IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onnittelut viivasta, Bridge! Jospa sun alkiot olisi vaan kiinnittyneet vähän hitaammin? Nempulalle kans peukut pystyssä! Pipa, I feel you, toi vaihe on kamala kun vaan pelko persiissä kuulostelee, soiko puhelin. Mut uskon että teidän pallurat on pärjäilleet lämpökaapissa hyvin :love:

Cerezahille piti vielä sanoa, et mitä olen näitä palstoja lukenut niin raskausoireet tuntuu kyllä olevan tosi yksilöllisiä. Jotkut on monta viikkoa raskaana tuntematta mitään ja toisilla oireet alkaa jo kiinnittymisestä. Toi rintojen arkuus on kuitenkin ihan hyvä merkki.

Täällä on kans yksi tissien puristelija. :LOL: Mullahan kipeytyi rinnat jo Pregnylistä, ja siitä lähtien ne on olleet tosi arat, aremmat kuin normikierroissa ennen kuukautisia. Toisaalta edellisessä IVF-hoidossa ei vastaavaa ollut, joten jännä että kroppa voi reagoida ihan samaan aineeseen eri tavoin eri kerroilla...
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Mulla on ollut rinnat ihan tosi kipeät ja turvoksissa viime viikosta lähtien, varmaan kp 9 alkaen, jolloin meni Gonal-F ja Cetrotide. Viimeinen hormonipistos, Ovitrelle, oli keskiviikkona, mutta vieläkin on tissit kipeät...
Jos en paremmin tietäisi, epäilisin jo olevan raskaana, normaalikierrossa mulla ei juuri rinnat kipuile. Myös hajuaisti on tavallista herkempi. Kummallisia noi hormonit.... o_O

Aloitin Lutinukset tänä aamuna ja toivon suunnattomasti, että sitä kohtalokasta puhelua Naistenklinikalta ei tule ja voin mennä siirtoon tänään klo 13.10. Inhottavaa, kun ei ole mitään tietoa hedelmöittymisestä tms, kun perjantaina oli punktio ja tietenkin ovat viikonlopun kiinni... Yksin jätetty meidän pallurat lämpökaappiin selviytymään koko viikonlopuksi... :eek:;)
Pidän sulle Pipa84 peukkuja! Mulla aika siirtoon 12.30 ja lääkäri soitti jo aamulla että kaks ois siirtoon kelpaavia. (Vähän kyllä jännittää oma siirtokunto kun maha on turvoksissa ja painoa on tullu 2-3kg lisää v-lopun aikana ja oik puoli vähän kipuilee.. mut luotan siihen että olis paljon kipeempi jos ois hyperi ja paino on vaan epäterveellisen v-lopun tulosta :D) Alkionkuoren avausta suositteli ja sanoin että ehdottomasti jos vaan yhtään parantaa mahiksia :)

Sormet ja varpaat ristissä myös Bridgelle! Mää oon kans ihan toivoton tissien puristelija :D
Roxanne mulla kans tissit kipeyty Pregnylistä ja varsinki nännit! Jotenki kiva tuntee raskausoireita vaikka ne ei todellisia olekaan :oops:

Onko kellään kokemusta tuosta alkiokuoren avauksesta, onko ollu apuja?
 
2 ultra takana ja saalis ilmeisen hyvä. Lievää hyperiä, mutta ei vielä paniikkia. Punktio Keskiviikkona ja alkionsiirto sitten perjantaille mikäli on jotain siirrettävää ja Hyperi ei pahene :whistle:

Onnea Pipa kyytiläisestä (y)
Paljonko sulla soluja tulossa arviolta? Mulla kans kakkosultra tänään. Punktio ohjelmassa perjantaina. Siirto maanantaina jos on jotain siirrettävää ja ylipäätään selviän punktiosta. Tänään kun käytiin kakkosultrassa niin aloin kyllä tosissaan jännätä tuota punktiota ja sen tuomia tuskia. Helppoja ei oo tulevat päivät siis kärsimystä odotellessa. No, eiköhän siitä selviä, ei oikein ole vaihtoehtoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Tänään hieman kohtukipuilua töissä rehkiessä, mutta verta ei tipan tippaa... Mä en vaan edes uskalla toivoa sitä plussaa huomiselle, kun se pettymys on sitten niiiin suuri, kun ei sitä sitten näykkään :(
Vatsaa turvottaa ihan niinku ennen menkkoja, rinnat ei ole vieläkään kipeytyneet... Välillä tuntuu siltä, että menkat alkaa ihan just nyt, mutta hetken päästä ei ole yhtään semmonen olo. Selkää jumittaa ja huippaa nopesti ylösnoustessa. Onneksi tää piina ja epätietoisuus päättyy huomenna. Oli tulos mikä tahansa...
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Ankkalinna # 9/12 #2. # vähän pco:ta/ kohtutulehdus/ ikä # 1.IVF/1PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2. IVF 5.PAS

Bridge # 5/15 #1. #matala AMH+ikä # 3. IVF/1PAS
Cerezah # 9/13 #1 #selittämätön, toinen tuuba mahd.viallinen #1.IVF
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 3.icsi
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 3.PAS
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo #1.IVF
Emmiina85 #2006 #1. #pco+mahd.vikaa johtimessa #1.IVF
epätoivoista yritystä #10/07 #1. # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
#4/14 #1. # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
#11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
ilo2010
#2012 #2. # pco/selittämätön # 2.IVF
Jenifer
#1/15 #1. # selittämätön/tuuba # 1.IVF
Juru27 #2013 # 1. # siittiöt # 2.ICSI
Kielon-kukka # 2013 #1.yht # endo,pco # 4.IVF/ICSI
Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF

Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#2.ICSI/1.PAS
mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Narana
#7/2014#1.# siittiöt?#1.IVF/ICSI
Nempula
#11/15 #1. # steri # 1.IVF/2.PAS
Nennalii
#2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/4.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nya # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/16 #1.yht #azoospermia #1.ICSI
Pirunpelto # 1/13 #1. # ikä + simpat # 1.ICSI
Plussamamma # 2014 #1.#selittämätön #1.IVF

Pupuska81 # 3/13 #1. # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 #1.# azoospermia+endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/12 # 1. # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI/1.PAS

Reuna # 2013 # 1. # pco,ovuloimattomuus ja simpat # 1.IVF
ronja81
# 2007 #2.# selittämätön # 3.IVF/3 PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 2.IVF/ICSI

Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF
Timjami77 # 7/13 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI/3.PAS
Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 1.IVF/1PAS
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco #2.IVF/1.PAS
vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
virvatulia # ? # 2. # siittiöt,pco # 1.ICSI/4.PAS
Yrittäjä J
# 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön # 1.IVF/ICSI/1.PAS


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Nempula 19.4. (3pv/5.4.)
Bridge 21.4 (2x3pv/7.4)
Roxanne 22.4.(2pv/8.4.)
Cerezah 22.4 (3pv/11.4)
Darni73 27.4 (5pv/16.4)
pipa84 29.4 (3pv/18.4)
narana85 2.5 (2x3pv/18.4)
Domi 2.5 (2pv/18.4)

Plussat 2016: :love:
Tammi:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS
Helmi:
JONPA77 1.IVF
Orapihlaja 1.IVF
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5. ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (3pv)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (2pv)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Kiela 1.ICSI/6PAS (4pv)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (6pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Mulla kyydissä 2 päivänen 2 soluinen sintti.. limis hyvännäköinen 12mm.. plaah.. jatkossakin (siis ellei nyt ihame tapahdu) kuulemma tod. näk tulee menopur kiertoa vähän buustaamaan.. Onnea matkaan kaikille uuden kyytiläisen saaneilla ja toki muillekkin piinailijoille. Nempula elä luovuta! Bridgellä kuulostaa lupaavalta! (y)
Pirtsin siirto kuulumisia odottelen, mutta tais olla se työvuoro sit siihen siirtoreissun perään.. toivottavasti sielläkin on mahassa matkustaja..
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne ja Darni73
narana, mulle on tehty kahteen alkioon biologin harkinnan mukaisesti alkiokuoren avaus, mut ne ei tärpänny. Plussanneessa passissa alkiokuori ei kuitenkaan ollut erityisen paksun näköinen (?) biologin mukaan joten ei "tarvinnut" tehdä. Joten mulla ei ollut ehkä vaikutusta sillä.
 
  • Tykkää
Reactions: narana85
Kaksi kyytiläistä sain matkaan :) huomenna kuulen myös minä että saadaanko kahdesta muusta pakastuskelpoisia vaiko ei. Kahdeksan soluisia oli siirretyt ja kuusi soluisia jotka jäi vielä odottelemaan "tuomiota". Mulle annettiin testipäiväksi 2.5. vaikka alkiot on saman ikäisiä kuin Pipalla o_O mutta enhän minä kyllä sinne asti malta oottaa :D
Onnea kyytiläisistä narana85! :love:

Mulla on verikoe perjantaina 29.4. mutta tuloksen saan vasta 5.2., jolloin saamme myös tietää mitä lopuille alkioille kävi. Aion kyllä testata kotona jo perjantaina ja/tai sunnuntaina (jolloin menkkojen pitäisi alkaa).

Mä vihaan odottamista :confused:
 
Onnea kyytiläisistä narana85! :love:

Mulla on verikoe perjantaina 29.4. mutta tuloksen saan vasta 5.2., jolloin saamme myös tietää mitä lopuille alkioille kävi. Aion kyllä testata kotona jo perjantaina ja/tai sunnuntaina (jolloin menkkojen pitäisi alkaa).

Mä vihaan odottamista :confused:
Kiitos :love: Aa okei :) Ohhoh, melko kauan joudutte odottamaan tietoa sitten muista alkioista :eek: Odottaminen tässä on kyllä ihan pahinta :rolleyes: mutta kyllä me plussataan! ;)
 
Negaa lykkäsi testi ja nyt alko vertakin tiputtelemaan. Arvon naiset, tää oli sitten tällä kertaa tässä :( nyt voi siis poistaa piinailijoista ja listoilta muutenkin, kun en vielä tiedä milloin jos koskaan taas näihin hommiin ryhdytään. Kyllä tästä selvitään... Plussatuulia teille muille.
 
Oon pahoillaan Nempula. Toivottavasti kuullaan vielä sinusta.
Taidan seurata perässä, viiva ei ole vahvistunut ja menkkaoloja. Kävin ostaan jo siteitä yms. Jos ei ole hyvä viiva huomenna, en mene verikokeeseen.
 
Iltapäivän testi tehty, tikusta tuli ihan keltainen, mutta viiva tuli näkyviin!!! Ehkä hitusen heikompi kuin eilen iltapäivällä, mutta näköjään myös kontrolliviivan intensivyys heittelee. Aamuinen oli ihan haamujen haamu. Testaus jatkuu, vaikka jo menkkaoireina mahakipu ja turvotus sekä PMS oireena ärtymys. Sori omanapaisuus.
 

Yhteistyössä