Jos miehellesi tulee viesti, luetko sen?

  • Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti
minttu
En lue, kuten en myöskään availe hänen postejaan / sähköpostejaan. Se, että pariskunnalla on jonkinlaista yksityisyyttä, ei mun mielestäni tarkoita heti sitä, että on jotain salattavaa.
 
ei sairaan mustasukkainen
NO EN!! Enkä edes vastaa hänen puhelimeen. Annan soida vaan. Eihän se soittaja mulle soita vaan miehelleni. Jotain rajaa kyttäämisessäkin!!!
Me ollaan kuitenkin kaksi eri ihmistä. ei meillä kaikki asia tarvitse olla yhteisiä.

ps: meillä ei ole edes samanvärisiä tuulipukuja.. haahaaaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jop:
Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
Mies pyytää välillä lukemaan tekstarit jos sattuu olemaan toisessa kerroksessa ja alakerrassa kuuluu viestiääni.
Samoin jos hän nukkuu niin katson onko tärkeää.Ihan samoin hän voi toimia minun puhelimeni suhteen.

Meillä on kuitenkin vanhat sairastelevat isovanhemmat lähellä samoin kuin teini-ikäinen joka voi viestitellä akuuttia asiaa.
Eiköhän akuutit asiat olisi yleensä hyvä soittaa eikä laittaa tekstarilla?! Tätä mä en oo koskaan ymmärtäny...
Että joku vanha sairas isovanhempi näpyttelis tekstaria, et nyt ois vähä heikko happi tai poika hädissään hakis apua tekstarilla....
112 tai kännyyn PUHELU
Eiköhän nuo asiat ole ihan selvyyksiä,mutta esim. hoitokodin kanssa oli sopimus,että laittavat tekstiviestillä jos on muutoksia tilassa esim. yöaikaan. jne.jne.ei kaikki ole niin yksiselitteistä.
Aina nuo tilanteet eivät siis vaadi paikalle menoa,mutta olemme halunneet olla tilanteen tasalla kokoajan.
Mikä poika????
Esim. tässä vappuna teiniltä loppui akku ja sai lainata puhelinta josta sai laittaa vain tekstarin.
Ei mistään 112 asiasta kysymys,mutta tärkeää oli tietää tunnin viivästymisestä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
En kyllä lue. Eikä mieskään minun. Ei ole kyse siitä, että minulla olisi jotain salattavaa, vaan ehkä ennemminkin siitä, että ystävilläni esimerkiksi on oikeus olettaa minulle tekstiviestiä laittaessaan, että juuri minä luen sen, eikä miesystäväni. Mulla oli kerran kaveri, jonka mies luki minun lähettämiäni tekstiviestejä. Kun sain kuulla siitä, en enää koskaan lähettänyt kaverille tekstiviestiä.
Sama
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
En kyllä lue. Eikä mieskään minun. Ei ole kyse siitä, että minulla olisi jotain salattavaa, vaan ehkä ennemminkin siitä, että ystävilläni esimerkiksi on oikeus olettaa minulle tekstiviestiä laittaessaan, että juuri minä luen sen, eikä miesystäväni. Mulla oli kerran kaveri, jonka mies luki minun lähettämiäni tekstiviestejä. Kun sain kuulla siitä, en enää koskaan lähettänyt kaverille tekstiviestiä.
 
hui kauheeta
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
En kyllä lue. Eikä mieskään minun. Ei ole kyse siitä, että minulla olisi jotain salattavaa, vaan ehkä ennemminkin siitä, että ystävilläni esimerkiksi on oikeus olettaa minulle tekstiviestiä laittaessaan, että juuri minä luen sen, eikä miesystäväni. Mulla oli kerran kaveri, jonka mies luki minun lähettämiäni tekstiviestejä. Kun sain kuulla siitä, en enää koskaan lähettänyt kaverille tekstiviestiä.
Noin juuri. Toisaalta en edes ymmärrä miksi minun pitäisi lukea jotain mieheni viestejä tai vastaavasti miehen minun viestejäni. Jos mieheltä on jäänyt puhelin kotiin hänen käydessään jossain ja kuulen että siihen tulee viesti niin riittää kun mainitsen siitä hänen tullessaan kotiin ja sama päinvastoin. Meillä harvemmin tulee sellaisia viestejä jotka on luettava sillä samalla sekunnilla ja jos tällaisesta ollaan tietoisia niin varmaan pidetään se puhelin sitten mukana.

