JE SUIS FORSSA!!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minäkin olen Forssasta kotoisin ja tuntuu todella lämpimältä että edes joku taho välittää meistä.
Tuttuni poikaa oli jahdattu rautaputki kädessä kun hän oli kavereineen mennyt rauhassa vastustamaan maahanmuuttajia (ulos) koska he olivat hakanneet heidän 15 vuotiaan kaverinsa.
Tässä ei enää ole mistään rasismista kyse ja maahanmuuttokriittisyys ei ole rasismia, voit olla rauhassa sen suhteen.
Sitä paitsi ainahan voit mennä hakkaamaan paikalliseen vokkiin maahanmuuttajien kaveriksi seuraavan ihmisen, jos tunnet noin suurta lämpöä ja rakkautta tekijöitä kohtaan.
Tämä! Forssan tapauksessa ei ollut kyse rasismista, vaan siitä, että maahanmuuttajat olivat pahoinpidelleet 15 vuotiaan pojan. Siis AIKUISET MIEHET! Samoin nämä aikuiset miehet seuraavana päivänä kävivät astaloiden kanssa teinipoikien kimppuun. Olivat valmiina kättä pidemmän kanssa heitä odottelemassa väijyssä. Tästä todistusaineistoa eräältä videolta, jonka on ihan turvapaikanhakija itse kuvannut. Toiminta oli pelottavan sotilaallista!

Aivan samalla tavalla, jos kuka tahansa aikuinen miesporukka missä tahansa Suomea olisi hakannut tuon ikäisen lapsen, ja käyttäytynyt yllä mainitulla tavalla, olisi aivan varmasti siitä noussut melkoinen älämöly.
 
vierailija
No olipa hauskaa, mä en näe tässä mitään hauskaa. Lakkasin kirjoittamasta nimim. kokonaan sen jälkeen kun ko. henkilö väitti mun olevan joka kirjoituksen takana etusivulla jne. ja muka perusteli sen IP numerollani.
Ensinnäkin en todellakaan ole spämmännyt vielä ikinä täällä etusivua täyteen omilla jutuillani, toisekseen en vastaile itselleni ja kolmanneksi sama IP voi olla useammallakin ihmisellä (mulla on oma kone joskus ilmoitellut että on ollut sama IP numero jopa samassa taloudessa olevan toisen koneen kanssa).
 
No olipa hauskaa, mä en näe tässä mitään hauskaa. Lakkasin kirjoittamasta nimim. kokonaan sen jälkeen kun ko. henkilö väitti mun olevan joka kirjoituksen takana etusivulla jne. ja muka perusteli sen IP numerollani.
Ensinnäkin en todellakaan ole spämmännyt vielä ikinä täällä etusivua täyteen omilla jutuillani, toisekseen en vastaile itselleni ja kolmanneksi sama IP voi olla useammallakin ihmisellä (mulla on oma kone joskus ilmoitellut että on ollut sama IP numero jopa samassa taloudessa olevan toisen koneen kanssa).
:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
vierailija
tais olla yhtä aito yp niinkun tuomittu valelääkäri ?
Saattoi olla, mutta outoa on se että seuraavana iltana joku peräänkuulutti erästä nimim. nikillä ja pyysi poistamaan jonkun provoilijan keskustelun jostain toisesta keskustelusta. Laskin sitten 1+1 ja päätin liittyä monen muun harmailijan joukkoon, eihän täällä enää kannata kirjoitella nikillä :p
 
vierailija
Lopeta toisten feikkaus ennenkuin alat nimittelemään toisia.
ap.
Miten musta tuntuu että sä olet tällä palstalla eräs jonka tiedän ja olet myös yp joka luulee tietävänsä kirjoittajista enemmän kuin oikeasti tietää?
Luin vaan kerran erään viestin täällä joka oli osoitettu eräälle jäsenelle ja häntä pyydettiin nimim. muokkailemaan kirjoitettuja tekstejä jne...kai tiedät mikä tehtäviisi kuuluu ypnä ja mikä ei? ai et vai? No mitä jos ottaisit siitä asiasta selvää ennenkuin alat haukkumaan ketään täältä huijariksi?
Anteeksi mitä? Pieleen meni arvauksesi. Suo anteeksi, mutta vaikutat hieman vainoharhaiselta.
 
No sun yleissivityksen tasohan nyt tiedetään...Luetko koskaan mitään muuta kuin tätä sontapalstaa? Suosittelen ottamaan päivttäiseksi rutiiniksi uutiset ja maailman tapahtumat. Englanninkielellä löytää luotettavampaa ja puolueettomampaa uutisointia. Jos Lontoon murre ei taivu, niin osannet käyttää google-kääntäjää.
Toki luen uutiset jokaikinen päivä.

Ja on maahanmuuttoa vastustavien vika, ettei voisi vähempää asiaa koskevat uutiset enää kiinostaa. Sujuvasti ohitan ne. Ja tulen ohittamaan tulevaisuudessakin.

