Jos miehellesi tulee viesti, luetko sen?

  • Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Hopping
En lue tekstareita, vaikkei meillä mitään kieltoja sen suhteen ole. Mun mielestä se ei oo vain oikein. En myöskään lue sähköpostia, mutta postista tulevat viralliset kirjeet avataan kuitenkin ihan sekaisin; siis laskut, tiliotteet ym.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
En kyllä lue. Eikä mieskään minun. Ei ole kyse siitä, että minulla olisi jotain salattavaa, vaan ehkä ennemminkin siitä, että ystävilläni esimerkiksi on oikeus olettaa minulle tekstiviestiä laittaessaan, että juuri minä luen sen, eikä miesystäväni. Mulla oli kerran kaveri, jonka mies luki minun lähettämiäni tekstiviestejä. Kun sain kuulla siitä, en enää koskaan lähettänyt kaverille tekstiviestiä.
Noin juuri. Toisaalta en edes ymmärrä miksi minun pitäisi lukea jotain mieheni viestejä tai vastaavasti miehen minun viestejäni. Jos mieheltä on jäänyt puhelin kotiin hänen käydessään jossain ja kuulen että siihen tulee viesti niin riittää kun mainitsen siitä hänen tullessaan kotiin ja sama päinvastoin. Meillä harvemmin tulee sellaisia viestejä jotka on luettava sillä samalla sekunnilla ja jos tällaisesta ollaan tietoisia niin varmaan pidetään se puhelin sitten mukana.

Sama juttu sähköpostien kanssa, emme edes tiedä toistemme tunnussanoja.
 
pia
Meillä on vaan yks kännykkä, et se joka puhelimen äärellä on niin kattoo viestin :) ja vaan miehellä on s-posti, mä käytän sitä jos tarvii s-postia laittaa tai johonkin tarvii s-postivahvistuksen niin laitan miehen osotteen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Meillä on vaan yks kännykkä, et se joka puhelimen äärellä on niin kattoo viestin :) ja vaan miehellä on s-posti, mä käytän sitä jos tarvii s-postia laittaa tai johonkin tarvii s-postivahvistuksen niin laitan miehen osotteen :D
Saanko kysyä miksi näin?

Eikö olisi helpompi jos molemmilla olisi omat kännykät, saisi jo toiseenkin paremmin yhteyden jne?
 
en lue, yleensä aina jälkikäteen mies selostaa kuka se oli, ja melkein aina se on anoppi joka lähettelee sille kännissä viestejä-sitä sitten päivitellään. Koskaan en kysy tms. tekstiviestit ovat henkilökohtaisia..
 
pia
Ei ole vielä ainakaan ollut tarvetta :D mies on saman katon alla töissä ja jos joku tärkeä puhelu tulee sille, niin voin juosta viemään puhelimen työmaalle :) ja hankitaan toinen jos siihen tulee välttämätön tarve, mies vaan mieluummin elää ilman puhelinta ja vielä ei kertaakaan oo tullut tilannetta että toinen on aivan äärimmäisen välttämätöntä saada kiinni :)

ja kun on muualla töissä, niin jos jotain akuuttia tulee ( esin lapsille jokin hätä mikä vaatii sairaalaa/välitön hengenvaara) niin onhan siellä töissä sitten puhelin että tiedon saa menemään perille :) kun harva asia kuitenkaan on sellainen ettei kerkeisi toisen työpäivän loppuun odottamaan.
 
mei
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Meillä ei tarvii lupia kysellä, se lukee joka sattuu puhelimen äärellä olemaan.
Mä tarkistan myös miehen sähköpostitkin, kun itse se käy netissä ehkä kerran viikossa. Miehen pyynnöstä siis :D
Mun kaveri ihmetteli, et eikö meillä oo mitään yksityisyyttä :D :D MEillä nyt vaan sattuu olemaan aika vähän salattavaa toisiltamme, että todella sama kumpi viestin eka lukee. Eikä meidän kaveriporukoissa kukaan lähettele salaisia asioita viestitse. En siis tajua kaverini kommenttia.