Sama juttu sähköpostien kanssa, emme edes tiedä toistemme tunnussanoja.
Mulla yksi tuttava pariskunta jotka vastailee toistensa viesteihin ja puheluihin. ikinä et tiedä kumpi siellä vastaa.. ärsyttää suunnattomasti sallainen. yleensä kyllä enemmän niin päin, että nainen vastaa miehensä puhelimeen. mies vastaa harvemmin naisen. Mutta tääkin kertoo aika paljon missä mennään. ja kumpi on se "kyttäävä" osapuoli.
Tää oli ensimmäinen tälläinen pariskunta mun tuttavapiirissä ja tuli kyllä vähän shokkina tälläinen järjestely.


 
Alkuperäinen kirjoittaja hui kauheeta:
Mulla yksi tuttava pariskunta jotka vastailee toistensa viesteihin ja puheluihin. ikinä et tiedä kumpi siellä vastaa.. ärsyttää suunnattomasti sallainen. yleensä kyllä enemmän niin päin, että nainen vastaa miehensä puhelimeen. mies vastaa harvemmin naisen. Mutta tääkin kertoo aika paljon missä mennään. ja kumpi on se "kyttäävä" osapuoli.
Tää oli ensimmäinen tälläinen pariskunta mun tuttavapiirissä ja tuli kyllä vähän shokkina tälläinen järjestely.
Meillä taas tuttavapiirissä kaikki pariskunnat sellaisia, että kelleen ei tule yllätyksenä. Mulla ei sellaisia salaisuuksia olekaan mitä kavereiden miehet ei sais tietää, minun luottamus kohdistuu ystävien lisäksi myös heidän miehiinsä ja minun ystävät useinkin haluavat kuulla mieheltäni neuvoja ja sen miehisen näkökulman asioihin. Helppoa kun ei ole salattavaa ja luotettavia ihmisiä löytyy myös niistä kavereiden miehistä =)
 
kauheeta
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja hui kauheeta:
Mulla yksi tuttava pariskunta jotka vastailee toistensa viesteihin ja puheluihin. ikinä et tiedä kumpi siellä vastaa.. ärsyttää suunnattomasti sallainen. yleensä kyllä enemmän niin päin, että nainen vastaa miehensä puhelimeen. mies vastaa harvemmin naisen. Mutta tääkin kertoo aika paljon missä mennään. ja kumpi on se "kyttäävä" osapuoli.
Tää oli ensimmäinen tälläinen pariskunta mun tuttavapiirissä ja tuli kyllä vähän shokkina tälläinen järjestely.
Meillä taas tuttavapiirissä kaikki pariskunnat sellaisia, että kelleen ei tule yllätyksenä. Mulla ei sellaisia salaisuuksia olekaan mitä kavereiden miehet ei sais tietää, minun luottamus kohdistuu ystävien lisäksi myös heidän miehiinsä ja minun ystävät useinkin haluavat kuulla mieheltäni neuvoja ja sen miehisen näkökulman asioihin. Helppoa kun ei ole salattavaa ja luotettavia ihmisiä löytyy myös niistä kavereiden miehistä =)

huh eihän siinä ole salaamisesta kyse. muta jos halut kohdistaa asiasi juuri tällä tietylle olisi kiva että se sen asian käsittelee ensimmäisenä. mulla monetkin kaverit olleet lapsesta saakka. eli miehet tulleet vasta myöhemmin kuvioihin. eli kaveriin tunne side vahvempi kuin sen mieheen. ja jos haluan mies näkökulman asiaan sen voin siten kysyä erikseen.
Monet vaan ei tunnu tajuavan sitä kun elävät siinä omassa pikku perheensä musta,valkoisessa maailmassa. ollaan niiin perhettä että ihan oksettaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kauheeta:
huh eihän siinä ole salaamisesta kyse. muta jos halut kohdistaa asiasi juuri tällä tietylle olisi kiva että se sen asian käsittelee ensimmäisenä. mulla monetkin kaverit olleet lapsesta saakka. eli miehet tulleet vasta myöhemmin kuvioihin. eli kaveriin tunne side vahvempi kuin sen mieheen. ja jos haluan mies näkökulman asiaan sen voin siten kysyä erikseen.
Monet vaan ei tunnu tajuavan sitä kun elävät siinä omassa pikku perheensä musta,valkoisessa maailmassa. ollaan niiin perhettä että ihan oksettaa...
Tuolla sinun periaatteella teillä ei sitten ole perhettä ollenkaan ja mulla oksettaa :D Vai oliskohan kyse vain siitä että ihmiset on erilaisia, eikä kenenkään tapa toistaan parempi, eli avarrappa itse vähän maailmankuvaasi. Ei mulla ole mitään sitä vastaan että jotkut pitävät kiinni siitä omasta yksityisyydestä, älä sinäkään mustavalkoisesti tuomitse sitä elämäntapaa joka minulla on ja joka sopii myös minun ystävilleni =)
 

Yhteistyössä