Isän uusin

Enpä enää tiedä miten reagoida, isäni ilmoitti löytäneensä (taas) uuden naisen ja onpa menossa tämän kanssa kihloihin viikon päästä oikein kihlajaisten kera. Tosiasia on se, että isäni on äidistäni erottuaan (70-luvulla) seurustellut ja ollut kihloissa varmaan kymmenien naisten kanssa valehtelematta. En jaksa enää onnitella/iloita ja riemuita... vituttaa ja alan olla sillä kannalla, että jonkinmoinen sairaus kyseessä. Viddu. Mitä hittoa tässä enää voi tehdä????
 
Ehkä etsii niin innoissan onnea, että on valmis heittätymään heti. Sitten pettyy ja eroaa ja uus kierros alkaa.

Mutta ehkä se on hänen osa elämää. Ja ikinähän ei oikeesti tiedä milloin tärppää ;)
Yritä kestää ja yritä olla huomioimatta, tai sitten keskustelet isäsi kanssa naamatusten.
 
nih. Näit on näit ihmisiä, jotka hullaantuu siihen ihastumisen tunteeseen, mut kun siitä on selvitty ei jaksakaan sit arkea - ja varmaan toteaa, ettei se uus ollutkaan niin ihana.
Mä kans kyllä tunnen yhden tuon tapasen miehen, joka on seilannu avioliitosta toiseen: on ne jonkun vuoden aina kestäneet, mut mut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja miiru:
Runo korttiin:

" Paljon onnea, sylillisen verran
tässä sua isä onnitellaan - jälleen kerran,
Olkoon onnenne syvä,
kunnes löytyy taas onni uusi ja hyvä."

T. xx
Alan oikeasti olla tämän kannalla. Hei, mistä mä tiedän vaikka mulla olis jossain sisko-/velipuoliakin... olisko tässä sittenkin jotain positiivista?! B)
 

Yhteistyössä