Join pullon siideriä ja vasta sen jälkeen muistin, että olen raskaana! Mitäs nyt?

  • Viestiketjun aloittaja "rilla"
  • Ensimmäinen viesti
Rv25
Haittaa tai ei juotu mikä juotu ja sille ei enää mitään voi. Kuten moni on sanonut niin tuskin on vielä haittaa jos olet noin aikaisilla viikoilla, sillä alkio saa ravinnon ruskuaispussista. Toisekseen pieni 0,33l siideri ei vielä muutenkaan veren alkoholipitoisuutta kovin nosta. Moni tosiaan on vielä tuossa vaiheessa täysin tietämätön tilastaan ja juo enemmänkin. Se, mitä voit nyt tehdä on yrittää olla ajattelematta asiaa ja stressaamatta, juomattomaksi kun et sitä siideriä enää saa ja stressi ei hyödytä ketään.

Ja raskauden voi todella unohtaa jo näin pidemmilläkin viikoilla (tai ehkä juuri sitten kun on tottunut ajatukseen, että todella on raskaana) itse kiipesin tässä pari viikkoa sitten pihamme isolle kivelle ja vasta siellä tajusin, että hups keikkaa ei ehkä olekaan järkevää hypätä täältä alas ja ei ehkä ollut fiksua kiivetä. Mutta siis unohtui, että olen raskaana ja todella toivottu lapsi tulossa. Onneksi mies tuli sitten auttamaan pois kiveltä :)
 
khhg
Itse unohdin raskauden puolivälissä olevani raskaana. Sain tietää tutun raskaudesta ja aloiin itkeä sitä, kuinka en varmaan koskaan tule itse raskaaksi kun yritystä jo niin paljon takana. 10 min ehdin itkeä kunnes tajuntaani hiipi epäilys, :D
 

Yhteistyössä