Mites muilla?
Me ei tietenkään lueta toistemme viestejä, ei meilejä eikä tekstareita. Miksi ihmeessä pitäisi tehdä niin? Meillä ei ole mitään salattavaa, että toisen pitäisi urkkia. Kännykkään sen sijaan vastaa se, joka on lähimpänä.
 
Vieras
Pyydettäessä luen ja hän minun. Ensin katsotaan keneltä viesti on. Minulle kun tulee ystävättäreltä juuri näitä "tilitys"-viestejä, niin niitä ei todellakaan mies lue. Sähköpostien salasanat tiedämme molemmat. Pääsy niihin siis olisi, mutta tarvetta lukemiseen ei.
 
jaa
Mun kumppani halus salasanat mun sähköpostiin ja pin-koodin kännykkään, koska epäili, että mä vehtaan jotain sen selän takana. Annoin kaikki salasanat sille, koska mulla ei ollut mitään salattavaa.
Sitten se jäi itte kiinni siitä, että soitteli & viesti "asiattomuuksia", eli vehtas mun selän takana.

Siitä asti olen ollut sinkku. Kyllä mä haluaisin, että ei tartteis salailla mitään parisuhteessa, mutta toisaalta - sit olis kauheen vaikee järkkäillä toiselle yllärisynttäreitä tms, jos ei pystyis "salaa" pitämään yhteyttä ihmisiin.
 
Rollolainen
jos kus saatan lukea, mutta myös joskus lukee mu viestit. Ei niissä mitään salaista ole. silloin tällöin myös mies ottaa mupuhelimen käyttöönsä, jos ei hänellä ole puheaikaa joten varmasti tietää kenelle viestitän ja soittelen.
 
pia
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Te Jotka luette toistenne viestejä ja sähköposteja, oletteko kertoneet myös ystävillenne ja tuttavillenne että miehenne lukee heidän viestinsä?
meidän kaikki kaverit tietää et on yhteinen puhelin :D ja kun sen viestin kattoo, niin senhän näkee keltä se on, jos se on mun kaverilta mä luen sen ja jos miehen niin mies lukee :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Te Jotka luette toistenne viestejä ja sähköposteja, oletteko kertoneet myös ystävillenne ja tuttavillenne että miehenne lukee heidän viestinsä?
meidän kaikki kaverit tietää et on yhteinen puhelin :D ja kun sen viestin kattoo, niin senhän näkee keltä se on, jos se on mun kaverilta mä luen sen ja jos miehen niin mies lukee :D
Juu, teillä varmasti tietävätkin. =) Itse vaan mietin kun laitan viestin kaverilleni niin lähtökohtaisesti kyllä kuvittelen sen menevän hänelle enkä hänen miehelleen. Ja omat kaverini/ystävni ovat kyllä laitelleet minulle viestejä joita eivät ole tarkoittaneet miehelleni jne.
 
2
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Meillä on vaan yks kännykkä, et se joka puhelimen äärellä on niin kattoo viestin :) ja vaan miehellä on s-posti, mä käytän sitä jos tarvii s-postia laittaa tai johonkin tarvii s-postivahvistuksen niin laitan miehen osotteen :D
meillä sama homma:)
 
pia
jos meillä olisi omat puhelimet, niin ei luettas toistemme viestejä, koska kyllähän sitä olettaa et jos jollekin viestin laittaa niin sitä ei muut lue! Eikä me nytkään lueta silleen toistemme viestejä kun niistä selkeesti huomaa kummalle se on tarkotettu, vaikkei mistää kummosesta asiasta olis kysekään.

En mä miehen s-postejakaan lue, vaikka sen s-postia käytänkin, vaan plokkaan sieltä ne mulle tarkotetut jokka yleensä on laskuja :D
 

Yhteistyössä