Joko te ymmärrätte edessä olevan synkkä lama, vai oletteko vielä niitä tiedottomia uunoja?

  • Viestiketjun aloittaja TT74
  • Ensimmäinen viesti
TT74
[QUOTE="minä vain";27591833]No, mitä meidän nyt pitäisi tehdä? Hypätä sillalta, ryypätä, haukkua EU ja sen tukipaketit, järjestää mielenosoitusmellakka vai mitä?[/QUOTE]

Siis ne fiksut, jotka eivät velkaa ole ottaneet, pysyköönkin velattomina.
 
"vieras"
Siis pysäytänkö mä nyt elämäni kokonaan kymmeneksi vuodeksi, kunnes talous on taas kunnossa?
Vai mitä muka pitää tehdä?

Lapsi tulossa, nykyinen asunto liian pieni, lainan kuukausikustannus pienempi kuin vastaavan vuokra-asunnon kulut, joten velkaantuahan tässä pakko on. :)
 
TT74
En sitten voi ymmärtää, miksi toisten valinnat voivat niin vitusti kiinnostaa. Tule nauramaan meille sitten, kun se mainostamasi kupla puhkeaa. Sitä odotellessa.
Ootko melko tyhmä? Tähän asti kaikki ovat joutuneet osallistumaan idioottien velkajuhlien maksamiseen. Tällä hetkellä maksamme etelän velkoja(sinä ilmeisen tiedottomassa tilassa kuitenkin) ja pian maksamme pankkitukea suomalaisten luupäiden porsastelusta, kuten kävi 1990. Et välttämättä tämänkään jälkeen kykene älyämään, mutta joitakuita kiinnostaa tätä kautta tosiaan muidenkin valinnat.
 
"Tiina"
Ootko melko tyhmä? Tähän asti kaikki ovat joutuneet osallistumaan idioottien velkajuhlien maksamiseen. Tällä hetkellä maksamme etelän velkoja(sinä ilmeisen tiedottomassa tilassa kuitenkin) ja pian maksamme pankkitukea suomalaisten luupäiden porsastelusta, kuten kävi 1990. Et välttämättä tämänkään jälkeen kykene älyämään, mutta joitakuita kiinnostaa tätä kautta tosiaan muidenkin valinnat.
Ei me makseta mitään etelän velkoja...vielä.
 
No varmin tunnusmerkki on tuo kiinteistövälittäjämäinen vakuuttelu, että jättilaina oli järkevää ottaa, sillä se tuo 10e halvemman kuukausierän vuokriin verrattuna. Siitä tietää, että löyly lyö jo ja kovaa. Muita yritetään saada samaan satimeen, jotta hinnat eivät lähtisi laskuun. Sitten on "ei kiinnosta" -osasto.
Minua ei kiinnosta (ja pidän lamahysterisointia typeränä) sekä kannustan läheisiäni ostamaan talonsa sitä mukaa kun elämäntilanteensa siihen kypsyy.
Eli paljonko minulla sitä asuntolainaa nyt sitten on?

:)
 
Minua ei kiinnosta (ja pidän lamahysterisointia typeränä) sekä kannustan läheisiäni ostamaan talonsa sitä mukaa kun elämäntilanteensa siihen kypsyy.
Eli paljonko minulla sitä asuntolainaa nyt sitten on?

:)
Samaa hysteriaa oli viime laman aikana. Meidän taloutta se ei hetkauttanut mitenkään silloin. Minäkin mielelläni haluaisin tietää oman lainani suuruuden :D
 
herewegoagain
No varmin tunnusmerkki on tuo kiinteistövälittäjämäinen vakuuttelu, että jättilaina oli järkevää ottaa, sillä se tuo 10e halvemman kuukausierän vuokriin verrattuna. Siitä tietää, että löyly lyö jo ja kovaa. Muita yritetään saada samaan satimeen, jotta hinnat eivät lähtisi laskuun. Sitten on "ei kiinnosta" -osasto.
Jaha...:D
Tiiätkö ap, että et saa kirjoittaa samassa ketjussa monella eri nikillä?
 

Yhteistyössä