Jos David Beckham tulisi ja kysyis saanko panna sua, mitä vastaisit?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkis:
Haha, tottakai pyytäisin siitä pari miljoonaa puntaa.

Ihmettelen palstalaisten moraalitajua, kun on hyväksyttävämpää, että varattu nainen panee miestä (vaan kun se sattuu olemaan jokin julkkis). Mutta jos ottaisi rahat, joilla turvaa perheensä loppuelämän, tekee jotain väärää....
Niin, sitä voisi kutsua jopa tekopyhyydeksi. Mutta sellainenhan tosipalstamamma on :heart:

Ei nyt tarttis loppuelämän turvaamistakaan, halvemmallakin irtois Daavidille joka tosin ei ole mun tyyppiäni mitenkään, mutta eihän sitä nyt naamaa tarttis kattella jos vaikka polvillaan olis.. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkis:
Haha, tottakai pyytäisin siitä pari miljoonaa puntaa.

Ihmettelen palstalaisten moraalitajua, kun on hyväksyttävämpää, että varattu nainen panee miestä (vaan kun se sattuu olemaan jokin julkkis). Mutta jos ottaisi rahat, joilla turvaa perheensä loppuelämän, tekee jotain väärää....

No mä en tekis kumpaakaan. Palsta on palsta, ei täällä aina ole oikein mitään logiikkaa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ei nyt tarttis loppuelämän turvaamistakaan, halvemmallakin irtois Daavidille joka tosin ei ole mun tyyppiäni mitenkään, mutta eihän sitä nyt naamaa tarttis kattella jos vaikka polvillaan olis.. :xmas:
Ns. takaapäin otettavan näköinen :xmas:
 
niinpä niin
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
"How much do you pay?" :xmas:
Just joo, kaks siis olis rahasta?

Ja vastaus kysymykseen, ei kiitos - ei oo mun makuuni...
Ensinnäkin, Davidilla on sen verran hynää ja jos se osoittaisi panohaluja minua kohtaan, todennäköisesti se olisi valmis kohtuullisen taskurahankin siitä heittämään, pikkurahan puutetta kun sillä ei ole. Toisekseen, moni olisi valmis panemaan häntä ilmaiseksikin, ajatella nyt sitä kateuden määrää (toisin kuin yleensä maksulliseen seksiin suhtautuessa) kun köhäisisi joskus että joo kyllähän mä kerran tota Davidia ja ajatelkaa, se vielä maksoi siitä! :LOL:

Mutta mä olen aiemminkin sanonut, että arvostan enemmän maksullista seksiä kuin perinteisiä yhden illan juttuja, ne halventavat mielestäni enemmän ihmisiä jos verrata pitäisi, joskin molemmat ok kun ovat molemmille osapuolille ok.
No mikäpä siinä jos saa "kiksejä" siitä, et saa siitä rahaa. No, etpä taitais olla tosiaankaan ainut, jota olis maksun edestä pannut, en oikein kyl ymmärrä mitä kadehdittavaa siinä olis, mutta kuten sanoin - ehkä sut sitten sytyttää. Mikä sitten on "perinteinen yhden illan juttu" ja miten se rahan kans tulee paremmaks, niin siinäkin olemme vaan erilaisia...
 
niinpä niin
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkis:
Haha, tottakai pyytäisin siitä pari miljoonaa puntaa.

Ihmettelen palstalaisten moraalitajua, kun on hyväksyttävämpää, että varattu nainen panee miestä (vaan kun se sattuu olemaan jokin julkkis). Mutta jos ottaisi rahat, joilla turvaa perheensä loppuelämän, tekee jotain väärää....
Niin, sitä voisi kutsua jopa tekopyhyydeksi. Mutta sellainenhan tosipalstamamma on :heart:

Ei nyt tarttis loppuelämän turvaamistakaan, halvemmallakin irtois Daavidille joka tosin ei ole mun tyyppiäni mitenkään, mutta eihän sitä nyt naamaa tarttis kattella jos vaikka polvillaan olis.. :xmas:
No mitä helkkarin tekopyhää siinä on, jos ihmettelee ratkaiseeko jonku julkkiksen "panettavuuden" se, paljonko olis valmis maksamaan? Mä kyl ymmärsin, et kyse tässä oli siitä kokeeko kyseisen herran himottavana vai ei, ei niinkään olisiko valmis antaan ilmaiseks vai hinnasta sovittaessa?
 
ei voi olla totta
Mähän huomaan yllätykseksi olevani samaa mieltä Emilynin ja Savannan kanssa! :eek:

Eiköhän Davidilta löydy pikkurahaa sen verran että siitä olisi meikäläiselle iloa pidemmäksi aikaa ja toisaalta sinkkuna kyllä olen harrastanut muutenkin seksiä miesten kanssa ihan ilman mitään suhteen kehittelyä. Ihan hyvää seksiä josta nauttii kumpikin ja eiköhän siihen pystyisi D.:nkin kanssa, ja siihen nuo lisäedut päälle niin kyllä lähtisi!
 
ei voi olla totta
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
mä en voi tajuta näitä vastauksia...siis niin varmaan!!!!!!!!!Ei kukaan kotimamma antaisi beckhamille...juujuu.Minä antasin kyllä.
Kun täällä pistetään galluppia pystyyn siitä kuka on joskus pettänyt puolisoaan tai ollut varatun miehen kanssa tai vaikka vaan harrastanut irtosuhteita niin aika moni ilmottautuu joukkoon. Mutta jos mainitan D.B ja mahdollisuus saada rahaakin niin ollaan ihan :x :x yök!! kun ei se ole mun makuun.

Varmaan juu nämä Kaket ja Perat kenen kanssa olette salaa vehdanneet onkin kaikki jotain älykkäitä ja hyvin käyttäytyviä adoniksia...............
 

Yhteistyössä