Jouluaskarteluja *kuvia*

=)
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Tein kranssin vanhan kranssin pohjaan. Huitaisin vähän kultaspraytä päälle ja kieputtelin alelaarista löydetyn tähti.rautalangan ympäri. Länttäsin vanhan kaverilta saadun peltisydämen roikkuu ja oveen vaan :D

Nää oli kyllä ihanan ammattimaiset ohjeet =)
 
Nyt en kyllä kuvaa jaksa napata (ja etsiä vanhoja koristeita), mutta yhtenä jouluna tein jouluenkeleitä, tähtiä ja sydämiä rautalangasta ja uitin ne (valkoisessa) paperimassavedessä. Tykkäsin kovasti lopputuloksesta ja oli tykätty joulumuistaminen..
 
kortti-intoilija
Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
Laitetaan ny, kun niitä korttimalleja kysyttiin
mistä olen nuin ihania papereita saanut.. its eolen netistä yrittäny pyydystää mutten oo löytänyt ja kaupunkiinkin kun pääsen niin harvoin
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Näin juuri oon niitä tehnyt. :wave:
minkälainen valosarja, 20 lamppuako? eikös ne oo aika hinnakkaita, vai mistä sais halvalla?
Tuossa sydämessä, mistä on kuva, on muistaakseni 40 minilamppua. Oliskohan maksaneet viime jouluna 3,90. Nyt tein noita myyntiin enemmänkin ja laitoin 20-valoisen sarjan, joka maksoi peräti 2,90 Kärkkäisellä. :xmas: Et ei niin älyttömän kalliita oo.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Näin juuri oon niitä tehnyt. :wave:
minkälainen valosarja, 20 lamppuako? eikös ne oo aika hinnakkaita, vai mistä sais halvalla?
Tuossa sydämessä, mistä on kuva, on muistaakseni 40 minilamppua. Oliskohan maksaneet viime jouluna 3,90. Nyt tein noita myyntiin enemmänkin ja laitoin 20-valoisen sarjan, joka maksoi peräti 2,90 Kärkkäisellä. :xmas: Et ei niin älyttömän kalliita oo.
okei, täytyypä etsiskellä.. :) yritin eilen noita googlettaa, niin parikymppiä näytti olevan hintana kaikissa paikoissa mistä katsoin.
 
tytön tekemiä kuusenkoristeita



enkeleitä ja namutötteröitä kuuseen



joulukalenteri piparista



tonttuja ja huopasydämiä



foliopaperista kuuseen nauhaa, ei näytä livenä noin kirjavalta ku värit on peräkkäin ei sekaisin



aíemmin jo kuvatut enkelit ja tuikkupurkkeja



Lasten kanssa kaikki tehty yhteisvoimin kun päätettiin ettei valmiita koristeita osteta :)
 
Ihania juttuja teillä =)

En tiedä meniskö siihen tuunausketjuun vai tähän, mutta laitan tähän.

Olen siis eilisen illan ja tämän aamun ommellut pomon pikkumiehelle asusteita, kun on lauantaina lähdössä keikalle pikkujoulutapahtumaan...
Vielä olis 13 kulkusta ja pari sponsorilätkää käsin ommeltava, ja mä sitten niin vihaan käsin ompelua |O

Mutta kunhan on valmista, lähdetään viemään romppeet sovitettavaksi. Nappaan sitten teille kuvan, en jaksa alkaa tuota tavaramäärää erikseen kuvaamaan kun ei niistä sillain tajua mitä ne on :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Noni, valmista:



Hyvin sopii pojalle joulutilpehöörit, nyt kelpaa lähteä mukuloita kuskaamaan :D
IHANA!!!!! :heart:
Se oli kuulemma suuri menestys.
Onneksi en ollut paikan päällä. Mä meinasin saada migreenin jo siinä kolmessa minuutissa, kun pomo talutti ponia tossa käytävällä.
Kuvittele, miltä kuulostaa alle metrinen poni johon on lykätty kiinni 21 kulkusta :eek:
 

Yhteistyössä