Isä varasti vaatteita lastensa päältä - taas!

  • Viestiketjun aloittaja köyhä yh
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja eme:
minkä ikäiset sun lapset on?
Eikö lapset mitään kommentoi vaatteistaan.
Meinaan siis että ainakin mun 5 v tyttö on aika tarkka omistaan ja varsinkin jos on saanut jotain uutta. ei antaisi isin unohtaa tai sitten kertoisi kotona että mitä on käynyt....
3v. ja 4v. terkkuja vaan tutuille muuten!
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Ihan vastaisuuden varalle että lapselle aina sinne päälle noita huonompia vaatteita ja ei mitään varavaatteita matkaan jos kerta isällä on siellä jo varasto vaihtovaatteita. Ei kai se sentään lasta alasti takaisin kotio laita?
Näin olen tehnytkin, meillä on jopa huonommat toppapuvut mitkä laitan aina kun sinne menevät. Nyt vaan tein valtavan virheen kun laitoin nuo myssyt, ne on tosiaan ainoat mitä meillä on.
Aion käydä jostain marketista jotkut parin euron trikoiset nyt sitten että laittaa ne aina sinne iskän luo.

Niin joku kun kommentoi että älä anna lapsia, se ON PAKKO antaa, kun on yhteishuoltajuus. Yritin jo saada yksinhuoltajuutta, pitää kuulemma olla tosi vahvaa näyttöä että ei tarvitsisi lasten mennä sinne, isän oikeudet on valitettavan hyvät Suomessa.
Olen kaikkeni tehnyt jo asian suhteen, ei auttanut.
Siis lapset tulevat kotiin ilman toppavaatteita? Tavallisissa sisävaatteissa?

Jos lapset on mahdollista kotiuttaa ilman päälysvaatteita niin onnistuisiko lasten sinne vieminen myös samoin? Ei kai lapsen tarvi sinne toppavaatteita mukaan ottaa jos isällä kerta on luonaan useampikin puku odottamassa......
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Ihan vastaisuuden varalle että lapselle aina sinne päälle noita huonompia vaatteita ja ei mitään varavaatteita matkaan jos kerta isällä on siellä jo varasto vaihtovaatteita. Ei kai se sentään lasta alasti takaisin kotio laita?
Näin olen tehnytkin, meillä on jopa huonommat toppapuvut mitkä laitan aina kun sinne menevät. Nyt vaan tein valtavan virheen kun laitoin nuo myssyt, ne on tosiaan ainoat mitä meillä on.
Aion käydä jostain marketista jotkut parin euron trikoiset nyt sitten että laittaa ne aina sinne iskän luo.

Niin joku kun kommentoi että älä anna lapsia, se ON PAKKO antaa, kun on yhteishuoltajuus. Yritin jo saada yksinhuoltajuutta, pitää kuulemma olla tosi vahvaa näyttöä että ei tarvitsisi lasten mennä sinne, isän oikeudet on valitettavan hyvät Suomessa.
Olen kaikkeni tehnyt jo asian suhteen, ei auttanut.
Siis lapset tulevat kotiin ilman toppavaatteita? Tavallisissa sisävaatteissa?

Jos lapset on mahdollista kotiuttaa ilman päälysvaatteita niin onnistuisiko lasten sinne vieminen myös samoin? Ei kai lapsen tarvi sinne toppavaatteita mukaan ottaa jos isällä kerta on luonaan useampikin puku odottamassa......
oho, luinkin vahingossa väärin kun luulin että ne toppapuvutkin ovat jääneet isälle. Toisaalta jos mahdollista niin voisihan silti kokeilla viedä lasta sinne ilman toppavaatteita kun kerta isällä ne vaatteet löytyy?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Ihan vastaisuuden varalle että lapselle aina sinne päälle noita huonompia vaatteita ja ei mitään varavaatteita matkaan jos kerta isällä on siellä jo varasto vaihtovaatteita. Ei kai se sentään lasta alasti takaisin kotio laita?
Näin olen tehnytkin, meillä on jopa huonommat toppapuvut mitkä laitan aina kun sinne menevät. Nyt vaan tein valtavan virheen kun laitoin nuo myssyt, ne on tosiaan ainoat mitä meillä on.
Aion käydä jostain marketista jotkut parin euron trikoiset nyt sitten että laittaa ne aina sinne iskän luo.

