IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Siida kiitos vielä kauniista sanoistasi <3

Vilijonkka: haha :D mulle kävi kerran ihan samankaltaisesti, oli niin vahvat ovistuntemukset ja silleen ja en muka ikinä erehdy ja kappas mitään ollut ultrassa kun sinne vihdoin pääsi.... Toivotaan että letrot toimii (y)

Juuri plussanneet: vitsit että jännittää teidän kaikkien ultrat, menee jännityksessä nämä monta viikkoa toisten puolesta :ROFLMAO: Neuvolajutuista sen verran että meilläpäin näissä hoitoalkuisissa vasta varhaisultran jälkeen soitellaan neuvolaan kun on varmistettu että siellä joku on ja että se joku on vieläpä oikeassa paikassa. Kaikki on niin epävarmaa vielä tässä vaiheessa, varsinkin hoitoalkuisissa niin siksi suositus näin :)

Ai niin, ps. täällä kp1... pitkstä aikaa kp1 millä ei ole mitään merkitystä kun pakkanen tyhjä eikä tästä kierrosta vielä uuteen punktioonkaan pääse. Onpas siis tylsä kp1 :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
En mä ainakaa ottanu sitä pahalla! :) no siis julkisella menee joo kuulemma noin, mutta kun tänään kävin julkisella verikokeissa niin ne oli sitä mieltä että mun pitää ite hoitaa nää asiat.. että jos olisin ollut julkisella hoidossa ni ei kuulemma itse tarvi hoitaa mitään ultra aikoja yms juttuja ne kuulemma hoituu polin kautta, ni kaippa se on huomenna soitettava ja kysyttävä :)
 
Ihan ensin: Hurjan paljon onnea Toive* ja Adelmiina! Ja pahoittelut AJ!

Täällä loppui piinailu tähän eli ei tarvitse ylihuomenna testailla. Useamman päivän kestänyt palelu ja pienesti flunssainen olo sai jo hiukan haaveilemaan, tänään yltynyt päänsärkykään ei säikäyttänyt, koska plussatessakin sain migreenin - vaan nyt on valkkarin seassa väriä. Ihan armottomasti ketuttaa ja myöhemmin illalla varmaan myös itkettää, viimeistään kun pitää miehelle kertoa ettei isänpäivä ole tänäkään vuonna iloinen päivä.

Toinen ja viimeinen pas sitten parin viikon päästä, jos ovis löytyy. Vaan eipä ole suuria luuloja siitäkään. En vaan usko, että meille plussia tulisi enempää kuin kerran kolmesta yrityksestä. Eipä sitä itkua sitten tämän kauempaa tarvinnut odotella...

Parempaa onnea muille piinailijoille :)
 
Oi, täällähän on hienoja uutisia! Paljon onnea hyvistä verikoetuloksista, Adelmiina ja Toive! :love: Mä kuule vähän luulen että sulla on Toive kaksi kyytiläistä, kun noin korkea on jo arvo. :sneaky: Kovasti jännäilen täällä puolestanne tulevia ultrakuulumisia, kuten myös Yrittäjän ja Loven puolesta. :)

Vilijonkka, harmi että ovis antaa odottaa itseään, mutta kyllä se sieltä vielä tulee! Mulla ainakin nää hoidot on sekoittaneet omaa kiertoa niin, että ovikset tulee vähän milloin sattuu, yleensä reippaasti myöhemmin kuin mitä normaalisti.

Xienna, pahoittelut ja halaus.
 
Xienna: Pahoittelut sinulle ja jaksamista seuraavaan koitokseen...

Hienoja lukemia kaikilla verikokeissa käyneillä - onnittelut! Olisko Toiveella kaksi kyydissä? :love:


Oma napa: Naiset rakkaat. Jos olen pistänyt Ovitrellen ja Gonapeptylin 26.10. ja vielä toisen Gonapeptylin 3.11. (viime torstaina), näkyykö joku noista vieläkin mahdollisesti testissä..? Ihan ihmeellistä nimittäin, tein eilen illalla testin (pp 5 vasta!) ja testiin piirtyi vaaleanpunainen viiva. Hento, mutta täysin nähtävissä. En edes miehelleni uskaltanut sanoa, koska tässä on pakko olla joku koira haudattuna. Meillä siis sunnuntaina oikea testipäivä vasta...
 
