Itsepuolustusohjeita naisille

vierailija
Ap:n tekemän ketjun perusteella.
Mun mielestä nainen joka pukeutuu nätisti, ei näytä huoralta.
Toki mä vähän järkytyn sisäisesti jos näen huoralta näyttävän taviksen hangessa, kukapa ei, mutta jos oisin mies, kävisin varmasti "lämmittämään". ;)
Sun kannattaisi varmaan kokeilla sitä maksullista, vaikuttaa nimittäin siltä, että sulla on paljon tarpeita tyydyttämättä :)
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Eihän kalu ja anus sortseista ulkona retkota? minihamosessa (tai missä hameessa tahansa) pilluun on suora väylä. Alushousut saa helposti sivuun, jos niitä edes alla on.
Raiskaavatko homot paljonkin kesämiehiä?
Sun logiikallasi naiset alkaa kohta raiskaa. Pyllyyn on suora väylä, kun housut retkottaa liian alhaalla. Sinne luiskahtaa helpolla nyrkki housunkauluksesta...
 
Ne se on vissi! Mutta muuten monissa maissa naiset pukeutuvat hieman naisellisemmin kuin Suomessa keskimäärin, mutta toisaalta muistan jo nuorena matkustellessani, että jonkin suurkaupungin rautatieasemalla oli hyvä pitää laukusta tiukasti kiinni ja joku kehotti pistämään korut pois näkyvistä. Kun siis nuorena likkana maailmaa silmät ymmyrkäisinä ihmettelin. :D

Hyvä nikki sulla muuten (y)
Matkustaessa oppii. En tiennyt esimerkiksi sitäkään, että huumekuriireilla on matkalaukussaan tietynlaisia tarroja. Tuli keräiltyä niitä maailmalta ja ihmettelin, kun poliisit alkoi seurata minua. Onneksi eräs kyseisen lafkan komisario sitten kerran asiaa valaisi ja silloin lähti tarrat matkalaukusta :)
 
Minkälainen ero on tavallisesti pukeutuvalla ja huoraksi pukeutalla?

Millaisia vaatteita käyttää tavallisesti pukeutuva ja huoralta pukeutuva?

Eihän me muuten tiedetä jos et esimerkkejä kerro.


Huoralta näyttäviä? Vai tavallisesti pukeutuvia?



 
vierailija
Matkustaessa oppii. En tiennyt esimerkiksi sitäkään, että huumekuriireilla on matkalaukussaan tietynlaisia tarroja. Tuli keräiltyä niitä maailmalta ja ihmettelin, kun poliisit alkoi seurata minua. Onneksi eräs kyseisen lafkan komisario sitten kerran asiaa valaisi ja silloin lähti tarrat matkalaukusta :)
Juu niin oppii, nimim. 15 vuotta ulkomailla viettänyt.

Ai kamala mikä kokemus sulla, onneksi sait ohjeistusta!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi
vierailija
Minkälainen ero on tavallisesti pukeutuvalla ja huoraksi pukeutalla?

Millaisia vaatteita käyttää tavallisesti pukeutuva ja huoralta pukeutuva?

Eihän me muuten tiedetä jos et esimerkkejä kerro.
No niinpä! Mäkin olen jo avannut garderoobin ja odotan tarkempia ohjeita, jotta tiedän, mitä vaatekappaleita voin jatkossa pitää ja mitkä kenties lahjoittaa maksulliselle naiselle (joo, mä pesen ne kyllä ensin!)
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
paras suojaus on ettei luota yhteenkään mieheen eikä lähde esim jatkoille baarista, ellei ole valmis siihen että seuraavana aamuna on haarat veressä ja pillu revitty.
Mulle on käynyt niin. Tämä vaalea kiltin näköinen mies työnsi kätnesä melkein kyynärpäätä myöten sisääni, tätä jatkui koko yö enkä päässyt pakenemaan ennen aamua.
 
mieskalentereissa on yläosattomia asfalttimiehiä, sillä viestitetään seksikkyyttä.
Mutta en mä koskaan ole nähnyt että miehet pukeutuisi noin jossain kaupassa. :D
Jos ne on ruokatunnilla niin voivat kulkeakin. Ilman paitaa olevia miehiä ainakin näkee kaupoissa ja teraseillakin. Jotain he sillä viestittävät jos kerran naisetkin viestittävät huoraksi pukeutumisellaan, mitä sitten lieneekään.
 
Eihän kalu ja anus sortseista ulkona retkota? minihamosessa (tai missä hameessa tahansa) pilluun on suora väylä. Alushousut saa helposti sivuun, jos niitä edes alla on.
Raiskaavatko homot paljonkin kesämiehiä?
Ei sekään silti sieltä hameesta näy vaikka suora väylä olis. Paitsi sitten jos on tosi lyhyt hame tai istuu haarat leväällään.

Kai tässä on ollut nyt kyse siitä "halun" heräämisestä raiskaamiseen ja vaatteilla on kuulemma iso syy siihen.

Mistä minä tiedän ketä homot raiskaavat. Tietynlainen vaatetus voi kais sitten homojakin "herätellä" kuten heteromiehiäkin jos nainen pukeutuu tietyllä tavalla.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
voittokkiisa
"Punainen risti, pommiryhmä ja kaupungin väki
Evakoivat ja raivaavat
ruumiita, kiviä, lasia pussiin
Jouluaattoo hautautuu
adventtikynttilöihin ja lumeen

Sanoo sanomalehdet,
emme ole turvassa enää
Ovat terroristit
joukkoomme soluttautuneet

Perheet asentavat kameroita,
turvalukkoja, hälytyslaitteet
Kellariin vuoraavat
teräslevyistä pommisuojan"

Jotenkin alko soimaan biisi päässä..

"Marssikaa siskot sekä tuhon veljet
Uuden uljaan maailman
veren maalaamilla raunioilla"

:D
 
vierailija
Kai tässä on ollut nyt kyse siitä "halun" heräämisestä raiskaamiseen ja vaatteilla on kuulemma iso syy siihen.

Mistä minä tiedän ketä homot raiskaavat. Tietynlainen vaatetus voi kais sitten homojakin "herätellä" kuten heteromiehiäkin jos nainen pukeutuu tietyllä tavalla.
Hyss hyss, ei sitä saa sanoa ettei kukaan loukkaannu. :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
vierailija
Jos ne on ruokatunnilla niin voivat kulkeakin. Ilman paitaa olevia miehiä ainakin näkee kaupoissa ja teraseillakin. Jotain he sillä viestittävät jos kerran naisetkin viestittävät huoraksi pukeutumisellaan, mitä sitten lieneekään.
Ai talvellakin? Huoran näkösiä näkee kesät talvet, yläosattomia miehiä vain kesähelteillä ja rehellisyyden nimessä on kysyttävä, kuka teistä pitää niistä puoliakaan himoittavina.
Jos kalu sojottaisi sen vatsan päällä, sehän olisi eri asia.
 

Yhteistyössä