Jos David Beckham tulisi ja kysyis saanko panna sua, mitä vastaisit?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
v6
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla totta:
Mähän huomaan yllätykseksi olevani samaa mieltä Emilynin ja Savannan kanssa! :eek:

Eiköhän Davidilta löydy pikkurahaa sen verran että siitä olisi meikäläiselle iloa pidemmäksi aikaa ja toisaalta sinkkuna kyllä olen harrastanut muutenkin seksiä miesten kanssa ihan ilman mitään suhteen kehittelyä. Ihan hyvää seksiä josta nauttii kumpikin ja eiköhän siihen pystyisi D.:nkin kanssa, ja siihen nuo lisäedut päälle niin kyllä lähtisi!
Ensin meinasin vastata ei, mutta joo. Kyllä mä sittenkin suostuisin ja raha olisi hyvä bonus.
 
vieras
Suostuisin tottakai. Näin vauvakuumeisena yrittäisin tietysti junailla homman jotenkin niin, että raskaaksi tulemisen mahdollisuus olisi suuri. Siltä varmaan saisi aika kivat elarit ja vielä kivemmin massia, että asia pysyisi ihan meidän kahden välisenä salaisuutena.

En mä nyt mikään fani ole, mutta kyllä se aina jonkun lähikapakan reiskan voittaisi. Varmaan olis vähän paremmat geenitkin, tiedä vaikka lapsestakin tulisi huippupalloilija ja takaisi äitsykälleenkin menestyksellään lokoisat eläkepäivät.
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Sanoisin että lähe meneen tai potkin kasseille.
Mitä sä oot vetänyt, kun kuulostat noin väkivaltaiselta? Onko sulla kaikki kunnossa? Ei mulle ainakaan tulisi mieleen pelkästä kysymisestä alkaa kasseille potkimisella uhkaamaan.

On se silti ihan liian naisellinen! En tykkää.
 
minä vaan
Olen naimisissa, mutta vastaisin Davidille "kyllä". Tosin luulen, että miehelläkään ei olisi paljon sitä vastaan vaikka meillä hyvä parisuhde onkin. :) Vielä enemmän luulen, että David ei haluaisi minuun koskea edes pitkällä tikullakaan, olen täysin päinvastainen ulkonäöltäni kuin oma vaimonsa (ts. ylipainoinen).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suostuisin tottakai. Näin vauvakuumeisena yrittäisin tietysti junailla homman jotenkin niin, että raskaaksi tulemisen mahdollisuus olisi suuri. Siltä varmaan saisi aika kivat elarit ja vielä kivemmin massia, että asia pysyisi ihan meidän kahden välisenä salaisuutena.

En mä nyt mikään fani ole, mutta kyllä se aina jonkun lähikapakan reiskan voittaisi. Varmaan olis vähän paremmat geenitkin, tiedä vaikka lapsestakin tulisi huippupalloilija ja takaisi äitsykälleenkin menestyksellään lokoisat eläkepäivät.
mä aattelin ihan samaa :LOL:
eli vastaus on joo, vaikka heti :whistle:
 

Yhteistyössä