ON: tänään pp 13 kävin verikokeessa, tulos oli 248. 220 oli minimi, mutta ultraa varatessa klinikalla rauhottelivat, että voi olla ihan huoletta kuhan se ei oo sen minimin alle.. mut silti mietin ku yrittäjällä oli samoilla päivillä yli 500.. hmmm. no ehkä turha murehtia etukäteen, tulee mitä tulee vastaa se on otettava (y) pitäis vissii neuvolaanki soittaa.. en oo sitäkää sen enempää tutkinu, koska vieläkää en usko tätä todeks :LOL:
Mullahan oli pp14 315, eli vain vähän enemmän kuin sinulla jo päivää aikaisemmin. Kaikki oli ultrassa kunnossa, hyvin vahvasykkeinen alkio kyydissä. :)
 
Hei taas kaikki! Ihanaa että täällä on ollut onnistumisia! (y) toivottavasti kaikki piinailijat pääsevät kahta viivaa ihailemaan.:) Ja todella suuret pahoittelut negoista.:unsure:

Työnnän varpaani taas hitaasti tänne puolen.. kaksi päivää olen nyt vuotanut. Tissikipu hävinnyt lähes kokonaan ja pientä menkkakipuilua ollut. Usko kyllä mennyt totaalisesti että siellä nyt jotain vielä olisi. Tänään vielä soittelen neuvolaan mitä teen ja aamulla sitten polille. :cry:
 
Love, voi ei, olen pahoillani. :cry: Toivottavasti nyt pääsisit pian tutkimuksiin, jotta saataisiin selvyys raastavaan epätietoisuuteen. Kovasti pidän peukkuja, että kaikki olisi sittenkin hyvin.

Sphinx
, huikeeta! Mulla ainakin on se käsitys, että Ovitrelle näkyisi vaan n. 10 päivää testissä eikä Gonapeptyl kai ollenkaan (korjatkaa toki, jos olen väärässä). Joten varovaiset onnittelut voinee jo esittää! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Sphinx
Olipa ikäviä kuulumisia love- :(

Omaa napaa: Pikkasen alkaa jo jännittää. Digi näytti hymynaamaa sunnuntaina ja tänään on alkio otettu sulamaan. Huomenna sitten siirtoon, jos ei mitään kuulu. Toivottavasti olisi oikein sitkeä kaveri tulossa kyytiin.
 
Gonapeptylin ei pitäisi vaikuttaa r-testeihin ollenkaan :) voi Sphinx mä niin toivon että viiva pysyy ja lähtee vahvistumaan! (y)

Roxanne kiitos :( ja mitäänhän ei tehdä. :cry: odotellaan, odotellaa, katsellaan ja toivotaan että vuoto lakkaa. Nämä oli sairaanhoitajan sanat puhelimessa. Vähän kaukaa haetulta tuntuu ajatus että vain toinen olisi vuotanut pois, mutta katsellaan.

KuuBe onnea hymynaamasta ja tsemppiä siirtoon! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Sphinx
love- Ei kai siinä nyt noin voi käydä :( Mitä testit sanoo, niin kauan ku näkyy viivaa, siellä voi kuitenkin jotain tapahtua. Mee herkästi näytille jos tuo epävarma tilanne jatkuu...jos se on väärään paikkaan kiinnittynyt, ettei kovin pitkälle siellä pääsis kehittymään. Voimia kovasti❤

Xienna: Sielläkin pettymys, voimia! On tää niin rajallista, tämä onnistuminen, tai sitten jos useampi onnistuu, niin osa pistetään palaamaan takaisin :(

Sphinx: Kyllähän se ovitrelle sieltä on kaiken järjen mukaan häipynyt jo ja gonapeptyl ei testissä näy. Eli mitä jää jäljelle :) varovaiset onnittelut!
Ihanaa ja toivoa antavaa meille jokaiselle!

Onnea kaikille eri vaiheisiin!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: love- ja Sphinx
love :( eikä!! Jospa se on vain toinen alkioista joka nyt vuotaa pois. Vielä haluaisin toivoa, että kaikki olis hyvin. Tosin ymmärrän tunteen, sillä itse en kahden km:n jälkeen voisi kuvitella vuodon olevan vaaratonta, vaikka niin monella niitä on.

xienna pahoittelut negasta.

sphinx voi kunpa, pidän peukkuja (y).

kuuBe tsemppiä siirtoon, pian pääset piinailemaan.

Mua edelleen ihmetyttää kuinka lankaan meninkin oviksen suhteen. Reilut 32 vuotta olen yrittänyt opetella kroppaa ja sen toimintaa. On vaan todettava, että tämä kroppa ei ole ennustettava, varsinkaan jos vähänkin lääkkeitä sekottamassa. Pari päivää sitten just manasin kuinka paljon viivästykset ärsyttää ja nyt ihan rikki tästä yhdestä viikostakin. Ehkä kuitenkin enemmän pelkään ettei siirtoa tehdä tässä kierrossa.
En tiedä missä se viikonlopun levollinen mieli on... :whistle:. Hautautui varmaan lumen alle.
 
  • Tykkää
Reactions: love-
Xienna:suuret pahoittelut täältäkin ja voimia pettymymyksen käsittelyyn.

Love-: voi ei :( tuo kuulostaa kovasti tutulta omaan korvaani miten mulla meni juuri syyskuussa plussaamisen päätyttyä keskenmenoon mutta josko see tosiaan vaan olisi se toinen kun sulle kaksi siirrettiin ja josko se toinen olisikin lujaa kiinni! Pidän peukkuja!
 