Mitäs melusitte jo ennen kuin mitään tapahtui niin että alkoi kyllästyttää.
 
vierailija
Toki luen uutiset jokaikinen päivä.

Ja on maahanmuuttoa vastustavien vika, ettei voisi vähempää asiaa koskevat uutiset enää kiinostaa. Sujuvasti ohitan ne. Ja tulen ohittamaan tulevaisuudessakin.

Mitäs melusitte jo ennen kuin mitään tapahtui niin että alkoi kyllästyttää.
Mä en edes tiedä mistä aloittaa mutta koetan :eek:

''Ja on maahanmuuttoa vastustavien vika, ettei voisi vähempää asiaa koskevat uutiset enää kiinostaa.''
Eli kannatat siis rajat auki politiikkaa? Kai ymmärrät että on olemassa maahanmuuttokriittisiä jotka vastustavat nykypolitiikkaa ei rasistisella aatteella? Vai niputatko todella kaikki maahanmuuttoa vastustavat samaan nippuun olivat he sitten rasisteja tai eivät? Siihen on ollut syy miksi maahanmuuttoa on vastustettu, toisille se on rasismi mutta monelle muulle se on ne ongelmat mitä eri kulttuurien sekoittamiset keskenään ovat tuoneet tullessaan (katsoo pelkästään eurooppaa ja sitten suuntaa katseet vaikka esim. Forssaan niin tajuaa mistä puhutaan).
Se mikä Forssassa tapahtui oli vain alkusoittoa koska nythän ihmisten kynnys alkaa puolustamaan omiaan on madaltunut. Eihän se varmaan sullekaan käy päinsä että tänne tullaan pyytämään (tai vaatimaan) apua ja sitten syyllistytään mm. teinien pahoinpitelyyn, eihän?
''Sujuvasti ohitan ne. Ja tulen ohittamaan tulevaisuudessakin.''
Ei tainnut ohitus nyt ainakaan onnistua?
''Mitäs melusitte jo ennen kuin mitään tapahtui niin että alkoi kyllästyttää.''
Siis tämä lause oikeesti pistää vihaksi??? Mitäs olisit sanonut jos kukaan ei olis älähtänyt ENNENKUIN _mitään_ kerkesi tapahtumaan?? Olisitko sitten syyttänyt siitä ettei sua varoitettu tarpeeksi ennen???? Eli mikään ei ole sulle hyvä? Ei VAROITUKSET jotka muuten kaikuivat kuuroille korville ja joille naurettiin, eikä se että oltais oltu hiljaa? Ottaahan se toki koville huomata että EHKÄPÄ maahanmuuttokriittiset näkivätkin sen mikä oli tulossa paremmin ja ainakin yrittivät varoittaa muita.
 
Jatkakaa toki.

Mitä useampi aloitus, sitä vähemmän kiinnostaa.

Jotenkin alkaa tuntua, ettei kunnon satsi tummempaa verta tekisi suomalaisrodulle lainkaan pahaa. Takapajuinen ja vähemmän älykäs kun tuntuu kuvaavan useaa suunaukojaa.
 
vierailija
Jatkakaa toki.

Mitä useampi aloitus, sitä vähemmän kiinnostaa.

Jotenkin alkaa tuntua, ettei kunnon satsi tummempaa verta tekisi suomalaisrodulle lainkaan pahaa. Takapajuinen ja vähemmän älykäs kun tuntuu kuvaavan useaa suunaukojaa.
Huh huh mitä tekstiä! Miten voit ajatella noin? Haukut omaa kansaasi noin ilkeästi! Ja et taida olla ihan kartalla maailman asioista, sillä suurin osa tummista kansanryhmistä asuu kehitysmaissa tai niihin verrattavissa oloissa, se ei tietääkseni kerro kovinkaan älykkäästä tasosta! Sivistysmaissa, kuten esim.Suomessa, taitaa älykkyytemme olla noihin tummiin kanssaihmisiin himppasen korkeampaa kuitenkin. Jos jossakin on takapajuista ja tyhmiä suunaukojia, niin suuntaapa katseesi Afrikan ja Lähi-Idän suuntaan.
 
vierailija
Jatkakaa toki.

Mitä useampi aloitus, sitä vähemmän kiinnostaa.

Jotenkin alkaa tuntua, ettei kunnon satsi tummempaa verta tekisi suomalaisrodulle lainkaan pahaa. Takapajuinen ja vähemmän älykäs kun tuntuu kuvaavan useaa suunaukojaa.
Just just, sähän voit kuule menä johonkin lähi vokkiin ja etsiä itselles sitten se mies joka jatkais sun sukua tummemmalla verellä kun tuo kerran on niin ihana ajatus. Toivottavasti kukaan jonka tytär tai joku joka on itse raiskattu ''tummanveren omaavien viisaiden kunniakansalaiden'' taholta ei lue tuota mitä juuri kirjoitit. Ihan oikeesti, hävettää sun puolestas.
Juuri sinun kaltaiset suvaitsevaiset ovat se taho joka jakaa tätä maata kahtia.
 
vierailija
Jatkakaa toki.

