Jollain voi oikeasti olla huomenna pikku ylläri töissä... (kosto on suloinen)

  • Viestiketjun aloittaja she devil
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Teidän on varmaan parempi erota. Ap tuntuu vihaavan niin kovasti miestään ja haluaa vahingoittaa häntä. Tuolta pohjalta on varmaan mahdotonta jatkaa enää parisuhdetta.
nii ja jos mieheltä työpaikka menee, tuskin ap sitä haluaa elättää...

muoks. Mut vielä kysyn: entä jos juttu on suunniteltu niin että niillä on kaikki tarpeelliset dokumentit todisteeksi työasioista?
 
ap
se, että minä olen huomenna kadonnut tästä asunnosta kamoineni. Onneksi sain pakettiauton vuokrattua huomiselle, yhteisen sängyn jätän äijälle, siinäkin on varmaan temput tuon naisen kanssa tehnyt moneen kertaan kun olen ollut työmatkalla..
Hyi helvetti, en edes halua tietää enempää! Haluan vaan tämän sivun kiinni elämästäni pian!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Huhuu ap! Täällä on paljon kysymyksiä sulle.
Mihin halutaan vastauksia? En tiedä onko mulla niitä.. pää samalla tyhjä, että täysi (viiniä on mennyt)
ainakin siihen että jos niillä on pomolle näyttää tyyliin selvitys lounaan/keskustelun tapahtumista, niin tuskinpa irtisanoo... Säästihän ne huonekuluissa jos otti yhden 2 huoneen sijaan:D
 
Kiva ylläri :-D Niin makaa kuin petaa. Jos ei oo suhteessa sovittu vapaata menoa.. niin täytyy vastata seurauksista. Miehesi tulee kyllä yllättymään juuri oikealla tavalla noista pylläreistä.

En itsekään katsoisi ketkua miestä ja vähän saman tempun mutta eri asian ( väkivallan henkisen ja fyysisen ) takia tein eräälle miehelle ja jätin pulaan maksamaan yksin kallista asumistaan. Tuntui hyväle :D
 
Voi toivottavasti tämä ei ole provo!!! Siis tietty ikävää, että ap on joutunut kokemaan tämän, mutta niin loistava veto, että :D Nauroin vedet silmissä.

Ja toivottavasti olet 100000% varma, että kyseessä ei ole vain tehokas työpari...

Paljon Onnea matkaan! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:
Voi toivottavasti tämä ei ole provo!!! Siis tietty ikävää, että ap on joutunut kokemaan tämän, mutta niin loistava veto, että :D Nauroin vedet silmissä.

Ja toivottavasti olet 100000% varma, että kyseessä ei ole vain tehokas työpari...
Paljon Onnea matkaan! :wave:
totta muuten! jos niillä onkin huomenna esittää valmis projekti pomolle, ja mies tulee innoissaan näyttää palkankorotusta vaimolle, niin kiva ylläri että huusholli on tyhjä :LOL:
 
ap
sille on todisteet. Se, osaavatko esimiehelle selvittää näitä matkoja ja illallisia on esi juttu. Tai edes se ottaako esimies ne puheeksi. Minun oli pakko vaan soittaa esimiehelle, että näin on käynyt ja halusin että hän tietää mitä siellä duunissa oikein on touhuttu viimeinen vuosi..
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sille on todisteet. Se, osaavatko esimiehelle selvittää näitä matkoja ja illallisia on esi juttu. Tai edes se ottaako esimies ne puheeksi. Minun oli pakko vaan soittaa esimiehelle, että näin on käynyt ja halusin että hän tietää mitä siellä duunissa oikein on touhuttu viimeinen vuosi..
On sit tietty sekin mahdollisuus, että työpaikan kahvihuoneessa kerrotaan ap:n soittoa hauskana juttuna. Ja miehes saa hävetä vaimoaan.

Taitaahan tää kyllä olla provo, mutta kyllähän hyvä provotarina aina tylsän tosijutun voittaa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sille on todisteet. Se, osaavatko esimiehelle selvittää näitä matkoja ja illallisia on esi juttu. Tai edes se ottaako esimies ne puheeksi. Minun oli pakko vaan soittaa esimiehelle, että näin on käynyt ja halusin että hän tietää mitä siellä duunissa oikein on touhuttu viimeinen vuosi..
Mä en periaatteessa pidä tempuista, missä katkera exä kuluttaa elämäänsä hankkimalla miehen nyxälle ongelmia, mutta tämä on jotenkin niin simppleli ja asiallinen asetelma :LOL: Jos sua on vedätetty vuoden niin yksi pieni puhelinsoitto on sellainen, joka ei vie kohtuuttomasti energiaa. Ja ajattelen aina, että näissä tilanteissa pitää toimia niin, että pystyy katsomaan itseään peilistä ja ajatella myöhemmin toimineensa oikein. Tämän pomolle soittamis tempun kanssa minä ainakin pystyisin elämään.

Päivitä meille tilanne jos saat selville miten kyyhkyläisten on käynyt. Tiedätkö sen mimmin taustoja? Onko varattu?