  • Tykkää
Reactions: love-
Sphinx viivaa viivaa :love: onnea!! :love:

AdeliinaJosefiina ja Vilijonkka_ kiitos. pelottaa kyllä hurjasti. Tää epätietoisuus on varmaan pahinta :(

Siida vielä siellä jotain haamua näkyy.. pitää käydää lisää pc:n testejä hakemassa. Ei oo ylläri yhtään jälellä :D jouduin tänä aamuna uittaa onestepin. Huomenna yrittää soitella uudellee polille ottaisko ne sinne, neuvola ei ainakaan minua huolinut (sinne olisi siis lyhyempi matka ja paremmin aikoja saatavilla).. :unsure:

Edit: vuoto enää tuhrua :)
 
Viimeksi muokattu:
Ihan selvät viivat näkyy Sphinx (y)

Josko love-:lla kuitenkin väärä hälytys ja vuotokin loppuisi kokonaan. Kovasti toivon, että vielä hyvin käy!

Tähän mennessä ei ole puhelua tullut ja kolmen tunnin päästä pitäisi jo lähteä siirtoon, joten josko se kyytiläinen siellä olisi voimissaan :)
 
KuuBe: Voi ihanuus, saat ihan kohta kyytiläisen. Onnea matkaan❤

Tuo jenkkilässä tapahtuva vallanvaihto on kyllä hämmentävää ja pelottavaa. Kieltämättä sitä paljon miettii, että minkälaiseen maailmaan olemassa oleva lapsi/jos vielä joskus toinen, joutuvatkaan. Eikai se auta ku toivoa parasta ja luottaa ihmisten inhimillisyyteen....jos sitä rippunen vielä jostain löytyis.

love- Jos oot one steppiin viivan saanu, niin ihan taatusti siellä jotain tapahtuu. Ne ei oo edes kovin herkkiä testejä. Voi kun kaikki olisikin hyvin. Itse tiedän, että minulla vaaleat viivat merkkaa pelkkää pahaa, mutta kun kyse on sinusta ja ensimmäisestä raskaudesta, ei asioita voi verrata ja jokaisen keho erittää hcg:tä virtsaan omalla tahdilla. Verikoe sen todellisen pitoisuuden vasta kertoo. Viiva kertoo sen, että raskaana oot, kunnes toisin todistetaan. Isosti toivoa lähetän!!

Sphinx: Sulla on ihana viiva ja missä sitten noita viivoja saa hehkuttaa, jos ei täälläkään sais...todellakin oon sitä mieltä, että kuvia niin monta kun itsestä hyvältä tuntuu. Sehän on jokaisen valittavissa, haluaako katsoa. Alussa sitä ei voi kenellekkään muulle kertoa, tai ei sitä uskalla. Tämä on ainoa paikka mihin sen innostuksen asiasta saa purkaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sphinx
Jökittääkö muilla tää sivu?? Mulla joka kerta kun tuun koneella tänne. Nytkin meni koko kone jumiin. Puhelimella pääsen hyvin mutta huono selata/vastata.
Mietin johtuuko se noista sivumääristä (yli 400??) eli auttaisiko se jos tekee uuden aloituksen? Tyhmänä kysyn.. outoa vaan että tää on ainut sivu missä mun kone jökkää, muuten toimii ihan perfect aina :)


Sphinx: mulla näky pregnyl vielä pp6 juuri tuollaisena hailuna, mutta en tosta ovitrellestä sitten tiiä kun en sitä oo käyttänyt :D gonapeptyl ei näy raskaustestiä kuten muut viisaammat täällä jo vastanneetkin :) mä en tiiä onko esim just pp5-6 mahdollista näkyä vielä mitään oikeeta, kun miettii että jos alkio kiinnittyy 1-4 päivää siirron jälkeen niin aika nopeasti kehon pitäis erittää niin suuri määrä hcg:ta että testissä näkyy. Mutta voihan se olla, ei kai se mahdotonta oo :) tsemppiä siis sinne!
 
Oooo, sphinx: mun mielestä hienot viivat <3 ja vahvistumistakin näkyvissä! Uskon kyllä, et on sitä itseään, mä sain ekan haamun blasto-raskaudessa pp4 (siinä kävi sitten myöhemmin huonosti kylläkin). Voi siis alkaa nopeastikin näkymään. Toivotaan huomiselle taas vahvennusta viivalle!
 
  • Tykkää
Reactions: Sphinx
Nyt pelkkää omaanapaa... Tuli soitto, ja kuudestatoista solusta kymmenen hedelmöittynyt, mutta vain kaksi saatu pakkaseen. Kyllähän tää nyt vähän mielen pisti matalaksi.:( Kuulemma mun alkiot jotenkin outoja... sen enempää ei sanonut että miten. Plääh :(
 

Yhteistyössä