Jollyroom vaatii sähköpostilla lisämaksua vanhoista ostoksista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olisko täällä ketään muuta joka olis tilannut Jollyroomin juhannusalennusnmyynneistä tavaraa? Mä tilasin heti juhannuksen jälkeen ja maksoin kans heti ja tavaratkin sain jo muutaman päivän päästä. Eilen sit tuli Jollyroomilta sähköpostiviesti enkuks, että ne myi mulle alekamaa liian halvalla ja mun täytyy palauttaa ne kamat tai maksaa niille lisää. Viestissä joku ruotsalainen tilinumero ja summa minkä ne multa sinne haluaa.
Ei varmaan oo nyt ihan laillista tällanen? Löytyykö ketään muuta joka olis saanut samanlaisen viestin Jollyroomilta?
 
vierailija
No ei todellakaan ole ok. Tarkistahan että mistä osoitteesta se sähköpostiosoite tuli ja löydätkö tilinumeron perusteella että onko oikeasti Jollyroom se joka viestin lähetti ja maksua pyytää. Ettei vain olisi huijaussähköposti? Jos Jollyroom lähetti sähköpostin oikeasti, tekisin siitä ilmoituksen jonnekin, enkä todellakaan maksaisi.
 
vierailija
No ei todellakaan ole ok. Tarkistahan että mistä osoitteesta se sähköpostiosoite tuli ja löydätkö tilinumeron perusteella että onko oikeasti Jollyroom se joka viestin lähetti ja maksua pyytää. Ettei vain olisi huijaussähköposti? Jos Jollyroom lähetti sähköpostin oikeasti, tekisin siitä ilmoituksen jonnekin, enkä todellakaan maksaisi.
 
vierailija
Eiköhän siellä ole joku hakkeri päässyt kaivelemaan heidän sivuiltansa asiakastilitietoja ja sitten lähetelleet kaikkiin sähköposteihin tuon viestin.
Itse olisin yhteydessä tuohon firmaan.
 
vierailija
Aivan asiallista ja oikeaa toimintaa verkkokaupalta. Ajatelkaapa omalle kohdallenne. Myytte netissä muumimukin ja myöhemmin huomaattekin, että muki on paljon arvokkaamki kuin pyytämänne hinta. Kyllähän tälaisessa tapauksessa on aivan oikein lähettää ostajalle jälkeenpäin esim. 100 euron lisälasku. Jos ei maksa, niin muumimuki takaisin. Ostata kustantaa tietysti palautuskulut.
 
vierailija
Aivan asiallista ja oikeaa toimintaa verkkokaupalta. Ajatelkaapa omalle kohdallenne. Myytte netissä muumimukin ja myöhemmin huomaattekin, että muki on paljon arvokkaamki kuin pyytämänne hinta. Kyllähän tälaisessa tapauksessa on aivan oikein lähettää ostajalle jälkeenpäin esim. 100 euron lisälasku. Jos ei maksa, niin muumimuki takaisin. Ostata kustantaa tietysti palautuskulut.
Ostata on arvokkaamki tälaisessa tilanteessa.
 
vierailija
Samasta alesta tilasin ja sain myös samanlaisen viestin. En todellakaan maksa enkä lähetä käytettyjä vaatteita takas. Kuluttajaneuvontaan otan yhteyttä ja toivon, että muutkin samassa tilanteessa olevat ottavat!
 
vierailija
Samasta alesta tilasin ja sain myös samanlaisen viestin. En todellakaan maksa enkä lähetä käytettyjä vaatteita takas. Kuluttajaneuvontaan otan yhteyttä ja toivon, että muutkin samassa tilanteessa olevat ottavat!
 
vierailija
Älä ihmeessä maksa! Myyjä voi esim mainoksessa olleen hintavirheen vuoksi kieltäytyä myymästä tuotetta liian halvalla, mutta kun tuote on jo myyty ja tavara toimitettu, ei perään voi enää lähetellä lisälaskuja - vaikka olisi myynyt sen muumimukin eurolla. Silloin kauppa on jo pätevä ja mahdollinen tappio myyjän oma ongelma.
 
vierailija

Sama juttu, tilasin ensimmäistä kertaa koskaan ja tuotteet tuli kotiin sekä maksoin laskun. Sen jälkeen sain viestin, että maksa yli 100 e takaisin heille. Ei mitään erittelyä tai muuta. Tilinumero ja summa. Näköjään paljon samoja viestejä jollyroomon fb sivuilla.. tosi törkeää.
 
vierailija
Tulee koko ajan lisää kommentteja asiasta.

TP (Facebook):
Todella huonoa ja epäasiallista kuluttajaa kohtaan. Luulin ensin viestiä roskapostiksi tai huijaukseksi, mutta kyllä se ihan firma vaati rahaa "noin sen summan, mitä he menettivät, kun tuotteilla oli väärät hinnat". No enpä ole siellä töissä, niin en tiennyt millä hinnalla nettikaupasta saa tilata tuotteita ilman että joku perii yli 100 e takaisin!! Ja vielä kuukauden päästä! Hävetkää. Aion kertoa saman eteenpäin. Lisäksi luulin asioivani Suomen Jollyroomin kanssa en Ruotsin. Ja silti saan viestin Ruotsista. Sivuilla selkeästi ehdoissa hintatakuu sekä kampanja ja tarjoushintojen pysyvyys niin kauan kuin tavaraa riittää. No eipä pitänyt paikkaansa.

LK (Facebook):
Mainostavat alennusmyyntejä, myyvät tavaraa alehinnalla ja kuukauden päästä kaupoista alkavat englanninkielisillä sähköposteilla vaatimaan lisää rahaa jo maksetuista ja toimitetuista tuotteista. Väittävät myyneensä vahingossa liian halvalla, mutta saattaahan tämä olla keino saada tavaraa helposti myytyä ja myöhemmin yrittää repiä siitä sitten paremmat katteet.
 
vierailija
HM (Facebook):
Myyvät tavaraa alennuksella, kuukauden päästä tavaran saapumisesta lähettävät hyvin epämääräisen viestin että ovatkin myyneet liian halvalla ja haluavat rahaa lisää tai palauttamaan tuotteen. En voi suositella.

MJ (Facebook):
En todella voi suositella! Hyvät alennusmyynnit, mutta kinuavat lisää rahaa kuukauden päästä. Huhheijaa! Kuluttajansuoja-asiamiehen kanssa jatketaan.
 
vierailija
IS (Facobook):
Tilasin alennusmyynneistä vaatteita, mutta nyt kuukauden jälkeen sähköpostin kautta pyytävät lisää rahaa tai palauttamaan tuotteet, koska olivat laittaneet väärän alennusprosentin nettisivuilleen. Aika törkeää toimintaa!
 

Yhteistyössä