Niin joku kun kommentoi että älä anna lapsia, se ON PAKKO antaa, kun on yhteishuoltajuus. Yritin jo saada yksinhuoltajuutta, pitää kuulemma olla tosi vahvaa näyttöä että ei tarvitsisi lasten mennä sinne, isän oikeudet on valitettavan hyvät Suomessa.
Olen kaikkeni tehnyt jo asian suhteen, ei auttanut.
Siis lapset tulevat kotiin ilman toppavaatteita? Tavallisissa sisävaatteissa?

Jos lapset on mahdollista kotiuttaa ilman päälysvaatteita niin onnistuisiko lasten sinne vieminen myös samoin? Ei kai lapsen tarvi sinne toppavaatteita mukaan ottaa jos isällä kerta on luonaan useampikin puku odottamassa......
Siis toppavaatteita ei ole hävinnyt, juuri siitä syystä että puvut ovat niin kuppaisia mitä sinne olen laittanut lapsille päälle.
Mutta kaikki rahanarvoine on kadonnut, kenkiä ei vielä ihme kyllä.
Olen jo odotellut että koska jää kengät sinne ja lapset crockseissa kotiin :D
 
merianna harmaana
aika erikoinen thaimaalaiseksi tuo nyksä, veljelläni on ollut peräti kaksikin thai-vaimoa (joista toisen kanssa yhä on) ja kumpikin on ollut sellainen että haluaa ostaa vaatteet uusina lapsilleen, ja ostaa paljon vaatteita, ja kierrättivät myös eteenpäin, ihan hyviä ja vähän pidettyjä vaatteita plus ovat antaneet mun tytöille lukuisia uusia sieltä tuotuja hörselömekkoja...
 
Siis
Kaverin miehen exä teki kanssa rikosilmoituksia näistä vaatejutuissa. Eli heillä yhteishuoltajuus, lapsi vuoroon kummankin luona. Jos vaate likaantui tai meni eri vaatteissa kotiin kun missä tuli (kai nyt viikonlopun aikaan vaatteita vaihdetaan!!), heti oltiin poliisille soittamassa kun se ja tämä collegepaita puuttuu. Vaikka tietysti ideana oli pestä se ja vaihtaa päälle sitten vaikka seuraavalla kerralla!

En tajua, ne ovat LAPSEN vaatteita, eivät äidin. Jos vanhemmilla on yhteishuoltajuus ja lapsi oleskelee molemmissa paikoissa, niin eikö ole normaalia että tavaroitakin kuljeksii kahden "kodin" väliä?
 
Siis
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Kaverin miehen exä teki kanssa rikosilmoituksia näistä vaatejutuissa. Eli heillä yhteishuoltajuus, lapsi vuoroon kummankin luona. Jos vaate likaantui tai meni eri vaatteissa kotiin kun missä tuli (kai nyt viikonlopun aikaan vaatteita vaihdetaan!!), heti oltiin poliisille soittamassa kun se ja tämä collegepaita puuttuu. Vaikka tietysti ideana oli pestä se ja vaihtaa päälle sitten vaikka seuraavalla kerralla!

En tajua, ne ovat LAPSEN vaatteita, eivät äidin. Jos vanhemmilla on yhteishuoltajuus ja lapsi oleskelee molemmissa paikoissa, niin eikö ole normaalia että tavaroitakin kuljeksii kahden "kodin" väliä?
Ja todettakoon vielä että kaverilla ei ole lapsia eikä heillä ole yhteisiäkään tulossa, joten mitä hittoa tekisivät parivuotiaan käytetyllä paidalla. Pitäisivät itse?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Kaverin miehen exä teki kanssa rikosilmoituksia näistä vaatejutuissa. Eli heillä yhteishuoltajuus, lapsi vuoroon kummankin luona. Jos vaate likaantui tai meni eri vaatteissa kotiin kun missä tuli (kai nyt viikonlopun aikaan vaatteita vaihdetaan!!), heti oltiin poliisille soittamassa kun se ja tämä collegepaita puuttuu. Vaikka tietysti ideana oli pestä se ja vaihtaa päälle sitten vaikka seuraavalla kerralla!

