Jos vanhemmat saa viedä vauvan hoitoon, että voivat välillä rentoutua, niin...

  • Viestiketjun aloittaja oisko se väärin
  • Ensimmäinen viesti
oisko se väärin
onko väärin, että vien vauvan hoitoon, koska en ole saanut 8kk seksiä? Onhan se periaatteessa lapsen edunmukaista, että äidinkin tarpeet tulee tyydytettyä? (miestä ei siis ole tässä perheessä)
 
  • Tykkää
Reactions: pytkylä
"a.p"
noh valitettavasti mitään kumppania ei ole, niin pakko se kai jotain yhenillan juttua on hakea :/ .. Eihän ne mitään hirveen kannattavia oo mut alkaa tosiaan olee jo aikaa siitä viimekerrasta, että melkeest ketä vaan käy ;D (melkeen) .
 
[QUOTE="a.p";23946902]noh valitettavasti mitään kumppania ei ole, niin pakko se kai jotain yhenillan juttua on hakea :/ .. Eihän ne mitään hirveen kannattavia oo mut alkaa tosiaan olee jo aikaa siitä viimekerrasta, että melkeest ketä vaan käy ;D (melkeen) .[/QUOTE]

Yöks :D
 
itse olen yhden miehen nainen ollut ikuisuuden, lapsia on yms. eikä minusta olisi tuollaiseen. mutta tiedän, ystävän kokemuksesta, että joku ihminen saattaa tarvita tuollaista joskus, joten tsemppiä sulle :)
 
"a.p"
Alkuperäinen kirjoittaja pytkylä;23947073:
itse olen yhden miehen nainen ollut ikuisuuden, lapsia on yms. eikä minusta olisi tuollaiseen. mutta tiedän, ystävän kokemuksesta, että joku ihminen saattaa tarvita tuollaista joskus, joten tsemppiä sulle :)
En kai minäkään nyt niitä erityisemmin hae, siis yhdenillan juttuja. Mutta kun ei kumppania löydä ni johonki on tyydyttävä.
 
"vieras"
Aika puutteessa olet...tervekätinen nainen??
Terveet kädet niillä parisuhteessa elävillä vanhemmillakin on. Siitä vaan vuorotellen oman käden pariin sillä välin kun toinen on vauvan kanssa, sehän onkin ihan sama asia! Ei tartte turhaan minkään kahdenkeskeisen ajan takia riepotella lapsia hoitoon.

Oikeesti en näe mitään eroa siinä, et laittaako yh lapsen hoitoon saadakseen seksiseuraa baarista vai pariskunta päästäkseen rauhassa sekstailemaan. Paitsi et yh:lle luultavasti tuo oma aika tulee vielä enemmän tarpeeseen kuin pariskunnalle yhteinen aika, koska heillä yhteistä aikaa lasten nukkuessakin ja toisaalta mahdollisuus omaan aikaankin toisen hoitaessa lapsia.
 
"shihtzu"
No kyllä minusta lapsen voi hoitoon jättää ja toivon, että minäkin tänä kesänä pääsisin edes kerran viihteelle, mutta en minä miestä sieltä kyllä lähde etsimään, vaan pitämään hauskaa ja rentoutumaan :)
Seksiä ei ole ollut kohta vuoteen, eikä mulla oikeastaan ole ollut mitään vaikeuttakaan olla ilman, tässä on niin paljon muutakin ajateltavaa kuin seksi.
 
niin tsimppeliä
Senkus menet.. eri asia, jos siellä täytyy sitten joka viikonloppu olla pyydystämässä ukkeleita!
Tarpeeksi usein kun juoksee, aina varma nakki. Nainenhan tosin saa miehen mukaansa aina, mikäli yhden yön juttuja kaipaa. Toisaalta oppii myös elämään lapsineen ilman miestä, kun tarpeeksi kauan on ilman ja ei kelpaa kuka vain. Aina vain harvemmin tarvetta itsensä tyydyttää, kun ei ole odortettavaakaan.
 
ei kiitos
[QUOTE="a.p";23946902]noh valitettavasti mitään kumppania ei ole, niin pakko se kai jotain yhenillan juttua on hakea :/ .. Eihän ne mitään hirveen kannattavia oo mut alkaa tosiaan olee jo aikaa siitä viimekerrasta, että melkeest ketä vaan käy ;D (melkeen) .[/QUOTE]


Ja sitten haet lapset väsyneenä etkä jaksa mitään ja lapsetkin kiukuttelevat.
 

Yhteistyössä