Jippii, enää ei tartte ite vatkata kermaa ja rahkaa sekaisin, sitä saa nyt purkista!

  • Viestiketjun aloittaja Jonna_Äiti harmaana
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Onhan tuo vähän uusavuttomuutta, mutta mä tykkään tehdä pienemmän määrän rahkaa. Silloin rahka- ja kermapurkista erikseen tulee meille iso annos, tuosta tulee sopiva
 
Kyllä vaan on kaneli-sokeria valmiina ja jossain vaiheessahan eines hyllystä löyty valmiiksi kuutioitua sinistä hk:n lenkkiä, sillon piti hetki kauhistella hyllyllä että eikö oikeesti ihmiset kehtaa enää palotella ite makkaraakaan, mutta sen stoori tais ONNEKSI olla lyhyt kun ei ole pitkiin aikoihin näkynyt
 
  • Tykkää
Reactions: mamatsu
Valmiiksi kuutioidut makkarat ja viipaloidut leivät ja juustot ovat kovin käteviä esim reumaatikoille tai vanhuksille joilla ei kädet toimikaan niin kuin terveellä palstamammalla.
Rahkan ja kerman valmis sekoitus säästää aikaa ja tosiaan ei tarvii ostaa ja tehdä liikaa.
Miten se muilta on pois vaikka kaupassa myytäisiin valmiiksi pureskeltuina ruoat? Ei niitä pakko silti ostaa ole mutta monelle voivat tuoda suuren avun arkeen.
 
"hop"
Vanhukset, liikuntarajoitteiset tai muuten vähävoimaiset varmaan arvostavat valmiiksi pilkottuja tuotteita, mutta minun näkökulmastani ne ovat kauhistus jo hintansa puolesta.

Joskus mua huvitti lettutaikinajauhe, johon piti lisätä vain maito, kun mun mielestä lettutaikinakaan ei ole sieltä hankalimmasta päästä itse tehden. Olisin ymmärtänyt sen paremmin, jos siihen olisi pitänyt lisätä vain vettä ja siinä olisi itsessään ollut mukana maitojauhe, retkellehän se olisi ollut kätevä mukaan.
 
Khimaira
Valmiiksi kuutioidut makkarat ja viipaloidut leivät ja juustot ovat kovin käteviä esim reumaatikoille tai vanhuksille joilla ei kädet toimikaan niin kuin terveellä palstamammalla.
Rahkan ja kerman valmis sekoitus säästää aikaa ja tosiaan ei tarvii ostaa ja tehdä liikaa.
Miten se muilta on pois vaikka kaupassa myytäisiin valmiiksi pureskeltuina ruoat? Ei niitä pakko silti ostaa ole mutta monelle voivat tuoda suuren avun arkeen.
Mä ainakin ymmmärrän noiden tuotteiden idean juuri tiettyjen käyttäjäryhmien tuotteena ja onhan niitä puolivalmiita tuotteita pakastimessakin mitä moni käyttää :)
 
Mxlcv
[QUOTE="hop";26009652]Vanhukset, liikuntarajoitteiset tai muuten vähävoimaiset varmaan arvostavat valmiiksi pilkottuja tuotteita, mutta minun näkökulmastani ne ovat kauhistus jo hintansa puolesta.

Joskus mua huvitti lettutaikinajauhe, johon piti lisätä vain maito, kun mun mielestä lettutaikinakaan ei ole sieltä hankalimmasta päästä itse tehden. Olisin ymmärtänyt sen paremmin, jos siihen olisi pitänyt lisätä vain vettä ja siinä olisi itsessään ollut mukana maitojauhe, retkellehän se olisi ollut kätevä mukaan.[/QUOTE]


Joo ja hinta ihan uskomaton. Sit ois kätevä jos lisättäi vesi, usein on maito just loppu ni ois kätsy hätävara :)
 
Jonna_Äiti harmaana
Joo, varmasti sairaille ihan ok mutta kyllä tämä reumaatikko leikkaa juuston itse ja vakavammin sairaammatkin siihen pystyy, on nimittäin olemassa APUVÄLINEITÄ.
 
Mdöhäv
Ja miten nää valmiskastikkeet on yhtään sen helpompia? Esim currykastike? Lisää vain maito ja vatkaa hyvin, samassa ajassa oot heittänyt pannulle rasvan, jauhot, maidon ja curryn.
 
no onhan noita
[QUOTE="mimmi";26009682]No mä en nyt oikein ymmärtänyt mitä hupaisaa noissa on ?[/QUOTE]

Ihan sama kuin siinä rahka valkoisessakin tai kaneli-sokerissa. Kaikkia voi tehdä itse ja todella helposti, ei tarvitse valmiina ostaa.
 
"kolmen äiti"
Minusta kaikille noille tuotteille on aikansa ja paikkansa:

Jos teen rahkajälkiruokaa koko perheelle, niin varmasti ostan erikseen rahkan ja kerman ja vatkaan ja teen. Mutta joskus haluan rahkaa jälkiruoaksi töissä. Silloin tuo valmispurkki on aika helppo ratkaisu.

Tai valmiit juustoviipaleet on aika helppoja ottaa mukaan retkelle, samoin kuin esim pillimehut. Ei kai kukaan niitä tavallisena arkena kotona syö tai juo.
 

Yhteistyössä