En tajua, ne ovat LAPSEN vaatteita, eivät äidin. Jos vanhemmilla on yhteishuoltajuus ja lapsi oleskelee molemmissa paikoissa, niin eikö ole normaalia että tavaroitakin kuljeksii kahden "kodin" väliä?
Ja todettakoon vielä että kaverilla ei ole lapsia eikä heillä ole yhteisiäkään tulossa, joten mitä hittoa tekisivät parivuotiaan käytetyllä paidalla. Pitäisivät itse?
Mutta miksei voi laittaa kypärälakkeja päähän lapsille kun tulevat takasi kotiin, miksei isä osta vaatteita? ei asiat aina noin päin ole miten sun tutuille on käyny.
 
Hisu
Todennäköisesti exä ei usko että sä tekisit sen rikosilmoituksen. Mä laittaisin sille nyt viestin missä on annettu aikaraja, esim. "maanantaina menen poliisiasemalle jos myssyt ei ole mulla siihen mennessä". Ja jos ei anna niitä takasin, niin sitten kanssa menisin tekemään sen ilmoituksen. Eihän siitä varmaan mitään seuraisi, mutta näkisi mies että olen tosissani. Ehkä loppuisi vaatteiden varastaminen.
 
Ap
Uskomatonta mutta totta, sain myssyt takaisin! :D
Laitoin viestiä että teen rikosilmoituksen jos ei ala näkyä, ei pääse lapset ulos kun ne oli ainoat myssyt jne. Niin laittoi sukulaisensa tuomaan ne meille!
Olen ihan ällikällä lyöty! Luulin että ovat mennyttä iäksi. Huh, tästä lähtien olen tarkempi ja laitan pelkkää ryysyä ryysyn päälle lapsille sinne.

Kiitos vastauksistanne!
 
Hisu
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Uskomatonta mutta totta, sain myssyt takaisin! :D
Laitoin viestiä että teen rikosilmoituksen jos ei ala näkyä, ei pääse lapset ulos kun ne oli ainoat myssyt jne. Niin laittoi sukulaisensa tuomaan ne meille!
Olen ihan ällikällä lyöty! Luulin että ovat mennyttä iäksi. Huh, tästä lähtien olen tarkempi ja laitan pelkkää ryysyä ryysyn päälle lapsille sinne.

Kiitos vastauksistanne!
Hienoa! :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Kaverin miehen exä teki kanssa rikosilmoituksia näistä vaatejutuissa. Eli heillä yhteishuoltajuus, lapsi vuoroon kummankin luona. Jos vaate likaantui tai meni eri vaatteissa kotiin kun missä tuli (kai nyt viikonlopun aikaan vaatteita vaihdetaan!!), heti oltiin poliisille soittamassa kun se ja tämä collegepaita puuttuu. Vaikka tietysti ideana oli pestä se ja vaihtaa päälle sitten vaikka seuraavalla kerralla!

En tajua, ne ovat LAPSEN vaatteita, eivät äidin. Jos vanhemmilla on yhteishuoltajuus ja lapsi oleskelee molemmissa paikoissa, niin eikö ole normaalia että tavaroitakin kuljeksii kahden "kodin" väliä?
No ei ihan tästä ole kyse meillä :( Isä siis ihan todellakin varastaa ne.
 