Mitä useampi aloitus, sitä vähemmän kiinnostaa.

Jotenkin alkaa tuntua, ettei kunnon satsi tummempaa verta tekisi suomalaisrodulle lainkaan pahaa. Takapajuinen ja vähemmän älykäs kun tuntuu kuvaavan useaa suunaukojaa.
Ja tämänkin keskustelun kuitenkin avasit, ja tulit laukomaan typeriä kommentteja. Suosittelen lämpimästi vaihtamaan toiselle foorumille, niin ei toisten puheet ala niin pahasti ärsyttämään ;)
 
vierailija
Ja tämänkin keskustelun kuitenkin avasit, ja tulit laukomaan typeriä kommentteja. Suosittelen lämpimästi vaihtamaan toiselle foorumille, niin ei toisten puheet ala niin pahasti ärsyttämään ;)
Samaa ihmettelin, miksi edes mainostaa kovaan ääneen ettei aihe kiinnosta ja kuinka hän ohittaa nämä jutut ja kuitenkin kommentoi eli suinkaan ohittele näitä aiheita. No onneks näillä aiheilla tavoittaa edes joskus niitäkin joita asia huolestuttaa.
 
vierailija
Kyllä nämä meuhkaajat täällä ovat selvästi yhteiskunnan heikompilahjaisia. Hassua, että haukkuvat ihmisiä, kun ovat itse käyneet vain elämäm koulun :D
Kyllä mä olen ihan terveydenoppialalla ja siihen oppini saanut muualta kuin elämästä itsestään, sitä paitsi aika halventavaa kirjoittaa noin kun on oikeasti niitäkin jotka ovat todellakin oppinsa saaneet elämän kovasta koulusta.
 
vierailija
Kyllä mä olen ihan terveydenoppialalla ja siihen oppini saanut muualta kuin elämästä itsestään, sitä paitsi aika halventavaa kirjoittaa noin kun on oikeasti niitäkin jotka ovat todellakin oppinsa saaneet elämän kovasta koulusta.
Niin metsä vastaa jne..

Sitä paitsi tuollaista kuvausta itsestä on typerää käyttää.. Kaikki käyvät elämässään läpi enemmän tai vähemmän koulun. Jotkut kouluttautumattomat typerästi korostavat sitä, että heillä olisi ollut jotenkin rankempaa kuin muilla, kun tosiasiassa on kyse siitä, ettei ole viitsitty käydä kouluja.

Tiedän ihmisiä, joilla on ollut rankka tausta, mutta ovat silti ottaneet elämän haltuunsa tehneet jotakin järkevää sen sijaan, että valittaisivat päivät pääksytysten nettipalstoilla ja syyttämässä JA haukkumassa muita, tekemättä itse asioiden parantamiseksi jotakin.
 
vierailija
Tämä! Forssan tapauksessa ei ollut kyse rasismista, vaan siitä, että maahanmuuttajat olivat pahoinpidelleet 15 vuotiaan pojan. Siis AIKUISET MIEHET! Samoin nämä aikuiset miehet seuraavana päivänä kävivät astaloiden kanssa teinipoikien kimppuun. Olivat valmiina kättä pidemmän kanssa heitä odottelemassa väijyssä. Tästä todistusaineistoa eräältä videolta, jonka on ihan turvapaikanhakija itse kuvannut. Toiminta oli pelottavan sotilaallista!

Aivan samalla tavalla, jos kuka tahansa aikuinen miesporukka missä tahansa Suomea olisi hakannut tuon ikäisen lapsen, ja käyttäytynyt yllä mainitulla tavalla, olisi aivan varmasti siitä noussut melkoinen älämöly.
Totta, muistan pari tapausta, jossa aikuinen on käynyt teiniin kiinni ja siitä on noussut iso haloo. Nyt koko kerrostalollinen aikuisia sotilastaustaisia miehiä hyökkää pienen lapsijoukon kimppuun metalliputkilla hakaten ja ajaen takaa vaikka kuinka kauas, kun aseettomat lapset pakenevat. Mitä tekee media ja poliisi? Eivät ainakaan tuomitse matuja. Todella pöyristyttävää.
 
vierailija
Toki luen uutiset jokaikinen päivä.

Ja on maahanmuuttoa vastustavien vika, ettei voisi vähempää asiaa koskevat uutiset enää kiinostaa. Sujuvasti ohitan ne. Ja tulen ohittamaan tulevaisuudessakin.

Mitäs melusitte jo ennen kuin mitään tapahtui niin että alkoi kyllästyttää.
Maahanmuuttokriittiset 'meluavat' siksi, että vielä olisi mahdollista välttää sama kohtalo kuin muilla Euroopan mailla on ollut matujen kanssa. Mitä järkeä on hypätä kaivoon muiden perässä, kun kerran tuholta olisi mahdollista välttyä? Kaltaisesi kyllästyjät voivat muuttaa vaikkapa Lähi-Itään, jos ei ole merkitystä, kuinka turvattomassa ja tasa-arvottomassa maassa haluavat elää.
 

Yhteistyössä