Toivottavasti saat oman arjen rullamaan mukavasti pian :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sille on todisteet. Se, osaavatko esimiehelle selvittää näitä matkoja ja illallisia on esi juttu. Tai edes se ottaako esimies ne puheeksi. Minun oli pakko vaan soittaa esimiehelle, että näin on käynyt ja halusin että hän tietää mitä siellä duunissa oikein on touhuttu viimeinen vuosi..
On sit tietty sekin mahdollisuus, että työpaikan kahvihuoneessa kerrotaan ap:n soittoa hauskana juttuna. Ja miehes saa hävetä vaimoaan.

Taitaahan tää kyllä olla provo, mutta kyllähän hyvä provotarina aina tylsän tosijutun voittaa. :)
Jos meidän kahvihuoneessa kerrottais tätä hauskana juttuna niin pitäisin kertojaa idioottina. Mun mielestä pettäjä on aina se ääliö.
 
Vai on varma juttu 100%:sti... :whistle:

Vastahan tässä oli hyvä esimerkki "varmasta" tiedosta, kun pienestä väärinkäsityksestä yhdessä ketjussa lopputuloksena oli varma tieto siitä, että eräs miespalstailija pettää vaimoaan erään naispalstailijan kanssa, ja jälkimmäisellä on jonkun palstamamman miehen siittämä lapsi.

Että semmosta "varmaa" tietoa... :xmas:
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sille on todisteet. Se, osaavatko esimiehelle selvittää näitä matkoja ja illallisia on esi juttu. Tai edes se ottaako esimies ne puheeksi. Minun oli pakko vaan soittaa esimiehelle, että näin on käynyt ja halusin että hän tietää mitä siellä duunissa oikein on touhuttu viimeinen vuosi..
On sit tietty sekin mahdollisuus, että työpaikan kahvihuoneessa kerrotaan ap:n soittoa hauskana juttuna. Ja miehes saa hävetä vaimoaan.

Taitaahan tää kyllä olla provo, mutta kyllähän hyvä provotarina aina tylsän tosijutun voittaa. :)
Jos meidän kahvihuoneessa kerrottais tätä hauskana juttuna niin pitäisin kertojaa idioottina. Mun mielestä pettäjä on aina se ääliö.
No toi hauskuus jutussa kai perustuisi oletukseen "arvaa millaisen puhelun sain yhdeltä sekoboltsilta". pettäminen ei tietty ole hauskaa, mutta toi puhelu on jo niin *uskomaton* että sitä voisi olla vaikea ottaa tosissaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
No toi hauskuus jutussa kai perustuisi oletukseen "arvaa millaisen puhelun sain yhdeltä sekoboltsilta". pettäminen ei tietty ole hauskaa, mutta toi puhelu on jo niin *uskomaton* että sitä voisi olla vaikea ottaa tosissaan.
Niin ja varsinkin jos selviää, että se varma tieto olikin "varma tieto" :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
No toi hauskuus jutussa kai perustuisi oletukseen "arvaa millaisen puhelun sain yhdeltä sekoboltsilta". pettäminen ei tietty ole hauskaa, mutta toi puhelu on jo niin *uskomaton* että sitä voisi olla vaikea ottaa tosissaan.
Niin ja varsinkin jos selviää, että se varma tieto olikin "varma tieto" :LOL:
Kyseessä on suurehko vakavarainen firma jossa esim. esimies ei istu röökillä alaisten kanssa ja kikattelemassa... Kaikkea en tähän kerro, mutta uskon, että esimiestä kyllä kiinnostaa hieman selvittää kaksikon työaikaa takautuvasti vuoden verran.. Mikään tässä ei kyllä minua naurata enkä usko, että naurattaa töypaikallakaan huomenna ketään.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
No toi hauskuus jutussa kai perustuisi oletukseen "arvaa millaisen puhelun sain yhdeltä sekoboltsilta". pettäminen ei tietty ole hauskaa, mutta toi puhelu on jo niin *uskomaton* että sitä voisi olla vaikea ottaa tosissaan.
Niin ja varsinkin jos selviää, että se varma tieto olikin "varma tieto" :LOL:
Kyseessä on suurehko vakavarainen firma jossa esim. esimies ei istu röökillä alaisten kanssa ja kikattelemassa... Kaikkea en tähän kerro, mutta uskon, että esimiestä kyllä kiinnostaa hieman selvittää kaksikon työaikaa takautuvasti vuoden verran.. Mikään tässä ei kyllä minua naurata enkä usko, että naurattaa töypaikallakaan huomenna ketään.
No jos olette huomenna eroamassa, niin sama kai se sulle miten suhtaudutaan? Ei kai se sua sen jälkeen paina, mitä sinusta siellä ajatellaan? Vai?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
No eipä taida olla pätevä syy kenenkään erottamiselle. Olist keksinyt jotakin luovempaa ja sellaista mikä ei tee sinusta hölmöä. Pomolle soitto ei sitä ole :whistle:
Ai ei ole pätevä syy, jos käyttää työaikaa bylsimiseen ja firman rahoja väärin (hlökohtaiseen rillutteluun). Hyvö ap kun soitit miehesi pomolle!
 

Yhteistyössä