Jokaisella lapsella tulisi olla oikeus

fffff
Tottakai muslimitkin, ihan yhtä arvokkaita he ovat Jumalalle kuin muutkin ja tottakai Jumala haluaisi myös heidän lopettavan epäjumalan palvomisen ja pelastuvan. :)
Olet väärässä. Allah tahtoisi sinunkin pelastuvan. Jokainen ihminen syntyy muslimiksi. Ihmisen itsensä täytyy vain ymmärtää tämä ja palata Islamiin. Kun lapsesi on leikkipuistossa, täytyy varmaan kertoa tämä heille.
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
todellakin pahvi
Miksei uskovaiset koskaan hyväksy sitä tosiasiaa että joku saattaa tutustua eri uskontoihin ja silti todeta että ei usko mihinkään niistä? Jotenkin he olettavat että jos vaan tietää Jumalasta niin takuulla uskoo. Mutta ei uskoontuloa voi pakottaa, ja todella moni ei tule uskoon vaikka kuinka "ystävälliset" uskovaiset "tutustuttaa" Jumalaan.
 
Khimaira
Mä haluaisin todella tietää miksi kaikkivaltias, armelias ja häneen uskoville taivaspaikan lupaava jumala sallii kaikki lapsenmurhat, insestin, eläimiin sekaantumiset, uskonnon varjolla sotimisen, ym.
Luulisi että sellaiset voimat omaavalla olisi kykyä asettaa ihmisten mieleen rauha sodan ja tappamisen sijaan :snotty:
 
Miksei uskovaiset koskaan hyväksy sitä tosiasiaa että joku saattaa tutustua eri uskontoihin ja silti todeta että ei usko mihinkään niistä? Jotenkin he olettavat että jos vaan tietää Jumalasta niin takuulla uskoo. Mutta ei uskoontuloa voi pakottaa, ja todella moni ei tule uskoon vaikka kuinka "ystävälliset" uskovaiset "tutustuttaa" Jumalaan.
En minä ainakaan oleta, että kaikki tulisivat uskoon. Mutta kaikilla pitäisi olla mahdollisuus siihen.
 
Miksei uskovaiset koskaan hyväksy sitä tosiasiaa että joku saattaa tutustua eri uskontoihin ja silti todeta että ei usko mihinkään niistä? Jotenkin he olettavat että jos vaan tietää Jumalasta niin takuulla uskoo. Mutta ei uskoontuloa voi pakottaa, ja todella moni ei tule uskoon vaikka kuinka "ystävälliset" uskovaiset "tutustuttaa" Jumalaan.
Sellaista kuullut sanottavan että ei vain yrittänyt tarpeeksi avoimin mielin. Siis pelkkä kuuleminen harvoin riittää vaan pitää olla joku oma hinku.
 
Kiitos tälläisten Pahvien ja Päivi Räsäsien, kirkosta eroamiset jatkuvat ja aina kunnon ulostulojen jälkeen pompsahtavat huippuunsa. Suomen luterilainen kirkko näivettyy ajan mittaan marginaali-ilmiöksi, kiitos kiihkoilijoiden.
 
"trolli"
oppia tuntemaan Jeesus.

Pitäisi saada tähän maahan tunnustukselliset (kristinoppi)uskontotunnit takaisin, ja niin että jokainen oppilas näihin osallistuisi.

Pitäisi saada hengellisten työntekijöiden pitämät aamunavaukset takaisin kaikkiin kouluihin.

Päiväkodeissa pitäisi opettaa Jeesuksesta jokaiselle lapselle. :)

On niin väärin se, että vanhemmat voivat estää lapsiaan tutustumasta Jeesukseen. Surullista. :(
Joko nimimerkki on täydellisen osuva (aivot täynnä pahvia) tai onnistunut trollaaja. Tuollaisia jauhopäitä en haluais että on oikeasti olemassa.
 
Mun lapsia ei ole kastettu,haluan että heillä on itse mahdollisuus päättää kuuluvatko vai ovatk kuulumatta johonkin uskontokuntaan.
En halua kieltää lapsiltani tutustumista mihinkään uskontoon vaan haluan,että he oppivat ymmärtämään eri uskontojen kirjoa ja erilaisuuden rikkautta.
 
"sama"
En minä ainakaan oleta, että kaikki tulisivat uskoon. Mutta kaikilla pitäisi olla mahdollisuus siihen.
Eikö kaikilla sitten muka ole kaiken aikaa siihen mahdollisuus? Tarviiko siihen uskontuloon erikseen viikottaisia/päivittäisiä "muistutuksia" aiheesta? Eikö ihminen voi noin vaan itsekseen tulla uskoon vai tarvitaanko siihen aina tuota käännytystyötä?
 
fffffffff
Niin pahvi. Milloin voin tulla kertomaan lapsillesi muista oikeista Jumalista. Ihan jotta heillä on mahdollisuus tutustua heihin? Mieluiten niin, ettet sinä ole paikalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26948650:
Mun lapsia ei ole kastettu,haluan että heillä on itse mahdollisuus päättää kuuluvatko vai ovatk kuulumatta johonkin uskontokuntaan.
En halua kieltää lapsiltani tutustumista mihinkään uskontoon vaan haluan,että he oppivat ymmärtämään eri uskontojen kirjoa ja erilaisuuden rikkautta.
Ei meidänkään lapsia kastettu ole, saavat sitten itse valita haluavatko kasteelle vai eivät. :)
 
  • Tykkää
Reactions: röppö

Yhteistyössä