ymmärrän kyllä sun ketutuksen ja hyvä että nyt sit laitatkin lapset ryysyissä sinne, ettei tule houkutuksia pitää isällä vaatteita. MUTTA, ei kai nyt kukaan kuitenkaan lähe 2 myssystä rikosilmotusta tekemään? :eek: ei pahalla, mutta eiköhän tässäkin maassa poliiseilla ole hiukan tärkeempiä asioita ratkottavana....
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
ymmärrän kyllä sun ketutuksen ja hyvä että nyt sit laitatkin lapset ryysyissä sinne, ettei tule houkutuksia pitää isällä vaatteita. MUTTA, ei kai nyt kukaan kuitenkaan lähe 2 myssystä rikosilmotusta tekemään? :eek: ei pahalla, mutta eiköhän tässäkin maassa poliiseilla ole hiukan tärkeempiä asioita ratkottavana....
No ei se nyt ihan kestävä tilanne ole, että ap:n lapsilta viedään satojen eurojen edestä vaatteita...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
ymmärrän kyllä sun ketutuksen ja hyvä että nyt sit laitatkin lapset ryysyissä sinne, ettei tule houkutuksia pitää isällä vaatteita. MUTTA, ei kai nyt kukaan kuitenkaan lähe 2 myssystä rikosilmotusta tekemään? :eek: ei pahalla, mutta eiköhän tässäkin maassa poliiseilla ole hiukan tärkeempiä asioita ratkottavana....
kyllä vain tekisin ilmoituksen jos olisi tuollainen tilanne.

 
etä- ja lähiäiti
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
ymmärrän kyllä sun ketutuksen ja hyvä että nyt sit laitatkin lapset ryysyissä sinne, ettei tule houkutuksia pitää isällä vaatteita. MUTTA, ei kai nyt kukaan kuitenkaan lähe 2 myssystä rikosilmotusta tekemään? :eek: ei pahalla, mutta eiköhän tässäkin maassa poliiseilla ole hiukan tärkeempiä asioita ratkottavana....
kyllä vain tekisin ilmoituksen jos olisi tuollainen tilanne.
älkää hyvät ihmiset vaivatko poliisia tuollaisilla vähäpätöasioilla.. ja onhan etäisä elatusmaksullaan osallistunut vaatehankintoihin, eikös vaan? ymmärrän kyllä mummin lahjat, mut kai toinenkin mummi on jotain hankkinut? ja löytyihän ne ruskovillat sieltä isän luota..
keskustelemalla näistä asioista selvitään ilman viranomaisia. laiha sopu on parempi kuin lihava riita.. näin ihan lastenkin takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
:eek:

Siis minkälainen isä varastaa lapsiltaan?! Ja mitä se niillä vaatteilla tekee, myykö? Miksi haluaa, että omat lapset jotuvat elämään puutteessa (kun kerran nyysii ainokaiset vaatteet päältä?) Miehen on pakko olla mielenterveysongelmainen, enkä kyllä sellaiselle antaisi omia lapsiani.

Auttaisko sua sossula tässä?
Pakko peesata tuota, että tollanen isä on pakostikin jotenkin mielenterveysongelmainen, enkä kuunakullanvalkeana lapsiani sellaiselle antaisi.
 
Seera
Alkuperäinen kirjoittaja merianna harmaana:
aika erikoinen thaimaalaiseksi tuo nyksä, veljelläni on ollut peräti kaksikin thai-vaimoa (joista toisen kanssa yhä on) ja kumpikin on ollut sellainen että haluaa ostaa vaatteet uusina lapsilleen, ja ostaa paljon vaatteita, ja kierrättivät myös eteenpäin, ihan hyviä ja vähän pidettyjä vaatteita plus ovat antaneet mun tytöille lukuisia uusia sieltä tuotuja hörselömekkoja...
Näin on, en ainakaan ensimmaiseksi epailisi thaimaalaista puolisoa. Thaimaassa asuneena voin sanoa etta he ovat hyvin tarkkoja puhtaudesta eivatka missaan nimessa kayttaisi kaytettyja vaatteita, edes lapsillaan.

Joten luulen etta miehesi on tasta vastuussa. Taysin kelvoton mies tuntuu kylla olevan.
 

Yhteistyössä