Joko Salen lapsimorsian on puitu täällä ?

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
OHO nyt revähti pommi.SEURUSTELLUT Sauli Jennin kanssa 2vuotta.Miten ovat pystyneetkin pitämään salassa .Ei ymmärrä.
Kerrankin joku osaa pitää henk. koht. asiat salassa! Hyvä, hyvä! Saulin pisteet vaan nousee vuosi vuodelta!
Sale on laskelmoiva tyyppi!Taktinen veto ennen pressanvaaleja.Sit muija pyöräyttää kersan ja kaikki äänestää Saulia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
OHO nyt revähti pommi.SEURUSTELLUT Sauli Jennin kanssa 2vuotta.Miten ovat pystyneetkin pitämään salassa .Ei ymmärrä.
Kerrankin joku osaa pitää henk. koht. asiat salassa! Hyvä, hyvä! Saulin pisteet vaan nousee vuosi vuodelta!
Sale on laskelmoiva tyyppi!Taktinen veto ennen pressanvaaleja.Sit muija pyöräyttää kersan ja kaikki äänestää Saulia!
Oisko muuten noin... eikä Sauli on kiva !
 
reposaarelainen
lähin just viiden aikaan kauppaan ja takaisin, on tuon kirkkokadun varrella, enpä nähnyt mitään, taitanee olla juhlatkin täällä, on pari hienoa paikkaa :) Onnea uudelle parille.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja hep:
ihanaa mä oon näköjään lapsi........

30vee kun oon.... Koskahan mä oon aikuinen ?
huomasitko otsikon asian? eli sä oisit lapsi, jos sun miehes ois kuudenkympin paremmalla puolella? minkä ikäinen isäs on?
Mitäs jos tää muija olis 41v, sekö ois kivempi :) Voishan Sauli siltikin olla ikänsä puolesta hänen isä, vaan ei ole.. Saulin arvostus tietty jonkun ikäkriisistä kärsivän palstalaisen silmissä nousis kun on tehnyt jalon teon ja ottanut kurttuisen tädin rinnalleen. Onhan se väärin että kaks aikuista rakastuu, ihan arvostuksensa takia kannattais unohtaa koko nainen ja ottaa ennemmin kulissien vuoks joku rupuska. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja hep:
ihanaa mä oon näköjään lapsi........

30vee kun oon.... Koskahan mä oon aikuinen ?
huomasitko otsikon asian? eli sä oisit lapsi, jos sun miehes ois kuudenkympin paremmalla puolella? minkä ikäinen isäs on?
Mitäs jos tää muija olis 41v, sekö ois kivempi :) Voishan Sauli siltikin olla ikänsä puolesta hänen isä, vaan ei ole.. Saulin arvostus tietty jonkun ikäkriisistä kärsivän palstalaisen silmissä nousis kun on tehnyt jalon teon ja ottanut kurttuisen tädin rinnalleen. Onhan se väärin että kaks aikuista rakastuu, ihan arvostuksensa takia kannattais unohtaa koko nainen ja ottaa ennemmin kulissien vuoks joku rupuska. :)
No en mä ainakaan tätä tarkoittanut, tuo oli vaan naljailua. Ihmiseen Sauli on rakastunut eikään ikään. MUtta silti aika kettu. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja hep:
ihanaa mä oon näköjään lapsi........

30vee kun oon.... Koskahan mä oon aikuinen ?
huomasitko otsikon asian? eli sä oisit lapsi, jos sun miehes ois kuudenkympin paremmalla puolella? minkä ikäinen isäs on?
Mitäs jos tää muija olis 41v, sekö ois kivempi :) Voishan Sauli siltikin olla ikänsä puolesta hänen isä, vaan ei ole.. Saulin arvostus tietty jonkun ikäkriisistä kärsivän palstalaisen silmissä nousis kun on tehnyt jalon teon ja ottanut kurttuisen tädin rinnalleen. Onhan se väärin että kaks aikuista rakastuu, ihan arvostuksensa takia kannattais unohtaa koko nainen ja ottaa ennemmin kulissien vuoks joku rupuska. :)
voi kun me naiset arvostetaan toisiamme :eek: ei musta kuuskymppisetkään oo mitään rupuskoja :eek: ja tosiaan, mä olen sitä mieltä että kaksi suht samanikäistä ymmärtävät toisiaan parhaiten, enkä sitä muuta vaikka salen vaimo ois 19v =)
 
hep
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja hep:
ihanaa mä oon näköjään lapsi........

