käy myös muutaman kerran vuodessa metsästys- ja kalastusreissuilla jotka kestävät vähintään sen kolme yötä. Annamme siis saumaa ja tilaa toisillemme runsaastikin mutta ei se estä sitä tosiasiaa että ikävöimme toisiamme erossa ollessamme. :heart:
 

Yhteistyössä