30vee kun oon.... Koskahan mä oon aikuinen ?
huomasitko otsikon asian? eli sä oisit lapsi, jos sun miehes ois kuudenkympin paremmalla puolella? minkä ikäinen isäs on?
ikärasisti oot :D ei kuulu sulle hevonkukkua minkä ikänen mun isä on.

Ei se rakkaus ikään katso.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hep:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja hep:
ihanaa mä oon näköjään lapsi........

30vee kun oon.... Koskahan mä oon aikuinen ?
huomasitko otsikon asian? eli sä oisit lapsi, jos sun miehes ois kuudenkympin paremmalla puolella? minkä ikäinen isäs on?
ikärasisti oot :D ei kuulu sulle hevonkukkua minkä ikänen mun isä on.

Ei se rakkaus ikään katso.
no sitten olen, mutta mun mielestä katsoo :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja reposaarelainen:
lähin just viiden aikaan kauppaan ja takaisin, on tuon kirkkokadun varrella, enpä nähnyt mitään, taitanee olla juhlatkin täällä, on pari hienoa paikkaa :) Onnea uudelle parille.
Alkaako sun etunimi S:llä?
 
Just
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja hep:
ihanaa mä oon näköjään lapsi........

30vee kun oon.... Koskahan mä oon aikuinen ?
huomasitko otsikon asian? eli sä oisit lapsi, jos sun miehes ois kuudenkympin paremmalla puolella? minkä ikäinen isäs on?
Siis miten helvetissä mun ikäni riippuu mun miehen iästä? Oon lapsi jos mies on 60, mutta puff, jos se on kolkyt niin oonkin aikunen, ja PIM, jos vonkaan parikymppisen niin oonkin mummo?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja hep:
ihanaa mä oon näköjään lapsi........

30vee kun oon.... Koskahan mä oon aikuinen ?
huomasitko otsikon asian? eli sä oisit lapsi, jos sun miehes ois kuudenkympin paremmalla puolella? minkä ikäinen isäs on?
Siis miten helvetissä mun ikäni riippuu mun miehen iästä? Oon lapsi jos mies on 60, mutta puff, jos se on kolkyt niin oonkin aikunen, ja PIM, jos vonkaan parikymppisen niin oonkin mummo?
Toi on muuten totta, näin me ihmiset ajatellaan. Hölmöä. Mutta on kolmekymmentä vuotta hirveä ikäero. Mutta luonteet ilmeisesti sopivat silti yhteen. Se mikä kiinnostaa on että onkohan vauvoja suunnitteilla... vaikka mitäpä se mulle kuuluu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mistä veto:
... kohta nuori vaimo on raskaana, ja Sauli hehkuu, miten erilaista on olla aikuisella iällä isä :)
Toivon ettei sorru sellaiseen. Tosin Saulipa ei ole jättänyt edellisiä lapsiaan jonkun heitukan vuoksi ja sitten hehkuttaa yritys numero kakkosen kanssa että elämä on ihanaa, kuten Jani Sievinen. :x
 
päivien viemää
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja Mistä veto:
... kohta nuori vaimo on raskaana, ja Sauli hehkuu, miten erilaista on olla aikuisella iällä isä :)
Ja kohta sen jälkeen... sauli erosi nuoresta vaimostaan....

..sitten makselee elareita. No joo.Kunhan nyt sanoin.
Toivotaan että onni säilyy.
 

Yhteistyössä